Selamün aleyküm biliyorum daha yeni yayımladım bölümü ama bir okurum çok rica etti bende kıramadım yeni bir bölüm daha yayımlayıp onu ve sizleri mutlu etmek istedim
Keyifli okumalar 😄😄😄Bölüm ithafı MinaYakut6
Ateş
Cansunun yanından ayrılıp yusufun odasına geçtim yatağına yatmış ağlıyordu.
"Yusuf "
"Git burdan , yalancısın sen "
"Yusuf , gözlerime bak "
"Hayır "
Yatağın yanına oturdum ve kolundan tutup yatakta oturmasını sağladım .
"Benim sana yalan söylediğimi ne zaman gördün "
"Neden evlendin o kızla o zaman "
"Sen hani o kızı seviyordun gitmesini istemiyordun neden şimdi böyle yapıyorsun "
"Çünkü o kız annemin yerine geçmek istiyor ben onu değil annemi istiyorum "
Son söylediğiyle kaşlarımı çattım .
"Annen öldü ve sen birdaha onun adını ağzına almayacaksın "
"Neden "
"İşte sözümü dinle ve biraz uyu "
Odadan çıktım ve merdivenlerden inmek üzereyken Ali'nin sesi cansunun kaldığı odadan geliyordu .
Sinirle kaşlarımı çattım ve kapıyı açıp içeri girdim .
Gördüğüm manzarayla kanım çekilmişti , cansu ali'nin kollarındaydı ."Senin ne işin var burda "
Ali kafasını çevirip bana baktı
"Cansu bayıldı , kolu kanıyor oğlum ne oldu bu kıza vuruldumu "
"Bayıldı mı "
Hışımla yanlarına gittim ve ali'nin kolundan cansuyu aldım kucağıma ve yatağına yatırdım .
Daha demin kolundan tuttuğumda yarası açılmış olmalı ."Yarası açılmış heralde sen çık ben ilgilenirim "
"Ateş kim bu kız , sen böyle biriyle evlenmezdin hayırdır kardeşim "
"Sonra konuşuruz ali "
Kafasını sallayıp odadan çıktı bende çekmeceden makası alıp elbisenin kollarını kestim ve sargı bezini çıkardım .
Tahmin ettiğim gibi yarası açılmıştı pansuman için malzemeleri aldım .Pansumanını yaptıktan sonra kolunu sorardım ve üstünü pikeyle örttüm .
"S-su , su "
Elimi tutmasıyla kafamı çevirdim gözleri kapalıydı masanın üstündeki sürahiyi aldım ve bardağa doldurup yanına oturdum .
Omuzundan tutup kaldırdım ve elimdeki bardağı dudaklarına götürdüm bir yudum aldı ve geri uzandı .
Dudağının kenarında su damlası kalmıştı baş parmağımı dudağına götürdüm ve sildim .
Bardağı masaya koyup odadan çıkıp kendi odama geçtim üzerimi değiştirip yatağa uzandım sol elimi karnımın üstüne koydum sağ elimi de başımın altından geçirdim ve gözlerimi kapattım.
Biraz uyumak bana iyi gelecektir sanırım .Gözlerimi yusufun sesiyle açtım başımı çevirdiğimde yanıma uzanmış tavana bakıp şarkı söylüyordu .
"Ne işin var senin burda "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş
DuchoweAteş cansunun yanağına elini koydu "Sen yoktun o zamanlar çocukluğum da en çok yağmuru severdim ben ... Ne zaman bir dert gelse bana, yağmur yağar , dinler,dokunur ve topraktan kalkan o kokuyu koklardım ... Ateşim sönerdi ... Sonra büyüdüm ... Gözle...