SEZON FİNALİ

1.4K 109 114
                                    

Ateş

Neden canım acıyor benim o adamın cansuya , cansunun da o adama bakışlarını gördükçe neden canım acıyor .
Onu hâla sevdiğini öğrendiğimden beri neden kalbim sıkışıyor , ben ne yapacağım , ne hissettiğimi ne yapacağımı bilmiyorum.

Yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım.
Ne yapmalıydım , en doğrusu onu bu evden hayatımdan çıkarmak belki onu görmessem bu içimdeki yangın söner .
Yataktan kalkıp doğruldum ve  odamdan çıkıp düz kolidorda yürümeye başladım adımlarımı yavaşlatıp cansunun odasının önünde durdum ve elimi kaldırıp kapının kulpunu tuttum ve aşağıya indirdim .

Başımı kaldırıp cansuya çevirdim bakışlarımı yüzü gülüyordu tabi güler sevgilisini gördü bu yüzden olmalı mutluluğu .

"Ateş "

Yanına yaklaştım ve gözlerine baktım .
Ben şimdi nasıl gönderecektim seni küçük nasıl ayrılacaktım senden bu kısacık zamanda ne çok duygu anı biriktirmişim şu buz tutmuş kalbimde .

"Hazırlan "

"Neden "

"Soru sormayı bırak ve hazırlan "

Başını salladı bende arkamı dönüp odadan çıktım  merdivenlerden hızla indim ve evden dışarı çıktım .
Sırtımı arabaya dayadım ve bakışlarımı gökyüzüne çevirdim ve kapatıp derin bir nefes aldım .

"Ben hazırım "

Gözlerimi  ayırmadan cevap verdim .

"Sevindim "

Sahte bir şekilde gülümseyip başımı indirdim ve ona çevirdim bakışlarımı .
O ise kaşlarını çatmış bana bakıyordu .

Aldırış etmeden arabaya bindim oda bindiğinde arabayı çalıştırdım ve cansuların evine sürdüm .

Gözlerimi yana çevirdiğimde cansuyu ağlarken görmeyi hiç beklemiyordum , neden ağlıyordu acaba berkide mutluluktandır sonuçta sevdiğine kavuşacak kaşlarımı çattım ve önüme döndüm  ve cansuların evinin önünde durdurdum arabayı .
Bakışlarımı ona çevirdiğimde elinin tersiyle gözyaşlarını sildi ve bana bakmadan indi arabadan  bende arkasından indim .

"Gitmek için bu kadar can attığını bilmiyordum "

Dişlerimi sıkarak ona  baktım oda kaşlarını çatarak bana  bakıyordu .

"Ben senin emirlerine uyuyorum sonuçta sadece senin esirinim  "

"Doğru sen benim esirimdin ama artık özgürsün küçük , senin kazandın ben kaybettim tebrik ederim beni bu hayatta yenen ilk kişisin , kazanmanın sevincini iyi yaşa çünkü bunu sana ödeteceğim "

Önüne geçip gözlerine baktım oda bana bakıyordu ilk defa gözlerini kaçırmadan gözlerime bakıyordu .

"Artık senin esirin değilim ateş bu yüzden bana hiçbir şeyi ödetemezssin "

"Ben bir yolunu bulur  ve senin karşına çıkarım cansu "

"O zaman neden bırakıyorsun beni , madem çıkacaksın karşıma tekrar mahvedeceksin hayatımı neden  uçmama izin vermiyorsun , hem serbest bırakıyorsunuz hemde kanatlarımın birbirine bağlıyorsunuz neden yapıyorsun bunu bana neden canımı yakıyorsun "

"Berkide canımın yandığındandır  , seni özgür bıraksamda uçmana asla izin vermeyeceğim herzaman ensende olacağım her kanat çırpışında rüzgar olup fırtına çıkaracağım ve sen o fırtınada asla uçamayacaksın "

"Yeter , rahat bırak artık beni  , çıkma karşıma yüzünü bile görmek istemiyorum "

Arkasına döndü ve eve doğru yürüdü , evin önüne geldiğinde durdu ve arkasına döndü ve gözlerini son defa gözlerimle buluşturdu  işte o an keşke hiç gitmeseydin dedim içimden ama artık çok geçti  o istemişti gitmeyi ben gitme desemde vazgeçmezdiki .

Ateş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin