Korkak

1.3K 113 78
                                    

Ateş

Cansuyu o adamla birlikte görünce kan beynime sıçradı  ben ona iyilik yapıp annesiyle görüşmesine izin veriyorum ama o salak gidip sevdiğiyle buluşuyor acaba seviyorlar mı birbirlerini sanane ateş severlerse sevsinler ya sabır çekip  depoya kitlediğim cansuyu almak için aşağıya indim o kadar sinirlenmiştim ki gözüm hiçbirşey görmüyordu .

Merdivenlerden indim ve deponun önüne geldim kapıya baktığımda açıktı koşarak hemen içeri girdim ali içerideydi kaşlarımı çatıp onlara baktım .

Bakışlarımı cansuya çevirdiğimde hiç iyi görünmüyordu ,  dengesini kaybedip düşecekken kolumdan tuttum ve kendime çekip kucağıma aldım ve o kokusu bütün vücudumu sardı o çok güzel kokuyordu yüzüne baktığımda o kadar masumdu  ki aşık olmammak elde değil o adam çok şanslı ne diyorum be ben kız benimle evli o zaman benmi şanslı oluyorum offff kafam allak bullak oldu neler oluyor böyle bana anlamıyorum .

"Neden böyle bir aptallık yaptın kız soğuktan ölebilirdi"

"Sen karışma ali o benim karım ben ne istersem onu yaparım "

"Senin karın olması ona her birşeyi yapacağın anlamına gelmiyor "

"Karışma dedim ali "

Odanın önüne gelip  zoraki kapıyı açtım ve içeri geçip cansuyu yatağa yatırdım üstünü örtüp geri çekileceğim zaman elimden tutup gitmemi engelledi , kalbim değişik değişik atmaya başladı neydi bu .

"Seni hiç affetmeyeceğim ateş asla affetmeyeceğim "

Daha demin ki hızlı hızlı atan kalbim kırılmış ve kanamaya başlamıştı canım yanıyor nefesimi daralıyordu elimi bırakıp arkasını döndü bense odadan sinirle çıktım .

Bahçeye çıkıp temiz havayı soludum başımı gökyüzüne çevirip seyre daldım .

"Bu sefer neden cezalandırdın onu "

Duyduğum sesle hiç istifimi bozmadan cevap verdim

"Bu kız seni neden bu kadar ilgilendiriyor "

"Soruma soruyla cevap verme eren "

Dediği isimle kaşlarımı çattım ve bakışlarımı ona çevirdim .

"Canımı sıkmaya başladın ali , benim karışmadan sanane ha sanane "

Arkamı döndüm ve eve doğru adımlarımı hızlandırdım .

"Yusufa evlendiğinizi teyzen söylemiş "

Dediği şeyle duraksadım ve hışımla arkamı döndüm .

"Sen nerden duydun bunu "

"Yusufla konuştum sen cansuyu hırpalıyorken ben işin aslını öğrenmeye çalışıyordum bazen insanları yargılamadan önce sakince düşünmelisin ateş "

Yanımdan sinirli bir şekilde  geçip eve girdi bende yumruğumu sıkıp eve girdim.

"Teyzeee , nerdesin teyzeeee "

Salonun her tarafına göz gezdirdim , teyzem mutfaktan telaşlı bir şekilde çıktı ve yanıma geldi .

"Ne var ateş , noldu yoksa yusufa bir şey mi oldu "

"Sen mi söyledin "

"Neyi ben mi söyledim "

"Yusufa cansuyla evlendiğimi sen mi söyledin "

"Evet ben söyledim "

"Neden yaptın bunu teyze "

"Neden mi yaptım , çünkü yusufun ,  babasının  evlendiğini bilmesi gerektiğini düşündüm "

Ateş Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin