Okul giderken bir önceki durakta indim çünkü Can' ın yanıda oturunca kendimi diğer kızlar gibi hissediyordum yani sürtük kızlara o yüzden beni onunla gördüklerinde farklı düşünce yapısı olmasını istemiyordum ki zaten de izin vermem. Buraya gelmeden önce bir çok şeyi göz önüne aldım. Ve şu an Müzik Konservatuvar'ında 3.sınıfım ve gayette mutluyum.
Otobüsten inerken Can:
"Okyanus daha okul gelmedik farkında mısın?"
"Evet biraz yürümek istiyorum da"
Cevap vermesini beklemeden aşağıya indim.Yüzünde yine o gülücükler vardı.O kadar güzel gülüyor ki gülüşüne hayran kaldigim tek insan diyebilirdim.Bu hafta vize olduğu için çok çalışıyorduk.Fakat bazı sınavları düşük alsam bile arkadaşlarım ve Can yardımcı oluyordu.Can'ıbazen hiç anlamıyorum.Bir tane kızda kalmıyordu sürekli başka bir kız ile görüyordum bazen iyi oluyordu bazen de kötü çok ama çok tanımak isterdim.Yüzüne karşı her şeyi Söylerdim,ve o da bu huyumu çok seviyordu.Ama söylemediğim tek şey seni seviyorum iki kelime on üç harfli ama olmuyor ben boyle her gece bir kızla...Asla ama asla olmazdı bizimkisi.Hayatımda iyilerim fazla yok ama iyiki diyebilecek kadar da yeterli"ARKADAŞLARIM"sanki öz kardeşlerim; Bukre,Kumsal,Masal,ve bencil ev arkadaşım Birce.Hepsini tanıtmak zor bir çok güzel ve özel yönleri var. En iyisi şöyle başlasam iyi olur sanırım.
BUKRE;
Çok marifetli her yemeği çok güzel yapar,iyi bir sırdaş,bir sır vereyim mi? Sanırım kilosu ile arasinda bir derdi var ve ben çok dalga geçiyorum ama bilmiyor ki kilolu falan değil geçen hafta sonu hep birlikte sahilde kahvaltı yapmaya gitmiştik çocuklar top oynarken Bukre' nin kafasina top vurmuştu. Oradaki yedi yaşındaki çocukla kavga ettiğinde çocuk şişko demişti o zamandan beri kafasina takmaya başlamıştı.Onunda benim gibi fethi zor birisi var ama gönlünü fet etmiş ve birkaç haftadan beri konusmaya başlamışlar. Dağhan aslında çok iyi ve cool birisi.ve biraz da zengin hayır çok zenginler.
KUMSAL;
Çok güler,ben gibi,çalışkan ve aynı zamanda ise çok akıllı.Kumsal'ın sevdiği çocuk gerçekten yakışıklı ve Canların tayfasından.Aras çok tatlı birisi ve çok komik bir kişiliğe sahip.
MASAL;
Sanki çikolotaya batırılmış gibi o kadar çok benziyor ki.Her dediğimize gülen birisi ve üzüldüğü zaman belli etmez.Eğer ki bizi üzen biri olduğu zaman onları çok rahat bir şekilde üzer.Masal'ın hayatın da uzun zaman boyunca kimse olmamıştı.Bizim sayemizde oldu sanırım Ateş. Ateş içine kapanık,konuşmayı sevmeyen birisi bulmaca gibi birini bulsak diğerini bulamıyoruz zor bir yaşantısı olsa gerek ve okulda tek takılmayı tercih ediyor.Sınavlara çok iyi kopya çekerim ama benden çekemiyorlar.Ne kadar çok düşünmüşüm ki okula geldiğini fark bile etmemişim.okula girer girmez hemen telefonuma mesaj geldi.
Gönderen:BİRCE
"Kamel ya dayız sende gel"
Gönderilen:BİRCE
"Tamam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN UFKU
Teen FictionHer insan bir çok duyguyu tadar bu hikâyede uzun zaman boyunca okulun yakisiklaisi cool ve zengin olan bir çocuğu sevmekle başlar çocuk tam bir zübbe dir her gece başka kızlarla birlikte olur.Fakat ileriki zamanlarda Okyanusu fark eder en yakin arka...