Can'ın o halde bıraktığımda yüzünfeki ifade bir türlü gitmiyordu. Duygu
"Kız sana ne oldu?"
"Valla ona öyle bir şey yaptım ki"
"Ne yaptın kız?"
"Yaaa sen onu boş ver de sen ne yaptın?"
"Yarın ilk geceyi unut dedim"
Gözlerim kocaman olmuş şekilde bakarken
"Gerçekten mi?"
"O zillinin göğsüne para sıkıştırmadan önce düşünseymis"
Ben kahkaha atarken
"Tayip bir şey demedi mi?"
"Demez mi 'ne demek lan o' dedi bende unut yok sana gece mece falan dedim ama baya bir sinirlenmiş ti birde utanmadan eglenmekte mi yasak diyor ya çıldıracam"
"Yüzsüz biz eglenmeyin mi diyoruz?"
"Aynen"
"Bizde öyle yapsak kaslı baklavalı yakışıklı erke..."
"Çıldırtma beni Okyanus sikerim o erkekleri aklından bile geçirme"diyen Can böldü konuşmamızı
"Allah allah siz kadınla öyle şeyler yapın bizde öle oturalım mı yani?"
"Aynen öyle "
"O zaman siz bizim gibi eğlenin bizde sizin gibi kaslı erkekler fal..."
Bu sefer konuşmamı bölen şey ise canın beni sürüklemesidi. Buraya ilk geldigimizde bize ayrılan oda idi.
"Konuşmanı devam ettir sana "dedi
Tabiki siz şu anki konumumuzu bilmiyorsunuz Can ve kapıyla arasındaydım.
Seslice yutkunmam canın dudaklarıma bakmasına sebep olmuştu.
"Şe-şey..."
Tabiki olanları biliyorsunuz zaten
Can dudağıma yapıştı...
4 SAAT SONRA
"De hadi halaya"
"Ben bilmem ki nasıl çekileceğini?" diye sordum.
Şu an ne yaptığımızı merak ediyorsunuzdur hemen açıklayalım Can erkekler arasında halay çekiyor ve bizde seyirci koltuklarında Duygu ile konuşuyorduk.Büyük hala bize gelmiş halay çekelim diyordu.
Duygu hemen ayağa kalktı ve benide kaldırak sahneye çıktık. Halayın ortasından girdik kocaman uzun kuyruklu halay çeken bir çok insan vardı Karşı da Can ile göz göze geldik bir yanımda duygu diğer yanımda ise duygunun kuzeni vardı.
Herkesin ayaklarına bakarak çekmeye çalışıyordum. Duygunun kuzeni ile ellerimiz ayrıldıgında ne olduyor diye baktım.
Bir tane genç 25-26 yaşlarında oldukça yakışıklı bir çocuk ile ellerimiz birleşti bana göz kırpıp
"Tamam yakışıklıyım ama fazla dikkat çekiyorsun?"
"Ne! Ben mi hiçte bile"
Kafamı yere eğip duygunun ayaklarına bakıyordum birden kulağımda hissettiğim nefes ile kafamı yana çevirdim
"Halay çekmesini bilmiyor musun ?"
"Sanırım birazcık bilmiyor olabilirim"
Kahkaha atarken
"Birazcık bilmiyorsan bir bilgi vereyim mi?"
Kafamı aşağı yukarı salladım.
"Eğer yandakine bakmak yerine ya karşıdakine yada onun çaprazındakinin ayaklarına bak böyle tuhaf gözüküyorsun "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN UFKU
Teen FictionHer insan bir çok duyguyu tadar bu hikâyede uzun zaman boyunca okulun yakisiklaisi cool ve zengin olan bir çocuğu sevmekle başlar çocuk tam bir zübbe dir her gece başka kızlarla birlikte olur.Fakat ileriki zamanlarda Okyanusu fark eder en yakin arka...