3.BÖLÜMM

10 4 0
                                    

Kamelya ya yaklaştığımda bizim grup orada oturmuş kahve içiyorlardı ve sohbet ediyorlardı.
"Merhaba"
"Kızım saat kaç haberin var mı?"
"Maalesef Birce sabah beni uyandirsaydın saate bol bol bakabilirdim"
"Kızım seni her sabah uyandırıyorum sen bana 'sen git ben beş dakika sonra kalkarım'diyorsun benim ne suçum var ya!"
"Neyse bu konuda haklı olabilirsin".
Herkes birbirnin suratına bakıyor ve karnım çok açtı.
"Kızlar hadi kahvaltı yapalım"
Hemen Bukre
"Aynen çok açım"
Kızlarda onayladıktan sonra kafeteryaya indik bir masa bulup tost ve çay aldık ve oturduk.Kimse konuşmuyordu.
"Hayırdır Masal susmayan sen neden konuşmuyorsun bir sorun mu var?"
Kızlar birbirine baktıktan sonra bana baktılar bende o arada tostumun yarısını bitirmiştim.Lafa Birce başladı;
"Bak Okyanus bugün bir şey gördük senin üzülmemen için söylemeyecektik ama senden birşey saklamak hoşumuza gitmiyor."
Ne diyor bu ya birşey mi oldu ki.
"Bukre daha açık konuşsan mı canım ?"
"Bugün Can ı"
Ne olmuş ki allah allah
"Eeeee"
"Başka bir kızla yiyişrken gördük"
Yine mi yine başka biri mi şu anki ruh halimi bilmiyorum ama ağlamak istiyordum.Eminim ki gözlerim yine dolmuştu artık çok geç yanaklarım ıslanmaya başlamıştı.Kumsal;
"Özür dileriz ama üzülmeni istemiyoruz."
"Yok ya siz niye özür diliyorsunuz ki sanki Can bir kızda durucağını mı sandınız ne sandınız.O her kızla her şeyi yapacak ben de sadece bir adam için ağlayacam"
Buruk bir gülümseneden sonra masadan kalktım.Merdivenleri hızla çıkarken karşımda Can'ı gördüm ve daha hızlı çıkmaya başladım  ama artık gözlerim bulanık görmeye başlamıştım ve simdi daha çok ağlıyordum.Hemen okulun bahçesine girerken biri bileğimden tutu.Bileğimden kim tutuğuna baktığımda Emre yi gördüm.Emre de Can gilin tayfasından biri idi.
"Ne oldu Okyanus"
Bu sefer baya baya ağlamaya başlamıştım hıçkırarak.Çünkü hiç bir şey gözükmüyordu.En son gördügüm Emre nin arkasında Can ın bize öfke dolu bakışlarını görmüştüm. Emre hemen beni kendine cekip başımı göğsüne yasladı.bende hemen sarıldım.tekrar Emre nin sesini duydum 'Okyanus'diyordu.
"Ne olur sus"dedim.Ne diyrcektim en yakın arkadaşını çok seviyorum. Onun ben görmemesi gidip başka kızlarla her haltı yiyor beni darmadağın ediyor dememi mi bekliyor.Kafasını olumlu anlamda salayınca bir nevi rahatlamıştım.Bahçedeki bankta oturduk.sesiz sesiz benim ağlamam gerektiğini söylüyordu 10 dakika sonra kendime geldim.Ağlamiyordum bu gün sınfta çok kalabalik olacaktı.Emre ye dönüp gülerek
"Hadi sınıfa gidelim bu gün çok kalabalik olacak hemen yerimize oturalım birisi oturmadan"
O da gülerek
"Hadi o zaman ilk önce kim gidecek sınıfa "deyip koşmaya başladı.Bende hemen gülerek koşmaya başladım.Çok eğlenceli birisiydi ve ayrıca teşekkür etmem gerekecek.sınıfa koşa koşa girince bütün herkes biz bakiyordu ve hoca içeri girmiş eyvah rezillik. Emre nin yanına yaklaştıgımda Emre
"Şimdi sıçtık"deyince gülümsedim bende "geç kaldık"dedim bana 'sen ciddi misin' bakışı attı ve hâlâ hoca bizden bir açiklama bekliyordu.Hemen söze giriş yaptım
"Şey hocam..."deyip sustum Emre ye bakip sesiz bir şekilde "hadi bir şeyler uydur"dedim gülerek o da "tamam dur"dedi.Hoca ya bakıp.
"Hocam biraz işimiz vardı konservatuar odasında"deyince hoca da bize bakıp"geçin oturun" dedi.hızlıca sınıfa baktık oturacak yer ararken  bizim kızlar'ı gördüm gülmekten ölecekler sanmıştım.Emre elimden tutunca ona baktım beni bir yere çekiyordu. Bende gitmeye başlamıştım ama bütün sınıf gibi bende  şaşkındım bir yer gösterince oraya gittik Emre çocuğun kulağına bir şey dedikten sonra çocuk hızlıca kalkıp Can'ın yanına oturdu zaten bir Can'ın yanı boştu bir de bu çocuğun yanı.Çocuk gidince bizde onun yerine oturduk.Bütün sınıf bize bakınca utanmıştım.Can ın göerinden neredeyse ateş çıkıp bizi yakacak sandım.Hoca"yeter artık iyice baktığınıza göre derse dönün "deyince herkes önüne döndü Can hariç.Birden kafamı çevirince Emre'ye bakinca gülümsüyordu.Demek ki bu olay hoşuna gitmiş gibi duruyordu bana gülerek bakınca bende gülümsemek zorunda kaldım.Bütün ders boyunca Can bize bakıyordu.Telefonuma mesaj gelmişti.
Gönderen; BİRCE
"kızım bu Can sizi yiyecek galiba"
Gönderilen; BİRCE
"Ne saçmalıyorsun sen"
Dedim ve gönderdim. Ama haklı gibi duruyordu.Telefonum'a tekrar mesaj geldi ama bu sefer bakmadım çünkü Birce'nin saçmalıyacağını biliyordum.Birce' ye baktığımda gülüyordu ne diye gülüp duruyordu bu mal.Ders saati bittiğinde eşyalarımı toplamaya başladım.O sırada hoca sınıftan çıkmıştı.Eşyalarım mı topladıktan sonra ayağa kaktım.Ama hâlâ Can bana bakıyordu.Umursamadan kızların yanına gittim. Kızlar yine gülmeye başladılar.Kızalrı biraz tehdit ettikten sonra gülmelerini engelledim ve sınıftan çıktık.

HAYATIMIN  UFKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin