Sinamadan çıktıktan sonra dominos'a gittik.ve Dağhan Gili beklemeye başladık.Yanımda Emre karşımda Can vardı.Artık eskisi gibi duygularım yoktu.Çünkü herseferinde başka kızlarla olan biri sadece bana sadık kalabilir mi?tabiki kalmaz bu sefer pes ediyorum çünkü böyle yaparak sadece kendimi paralamış oluyorum.Her zaman ki Can benim için mi değişecek hiç sanmıyorum. Onunla hayatı baş başa kalsın bende artık vaz geçiyorum.Belki böylesi daha iyidir.Zamanla insanlar neylerin üstesinden geliyor bu neyki.Ben düşüncelerimle boğulurken telefonum çaldı arayana baktım 'DAĞHAN'DI hemen açtım"efendim kanki"
"Ya kanki bir dışarı gel sana"
"Ne oldu kanki"
Acaba ne oldu ki "dur bekle geliyorum"dedim ve masadan kalkarken Emre 'ne oldu'dedi.bende 'bir şey yok'dedim.Elimden tutunca saniyeler sonra aklıma geldi yarim saniye sonra elimi çektim ve ''siz burada kalın ben geliyorum''dedim ve dışarı doğru gittim.Dağhan'ı aradım "kanki Neredesin"
"Karşında"hemen görünce telefonu kapattim ve yanina gittim.Sıkıca sarıldı bende sarıldım"ne oldu kanki "kanki sevgiliyiz"deyince "ne! " diyerek bağırdım.sonra arkamdan Bukre geldi ve sıkıca sarıldı"senin sayende"dedi.biraz konuştuktan.sonra "ben artık eve gideyim çok yorgunum" dedim ama "içeride çocuklar var" dedim"merak etme Birce ye söyledim" ondan gerisi beni ilgilendirmez ilk once bende geleyim dedi ama yok sen gelme demistim zaten Ata bırakacaktı.Yanlarından ayrıldıktan sonra telefonla kulaklığımı takıp müzik seçmeye başladım ama kendimi yerde buldum.Hemen kafamı kaldırdım arabayla bana çarpmış bir adet Öküz gördüm."sen ehliyeti nereden kasaptan mı?"çocuk suratıma bakınca devam ettim"beni göremedin mi gözün mü kör acaba yoksa sarhoş musun yok sen kesin malsı..."derken lafımı kesip"sakin,nefes al sonra devam edersin"dedi gülerek bende güldüm ama ayak bileğim çok acıyordu.ayağa kalkmaya çalıştım ama kalkmamla oturmam bir oldu."ah!"diyerek ayak bilegimi ovmaya başladım.Ama çok fazla açıyordu.karşıdaki öküz gelip hemen bilegimi ovmaya başladı ama hemen ayağımı çekttiğim gibi ayağimdaki acı arttı."ya altı üstü ovuyordum ama kendin bilirsin kalk hastaneye gidelim"bu gerçekten türk malı kalksam zaten kalkardım çocuğa 'ciddi misin' bakışları attıgımda hemen kucağına aldı ve arabasına oturturdu. Sonra o da şoför koltuğuna oturdu.Ben telefonu çıkarınca "napıcaksın"dedi allahim bir tane akıllı bir insan olsa çevremde ne olur sanki.Telefonda Birce yi bulunca aradım."alo"
"Efendim Okyanus"
"Ne yapıyorsunuz"
"Oturuyoruz herkes burada merak etme"sanki ondan aramıştım ama söylediği iyi olmuştu
"Ne oldu Okyanus"
"Şimdi masadan kalk ve bir köşeye geç"
"Kızım ne oldu başına bir şey mi geldi"arkadaki homurduları duyunca 'aptal'dedim
"Kalk ve i masadan ayrıl diyorum"arkadan Can ın sesi geliyordu'bir şey mi oldu Birce'diyor.Birce"tamam ne oldu"hemen cevap verdim."yolda giderken öküzün biri beni çarptı" dedim"kızım ne öküzü ne çarpması"man kafa anlamadı."yolda giderken arabanin sahibi bir adet öküz vardı beni göremeyince çarptı ve ayak bileğim çok kötü hastaneye götürüyor öküz"bu kelimeye özellikle vurgu etmiştim ama çocuk sadece gülüyordu."yani sen simdi öküzle aman yani sana çarpan çocukla hastaneye mi gidiyorsun"
"Sonunda anlamana sevindim Birce"
"Tamam"
"Kimseye söylme tek senin haberin olsun hiçbirini istemiyorum sadece sen gel onalara çaktırma".dedim ve kapattım en sonunda hastaneye geldik ve doktorun yanina gittik doktor ayagimin röntgeni ni çekti. Ve çatlak varmiş muhteşem o sırada telefonun çaldı arayanin Birce olduğunu görünce cevapladım
" nerdesin"
"Üçüncü kat sağ taraftaki en sondaki odadayım"
"Tamam"deyip kapattim. Doktor gece çıkabilirsiniz dedi ayağımın üzerine basmam gerekiyormuş.Kapı açılınca gelenin Birce olduğunu görünce sevindim ve sıp sıkı sarıldım.hemen ban bakıp"iyi misin?"dedi."iyiyim merak etme"dedim ama hala çok acıyordu "sana çarpan öküz nerede"
"Bilmem belki kaçmıştır"dedim kapıdan bir ses daha gelince oraya döndüm "hayır ben kaçmam sonuna kadar olacak şeyi beklerim"dedi.Elinde simit ve ayran almış Elime verdi "ye bunları"dedi Bende yemeye başladım."demek adın Okyanus "
"Evet,seninkide öküz olması gerekiyor" dedim çocuk gülüp kafasını iki yana sallayıp "hayır Burak "dedi.Gülümsedim.ayağım biraz daha iyi olduğuna göre yürümeye başladım dışarı çıkınca Birce bir taksi durdurdu ama Burak gönderdi."ne yapmaya çalışıyorsun"dedim gulerek "ben bırakırım"dedi.Birce hemeb"ne gerek var merak etme polise şikayet etmeyiz"dedi.Burak".beni ister şikayet et ister etme umrumda bile değil"dedi ve arabasını gösterdi.Ve yola çıkmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN UFKU
Teen FictionHer insan bir çok duyguyu tadar bu hikâyede uzun zaman boyunca okulun yakisiklaisi cool ve zengin olan bir çocuğu sevmekle başlar çocuk tam bir zübbe dir her gece başka kızlarla birlikte olur.Fakat ileriki zamanlarda Okyanusu fark eder en yakin arka...