"'CAN'DAN'''
Uzun zaman dan beri Okyanus ilğimi çekmeye başlamıştı.Nasıl mı?İlk önce Emre ile konuşmaya başladıklarında,Emre ile o kadar vakit geçiriyordu ki ama sadece okulda.Emre ne yaptıklarını hepsini anlatıyordu nasıl biri olduğunu da antıyordu ve önceden sadece üç tane sevgilisi olmuş.Ama hiç biri ile o kadar çok yakın olmamış.Ve bu durum benim çok hoşuma gitmişti.O bunları anlatırken onun bazı hal ve hareketleri gözümün önüne gelmişti kendi kendime gülümserken Sabahki yaptığım şey aklıma gelmişti. Sırf onu görebilmek için otobüsle binmiştim.Onun bineceği durakta iki kişi vardı.Tam otobüs hareket edince inmeye karar vermiştim şoförü durdurduktan sonra ayağa kalktı ama kalkmamla oturmam bir olmuştu. Çünkü Okyanus otobüse binmişti.Kendine yer ararken beni görünce çok şaşırmıştı.Çünkü ben okul a arabamla giderdim.Ben gelmesi için işret yaptığımda yanıma geldi ve oturdu.Çok farklı bir enerjisi vardı suskunluğunda bile mutluluk verebilirdi.Konuşmak için konu aradim.Ve zaten de buldum.Konuşmaya başlamıştım ama konuşmama katılmadığı için beni duymamazlıktan geldi sanmıştım.Oysa ki dalmış bir şey düşünüyordu.Bu durum benim gülümseme me sebep olmuştu.Ve tekrar konuşmaya başlamıştım ama bu sefer dinliyordu.Daha önceki tanıdığım hic bir kıza benzemiyordu.Ama biraz tedirğindi benim yanıma oturduğu için tedirğin gibiydi büyük ihtimalle diğer kızlar gibi gözükmek istemiyordu.Çünkü benim yanımdaki kızlar Okyanus gibi temiz ve masum değildi.Ben onu incelerken Otobüs durması için seslendi okulun bir önceki Durkta inmesi dikkatimi çekmişti.Neden İndigini sordugumda 'yürümek istiyorum' demişti.Ve biraz kızarmıştı hem yanım oturduğu için hemde yalan söylediği için.İnerken tekrar bana baktı ve gülümsedim.Okyanus inince otobüs hareket etmeye basladı.Okyanus indiği için bende otobüsten indim aramızda biraz mesafe vardı ama o bunu farketmemişti.Yine dalmış bir sekilde yürüyordu.birkaç dakika izledim nasıl oluruz diye yani sevgili olsak diye hayali bile güzel oluyordu.Sabah yine eski yattığım bir kız beni görünce hemen beni öpmeye başladı adını bile bilmiyordum üstelik. Gözlerimi kapattım karşımdaki Okyanus olarak hayal ettim ve bende karşılık verdim.Sadece Okyanusu düşünüyordum.Gözlerimi açınca hemen kızı ittirdim.Ve oradan uzaklaştım.Okyanus yanımdan yavaş yavaş yürüyordu. Acaba ne düşünüyordu.Okula kadar takip ettmiştim.Okulun girişinde telefonuna mesaj gelince mesaji okuduktan sonra cevapladı ve bir yere doğru ilerlemeye başladı.Kendi gruplarının yanına gidince tekrar gülümsemiştim ve bizim tayfanın yanına gittmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN UFKU
Teen FictionHer insan bir çok duyguyu tadar bu hikâyede uzun zaman boyunca okulun yakisiklaisi cool ve zengin olan bir çocuğu sevmekle başlar çocuk tam bir zübbe dir her gece başka kızlarla birlikte olur.Fakat ileriki zamanlarda Okyanusu fark eder en yakin arka...