4.BÖLÜMM

14 4 0
                                    

Kızlarla bir değişiklik yapıp yürümeye karak vermiştik.Kızlara bir açıklama yapamam gerekiyordu.ama o konuyu ben açamazdım.Zaten benim merakli arkadaşım Bukre;
"Okyanus hayırdır ne iş,ağlayarak gittin gülerek döndün"
Evet bir açıklama yapacaktım.
"Bakın şimdi ben sizin yanınızdan ayrıldım merdivenleri hızla çıkmaya başladım..."
"Yani her şey bundan ibaret"
"Tabiki de Masal siz ne zanettiniz"
"Ama bir şey söyliyeyim mi hani Emre elini tutu ya Can da elini yumruk yapip sıkmaya başladı."
Hemen konuyu değiştirmem gerekiyor
"Kızlar yarın AVM gidelim mi"
"Neden?"
"Salatalik domates alırız"
"Hı? ne anlamadım."
"Bir de düşünüyor kızım sinamaya gideriz yeni film gelmiş"
"Tamam"
"O zaman sözleştik"
"Aynen''
"Sözünden dönen ne olsun o zaman"dedim
"Okyanus tamam lafı çevirmeye çalışıyorsun fark ettik ama ne olur saçmalama"
Ben anlamadılar sanmıştım ama böylede iyiydi çünkü tekrar konunun açılmasını istemiyordum.
"Akşam ne yapacaksınız Bukre"
"Yemek"deyip güldü bende güerek "Bizde sizde yesek okur mu çünkü her gün makarndan bıktık"
"Bize yardim ederseniz neden olmasın".Ben sadece Birce ile birlikte kaliyordum.Bukre ile Kumsal birlikte kalıyorlardı.Masal ayrı kalıyordu.
"O zaman akşam sizde kalalım"
"Başka ne istersin Okyanus"
"Başka bir şey yok zaten yarın yine buluşmayacak mıyız"
Bir şey demediler
"O zaman siz kendi evinize geçin biz Birce ile geliriz kıyafetlerimiz ile"
"Zaten hep sizin kıyafetiniz var ne diye getiriyorsun getirdiklerini götürmüyorsunuz"
"Neyse akşam görüşürüz"
Giderken telefonumu elime aldım diğer elimden de kulaklığım vardı bugün derste bana gelen mesajdı ama bilmediğim numaraydi mesaji açtim ve sadece 'ondan uzak dur  CAN 'yazıyordu.ne demek istiyordu anlamiyordum Emre den neden uzak durmalıydım ki.Bunu  bir gün Can'a sormalıydım.

HAYATIMIN  UFKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin