Deli oyun 3.Bölüm
"Bu gün güne çok mutlu uyanmışdım. Uyanır uyanmazda Ömerin yatağına bakmıştım hala uyumaktaydı. Üstümü değiştim ve mutfağa indim Hediye abla ve Cevriye hanım kahvaltı hazrlıyorlardı."
Cevriye: Günaydın su damlam
'Günaydın. Hediye abla biz bu gün kahvaltıyı oda da yapıcazda.'
Hediye: Tamam Zehra kızım ben hemen hazırlayayım
'Yok yok sen hiç yorulma ben hazırlarım'
Cevriye: Dur ben sana yardım edeyim su damlam. Ömer beyciğim görüncü bayılacağı bir kahvaltı hazırlamak lazım ayol. Dedi gülerek.
"Cevriye hanım evimizin neşesi olmuştu. Pozitiv enerjisiyle herkesi o kadar mutlu ediyorduki, herkesin yüzünde tebessüm yaratmayı başarıyordu. İyiki böyle bir halamız var ve hiç ayrılmasın konaktan çünkü o artık ailemizden biri"Birkaç dakika sonra...
'Kahvaltı hazır olduğuna göre ben artık gideyim'
Cevriye: Git tabi su damlası fazla bekletme sevdiciğini
Odada
"Odaya girdiğimde Ömer hala uyumaktaydı. Elimdeki tepsiyi masaya bıraktıktan sonra , sezssizce Ömerin yatağına doğru gittim ve başucuna oturarak yanağına küçük bir buse kondurdum. Ve çok geçmeden Ömerin gülümsediğini fark ettim"
Ömer: Günaydın. Bu ne güzel koku böyle mis gibi
'Hadi bir an önce kalk ve kahvaltımızı yapalım.'
Ömer:Tamam ben o zaman banyoya gireyim
'Tamam ama fazla geç kalma soğmadan kahvaltımızı edelim'
"Allahım o kadar heyecanlıydımki resmen sevgili olmuştuk. Daha önce hiç birimiz bunu yaşamadığımız için ikimizde de tatlı heyecanlar vardı. Demekki bir birimizin ilk aşkı olmuşuz 😊. Kendi kendime düşünüp heyecanlanırken , Ömer banyodan çıkmış ve sessizce gelip arkadan sarılmışdı ve ben çok korkmuşdum"
Ömer:Korkuttum mu?
'Biraz ama önemli değil. Yeterki herzaman sen korkut. Hadi oturalım bir an önce kahvaltıya zira çok açım ve her an kahvaltı niyetine birilerini yiye bilirim' Dediğimde Ömer yine gülümsemişdi ve gülerken gözleri yine kaybolmuştu. Onun bu hali çok tatlıydı
Birkaç dakika sonra
Ömer:Çok güzel olmuş ellerine sağlık.
'Aslında Cevriye hanımında çok büyük yardımı oldu kahvaltıda'
Ömer:O zaman ikinizinde ellerinize sağlık. Ben çalışma odasına geçiyorum bana söyliyeceğin her hangi bir şey var mı?
'Ne gibi?'
Ömer:Mesela seni seviyorum falan. Dedi gülümseyerek
'Seni seviyorum' Dedim ve derken yine utancımdan yanaklarımın tutuştuğunu fark ettim
Ömer:Ben çalışma odasındayım.
'Tamam'
Ömer:Sen burda mı kalıcaksın
'Evet'
Ömer:Ama özlerim
'Peki ne yapmamı istersin😊'
Ömer:Benimle gel. Hem seninlede konuşacaklarım var. Dedi ve birlikde Ömerin çalışma odasına gittik
Çalışmda odasında.
Ömer: Nerde bu dosya? Diyerek çekmeceleri karıştırmaya başlarken bir cd'ye takıldı gözü ve eline alarak önüne ve arkasına baktı
Ömer: Ömere... Neki bu?
'İzlemeden bilemezsinki' Dedim ve cd'yi izlemeye başladık. Ve o an şok geçirdim resmen. Evdekilerle Ömer için video hazırladığımız gün Mertle benim salonda olan konuşmamda sanki ben Merte seni seviyorum , herşeyi ardımızda bırakıp kaçalım buralardan demişdim. Nasıl olmuşdu ve kim yapmışdı bilmiyorum ama gördüğümde nerdeyse benimde inanacağım bir videoydu. Ve Ömer videoyu izledikten sonra çok öfkelendiği her halinden belliydi.
3.Bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Oyun (Tamamlandı)
Fanficİki ayrı dünyanın insanı Zehra ve Ömerin gün gelir yolları kesişir. Sevdikleri uğruna sözleşmeli evlilik yapan fedaker bir abi Ömer ve fedakar bir evlat Zehra'nın ölümsüz aşk öyküsü...?? (Adını sen koy sezon finalindeki uçurum sahnesinin devamı...)