(Zehra Ömer konuşmalarını şarkı eşliğinde okuyun lütfen- https://m.youtube.com/watch?v=umn5XM1T1JA&itct=CBcQpDAYACITCI6U25f61tQCFUmQVQodJ30E6VIRZWJydSBndW5kZXMgeWF6aWs%3D&client=mv-google&gl=AZ&hl=tr)
Deli Oyun 18.Bölüm
Zehra (Mektup): Ömer ben gidiyorum... Biz bu evlilik oyununa sevdiklerimiz için başladık. Sen kardeşin için , ben babam için 6 ay bir birimize katlandık başımızdan çok şeyler geçti ama artık ayrılık vakti sevdiklerimiz iyi ve çok mutlu bu oyunu sürdüre bilmemiz için bir sebebimiz kalmadı artık konaktan ayrılmak Ayşeden , Müzeyyen hanımdan , Cevriye hanımdan , Hediye abla ve Ökkeş abiden ayrılmak zor olsada bunu yaptım yada yaptığımı sanıyorum çünkü bir tarafım hep o konakta olucak. Biliyorum bana kızacaksın gittiğim için ama inan böylesi ikimiz içinde en doğrusu. Araba uçurumdan düşmeden önce bana olan hisslerini söyledin peki benim hisslerim var mı? Var ama biz çok şey yaşadık aramızda hep bir inamsızlık hep bir güvensizlik oldu bunları unutup hiç bir şey olmamış gibi yeni bir sayfa açamayız hayatımızda biz seninle çok farklıyız Karakterlerimiz gece ile gündüz kadar farklı, dünyalarımız siyahla beyaz kadar ayrı seninle 6 ay boyunca iyi kötü anılarımız oldu seninle. Hoşcakal kendine iyi bak seni unutmayacağım...
Zehra.Ömer: Hayır izin vermiycem Zehra gidemezsin sen. Der ve telefoniu çıkarıp Zehrayı arar
Zehra: Açama... özür dilerim. Der ve telefonu kapatır
'Zehradan'
Mahalleye varmıştım bu gün herşeyi babama anlatacaktım. 6 ay boyunca babamın gözlerinin içine bakarak yalan söylemiştim ona. Kapıyı çaldığımda Yasemin açmıştı kapıyı
Yasemin: Abla?
Zehra: Yasemin...Diyerek sarılır Yasemine
Birkaç dakika sonra...
Yasemin: Abla bavulunla gelmişsin işten mi ayrıldın?
Zehra: Evet Yasemin artık bana ihtiyaç kalmadı orda.
Yasemin: Yani ne demek oluyor bu boşanıyormusun?
'Zehradan'
Yaseminin bu sözlerinden sonra şok olmuştum resmen. Ne diyeceğimi bilmiyordum Allahım herşeyi biliyordu yada aceba ne kadarını biliyordu?
Zehra: .....
Yasemin: Neden yaptın abla neden sakladın?
Zehra: Hiçbirşey bildiğin gibi değil Yasemin
Yasemin: Tamam abla anlat o zaman
Zehra: Bu arada nerden öğrendin?
Yasemin: Hani kimliğimi kaybetmiştimya nüfus müdürlüğüne gittim. Vukatli nüfus kayıt örneği verdiler. Orda soyadın Kervancıoğlu diye geçiyordu
Zehra: .......
Yasemin: Bir şey söylemiycekmisin abla?
Zehra: Ne diyeyim kandıracak değilimya seni
Yasemin: Kandırmada zaten neyse gerçek söyle
Zehra: Evliyim Yasemin.
Yasemin: Orasını zaten biliyorum abla yani bunu bizden neden sakladın onu anlamiyorum. Ya babam öğrenirse yüzüne bakmaz
Zehra: Biliyorum. Bende zaten saklamiycamki söyliycem. Hani ben şirketten kovulmuştumya
Yasemin: Evet
Zehra: Mehtap çalıştığı şirkette bir iş bulmuştu bana. Bende şirkete gittim orda onunla karşılaştım öncesindede kazaren iki kez karşılaşmıştık kardeşide görmüştü. Şirkettede karşılaşınca kardeşi bizi sevgili sandı oda sevgilim diye tanıttı beni. Yani şirketin sahibiymiş meğerse. Kardeşi kanser hastası olduğu için bana bu yalani sürdürmemi , sürdürürsemde karşılığında istediğim miktarda para vereceğini söyledi. İstemedim kovdum saçmalık dedim oda gitti. Ama sonra babamın durumu , hastane masrafları paraya ihtiyacımız vardı eğer onun bu oyununa evet deyip babamin ameliyat parasini almasaydım parayı Yener verecekti ve bende onunla evlenmek zorunda kalacaktım bir ömür onunla evli kalmaktansa 6 aylık sözleşmeli evliliği kabul ettim bende.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Oyun (Tamamlandı)
Fanficİki ayrı dünyanın insanı Zehra ve Ömerin gün gelir yolları kesişir. Sevdikleri uğruna sözleşmeli evlilik yapan fedaker bir abi Ömer ve fedakar bir evlat Zehra'nın ölümsüz aşk öyküsü...?? (Adını sen koy sezon finalindeki uçurum sahnesinin devamı...)