"Kapının çalmasıyla ikimizde paniklemiştik"'Sen geç benim odama bende kapıya bakayım'
Ömer: Tamam. Diyerek odama geçmişti bende kapıyı açmaya gitmişdim. Gelen Yasemindi
'Hoşgeldin Yasemin'
Yasemin: Hoşbulduk abla
'Ne oldu neden erken geldin?'
Yasemin: Gelmeme sevinmedin mi?
'O ne biçim söz'
Yasemin: Ne bileym gelmeme şaşırmış gibisin. Ders erken bitti bende geldim
'Anladm. Sen ozaman hiç çıkarma ayakkabılarını atölyeye yemek götür'
Yasemin: Tamam ablacığım
"Ohh sonunda Yasemini göndermiştim. Yasemin gider gitmezde Ömer odadan çıkmıştı
Ömer: Gitti mi?
'Gitti gitti merak etme. Hadi sende birilerine görünmeden git' Demiş ve Ömeride kimse görmeden göndermiştim tabi Leyla hariç. Ömer gider gitmez Leyla gelmişti.
Leyla: Sani Ömerin arabasını gördüm. Aceba yanlışmı gördüm Zehra yoksa Ömer burdamıydı?
'Evet canım burdaydı. Görmek isteyince bende gel dedim'
Leyla: Ayy kıyamam yaa özlediyse demekki. Ee hadi anlat bakalım
'Neyi?'
Leyla: Nasıl neyi Ömerin ailesi nasıl tapki verdi? Gerçi teyzemden duydum ama sen detaylıca anlat
'İşte karşılarına geçtik ve bu evlilik bir oyundu dedik. '
Leyla: Peki Ayşe ne yaptı hastalığını duyunca
'Hastalık geri geldi diye korktu başta ama sonra tamamen iyileştiğini öğrenince sakinleşti'
Leyla: Nasıl yani Ayşe iyileşti mi? E bu süper haber. Demişdi sarılarak
'Ee ne içersin?'
Leyla: Bi kahveni içerim 😊. Hem konudan kaçma bak daha Ömerin ilanı aşkını anlatacaksın.
"Kahveleri hazirlayip Leylanın yanına gelmiştim ve oturup karşılıklı kahve içerek sohbet ediyorduk"
Leyla: Eee anlat bakalım nasıl oldu
'Malum iş gezisine gidiyorduk işte frenler tutmayınca uçurumdan düşücektik az daha oda bana seni seviyorum dedi yani aşkını orda ilan etti'
Leyla: Hmm pek romantik bir ortam olmasada iyiki söylemiş zaten geç bile kalmıştı. Eee peki sen nasıl söyledin?
'Bende çekici arabayı çektikten sonra o sevinçle söylemiş oldum'
Leyla: Eee peki şimdi hayatım aşkım falan söylüyormusunuz bir birinize?
'Yok söylemiyoruz hem onlar çok klişe cümleler o bana Zehram der bende Ömer derim. Malum adını hiç söylemiyordum benim dilimden duymak çok güzelmiş onun için. Yani o böyle söyledi'
Leyla: E daha ne desib bak işte ne güzel Zehram diyor
'Bende istemiyorum zaten başka birşey demesini'
"Onun Zehram demesini bin tane aşkıma hayatıma değişmezdim"
Leyla: Eee peki şimdi ne olucak?
'Bir süre ayrı kalıcaz. Ailesi bizi aff edene kadar malum çok kırgınlar'
Leyla: Pardon da siz ne bekliyordunuz ki? Herhalde sizi bağırlarına basacaklarını beklemiyordunuz. Hem şimdi oyunun gerçek olduğunu , biri birinizi gerçekten sevdiğinizi bilmeseler tüm kapıları kapatırdılar yüzünüze. Ama zamanla geçicek merak etmeyin.
'İnşallah. Eee siz ne yaptınız ne zaman gidiyorsun Amerikaya?'
Leyla: Ben gitmiyorum
'Nasıl yani gitmiyorsun?'
Leyla: Teyzemi yanlız bırakmaya gönlüm razı olmadı. Demirde Amerikadaki işinden istifa etmiş o geliyor yani. Gerçi bende istifa etmesini istemiyordum ama banada istifa ettikten sonra söyledi. Ben proje bitene kadar seni beklerim demiştim
'İkiniz adına çok sevindim. İnşallah mutlu olursunuz'
Leyla: İnşallah sizde mutlu olursunuz canım.
Konakta
Ömer: Avukatla konuştum anne Alevin kurtulması için elimden geleni yapıcam
Müzeyyen: Çok sağol oğlum.
Ömer: Tamam annecim ağlama artık sil gözyaşlarını
Çalışma odasında.
Nihat: Bunu nasıl yaparsın Ömer? Alev hilmi yılmaza yardım etti onca kötülükde hep yardım etmiş ona. Nasıl çıkması için yardım edersin ona ?
Ömer: Annem için Nihat. Annem için
8.Bölüm sonu
Bölümle ilgili fikirlerinizi yoruma yazmayı unutmayın 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Oyun (Tamamlandı)
Fanficİki ayrı dünyanın insanı Zehra ve Ömerin gün gelir yolları kesişir. Sevdikleri uğruna sözleşmeli evlilik yapan fedaker bir abi Ömer ve fedakar bir evlat Zehra'nın ölümsüz aşk öyküsü...?? (Adını sen koy sezon finalindeki uçurum sahnesinin devamı...)