Eveeet sevgili okuyucularım uzun bir aradan sonra hepinize merhaba duygusal bir dönemden geçtiğim için hikayeye bir süre ara vermek zorunda kaldım. Bilenler biliyor gecikmenin sebebini bilmeyenler için; Anneannemi kaybettim çok yakın bir zamanda. Ama şuan azda olsa toparladım anlayışınız ve yanımda olduğunuz için teşekkür ederim hepinize. Aslında yeni bölüm dün gelicekti ama malesef tamamlayamadım. Bu yüzden özür dilerim herkesten. Keyifli okumalar olsun hepinize. Yıldızları ve yorumları eksik etmezseniz çok sevinirim. Hikayeye dahil olan yeni karakterler 37 bölüm itibariyle bizimle olucaklar hikayenin karakter kadrosu dizimize giren oyuncularla beraber yenilenicek. Dizimden çıkan oyuncular aynı şekilde hikayeden de çıkmış olucak yeni ve farklı olaylar için bu şart. Karakterlerse dizimizdekilerle aynı olmaya bilir çünkü her ne kadar yeni karakterlerden bazılarının ismi belli olsa da kimin arkadaşı , akrabası olarak girdiklerini bilmiyorum malesef o yüzden şimdilik belli olan 3 kişiye kendi kafamdan roller verdim. Zehmer cephesine gelince zorluklar olsa da yine herzamanki gibi bir birlerinin ellerini birakmayacaklar. Umarız dizide de böyle olur. Çenem düştü yine kusura bakmayın 😄😊.
Zehradan.
Anne ve babam bildiğim insanların yengem ve dayım olması değilde gerçek babamın Hilmi Yılmaz olduğunu öğrendiğimde yıkılmıştı dünyam. Ama buna inanmak istemesemde içimdeki ses beni rahat bırakmıyordu. Ya gerçektende doğruysa ya babam o adamsa Ömer yine sever mi beni? Eskisi gibi bakar mı gözlerime?
Ömerden
Duyduklarımdan sonra şok olmuştum. Zehra düşmanımın kızımıydı gerçekten? Peki ne olucak bundan sonra? Ya onu artık sevmeyeceğimi , ondan nefret edeceğimi düşünürse? Hayır bunu düşünmesine asla müsade etmemeliyim.
Akşam
Zehmer ev.
Zehradan
Eve varıncaya kadar hiç konuşmamıştık gerçi evde de hiç konuşmadık ikimizde sus pus oturuyorduk ve birden ikimizde aynı anda bir birimizin isimlerini söyledik;
Zehra: Ömer
Ömer: Zehra
Zehra: Sen söyle
Ömer: Hayır önce sen...
Zehra: Babamın Hilmi Yılmaz olması...
Ömer: Bende tam onu diyecektim. Babanın o adam olması bizim evliliğimize asla gölge düşüremez
Zehra: Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?
Ömer: Tabiiki. Başka türlüsü mümkün mü? Hemde seni bu kadar çok severken. Bak Zehra babanın o adam olması senden nefret edeceğim anlamına gelmez. Şuracıkta benim canımı alsan yine Zehra derim son nefesimde. O yüzden bu konuyu burda kapatıyoruz ve bir daha asla açmıyoruz.
Zehra: Tamam....Seni seviyorum
Ömer: Bende seni çok seviyorum. Diyerek sarılırlar bir birlerine
Zehradan
Zehra: Ömerin söyledikleri beni o kadar mutlu etmiştiki. Allahım birdaha ona birşey olmasın lütfen onu koru Yarabbim ben o olmadan yaşayamam...
1 ay sonra...
Zehra: Öğlen yetişe bilecekmisin?
Ömer: Ne için
Zehra: E kızlara bakıcı geliyorya
Ömer: Haa o vardı demi. Toplantıya bağlı malesef gelede bilirim gelmeyede bilirim. Biran önce şu bakıcı mevzusu çözülse de sende şirketdeki işinin başına geri dönsen. Toparlayamıyorum sensiz bir türlü. Demirle Leylada Amerikadalar malum. Sende olmasan iyice kafayı yiycem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Oyun (Tamamlandı)
Fanficİki ayrı dünyanın insanı Zehra ve Ömerin gün gelir yolları kesişir. Sevdikleri uğruna sözleşmeli evlilik yapan fedaker bir abi Ömer ve fedakar bir evlat Zehra'nın ölümsüz aşk öyküsü...?? (Adını sen koy sezon finalindeki uçurum sahnesinin devamı...)