1.Bölüm

414 69 112
                                    

Savaş ne kadar zorsa,zafer o kadar tatlıdır..

⚛️ EĞİTİM

"Tüm avcılar pozisyonunu belirlesin!Eğitim,başlıyor."

Bütün öğrenciler,eğitmenin komutu ile pozisyonlarını aldı ve köşelerine çekildi.Birkaç dakikanın ardından,hepsinin önünde durduğu kapı ormana açıldı ve tüm öğrenciler ormana dağıldı.Kimisi kamufle oluyor,kimisi ağaçlara tırmanıyor ve kimisi de gizleniyordu.Bu,bir av eğitimiydi.Her ay okullarda en az bir veya iki kez yapılırdı.Tabi sadece avcılar için.Herkes alanında usta olduğu silahları kuşanır ve ormana dağılırdı.Okuldan yükselen iki çan sesinin ardından başlanırdı.Ormanın içine birkaç yaratık salınırdı uzman avcılar tarafından.Belirli bir alan içinde yapılırdı bu eğitim.Alanı bir dikdörtgen şeklinde saran duvarlar,yaratıkların kaçmasını engelliyordu.En çok kim öldürürse,o kazanırdı.Bu öğrenciler için bir zevkti,avlanmayı kanun haline getirmişlerdi kendilerince.

Eğitmen son bir kez ormanın içine doğru bağırdı,

"Çan sesi ile başlayın avcılar!Bol şans!"

Ardından birkaç dakika sessizlik hakim oldu ormana.Herkes kulaklarını gelecek tek bir sese odaklamıştı.İlerleyen teknoloji sayesinde,ormanın en ücra köşeleri bile gözlenebiliyordu.Gözlem odasına,eğitimciler ve baş avcılar katılır eğitimi izlerdi.Herkes,odada kendi çapında belirlediği yerine yerleşmişti ve gözlerini ekrana dikmişti.Hatta avcıların baş kurucusu,Bars Aclan'da bu odada yer alıyordu.Eğitmen odaya girip kendi yerini alınca kurnazca sırıtmaya başladı.Bunu gören Bars,muzipçe sırıttı ve ona konuşurken ekrana bakmaya devam etti,

"Sizi bu kadar eğlendiren nedir,Bay Rico?"

Eğitmen sakince Bars'a döndü ve gülümsemesi genişledi,

"Sadece düşünüyordum efendim."

Bars kaşlarını çattı,

"Neyi?"

Eğitmen ekranı işaret etti ve kahkaha attı,

"Hazal'ın kaç tane kıç tekmeleyeceğini,düşünüyordum."

Eğitmenin sözü üzerine,herkes kahkaha attı.Bunu merak eden birçok kişi vardı ancak günün sonunda Hazal'ın galip geleceğini herkes biliyordu.Her zaman olduğu gibi..Hazal Aclan,çok başarılı bir avcı ve öğrenciydi.Bars'ın kızı olabilirdi ama kesinlikle başarısını kendisi elde etmişti.Dövüşmek ve avlanmak konusunda kimse onu geçemezdi.İş kılıç kullanmaya gelince,Hazal kılıçla dans ederdi resmen.Bunların yanında bir de kıvrak zekası vardı.Büyük planlar ve işler yapardı.Konunun derinine inecek olur isek,annesi bir doğa üstü,babası avcıydı.Annesi toplumundan dışlanmıştı bir avcıya aşık olduğu için.Aclan soyu,çok büyük ve kökenli bir soydu.Herkes,hürmet ve saygıda kusur etmezdi.

Gelen çan sesi ile birlikte aynı zamanda da birkaç kükreme sesi ormana yayılmıştı.Çalıların arasına birçok yaratık karışmıştı.Yaratıklar,serbest bırakılmıştı.Gözlem odasında bulunan herkes pür dikkat ekrana bakıyordu.

Hazal,uzun bir ağacın yüksekte duran kalın bir dalında duruyordu.Ormanı gözlerine hapsetmiş,analiz ediyordu şuan.Çoğu yaratığı ve diğer avcıları görebiliyordu.Hazal'ın gözüne kestirdiği kişi,sevmediği bir kızdı.Esra,sinsi bakışlarla duvarlara yönelse de Hazal bunun üzerinde durmadı.Duyduğu birkaç ses ile bakışları aşağıya kaydı.Üç kurt mutant,bir sürü oluşturmuş aralıklarla ilerliyordu.Uzun mesafeli kurtlara baktı sakince.'Kolay lokma.' dedi kendi kendine.Gözlem odasındakiler ise aşırı heyecanlıydı.Geçen sene olan bir eğitimde,bu mutantlar bir avcıyı parçalamıştı.

YABAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin