4.deo

369 27 16
                                    

Lissa P.O.V.

"Luka,prestani da trcis srusices vazu"Ah ta mala deca nista ne slusaju.Trcala sam po sobi za mojim malim rodjakom koji je resio da me iznervira.Huh najgore je to kada odes u goste i onda ti uvale da dadiljas male rodjake umesto da si negde sa deckom ili sa drustvom.Ovaj mali bas nema nameru da me slusa.

‚‚Luka slusaj me inace nema cokolade ceo dan".Prekrstila sam ruke i stala.Stao je i on.Lissa cestitam uspela si da ga umiris.Pogledao me je,a ja sam napravila ljutit izraz lica da bi ga zaplasila.Poceo je da place.Aaaaa prestani slaba sam na decu kada placu,pocecu i ja da lijem suze.Potrcao je,gde ce sada?Zaputio se u dnevnu sobu i zagrlio svoju mamu.

‚‚Mamice bezobrazna Lissa kaze da mi nece dati cokoladu,uzece sve za sebe"Molim??Ja uzeti sve za sebe,nisam sebacna.Vidi ti malog sto on jos laze.Tetka me je pogledala,kao i mama.Pa nece mu valjda poverovati?

‚‚Lissa sto se tako ophodis prema mom sinu?"Rekla mi je tetka.Sada sam ja kriva???

''Nije zeleo da me slusa,pa sam mu zapretila ali nije tacno da sam rekla da cu sve sebi ostaviti"Rekla sam u svoju odbranu..Tetka je podigla obrvu,odlicno ne veruje mi.Luka je opet poceo da place.Ma da li je ovo moguce?Tetka ga je zagrlila.Prevrnula sam ocima i sela pored mame.Valjda me ona nece osudjivati.Cuo se moj telefon,stigla mi je poruka od Katz

Nadjimo se na nasem mestu doci ce i Jenn moram sa nekim da pricam

Sta je sada opet uradila.Kako da se izvucem mama me nece pustiti nigde da idem..Razgledala sam po sobi.Kuca je bila prizemna,a prozor je bio otvoren..Huh ne mogu to uraditi,pobeci kroz prozor...ili ipak mogu?Priblizila sam se prozoru,nije toliko visoko.Ako to uradim bicu mrtva kada dodjem kuci.Dogegala sam se do mame ocima joj pokazujuci da moramo da razgovaramo.Izasle smo iz dnevne sobe.

‚‚Moram da se vidim sa Katy i Jenn nesto nije u redu i to odmah"Mama je na ovo zinula.Sigurno me nece pustiti,znam je.

''Ne moze nikako dosla si kod tetke,posle moze''Onaj proyor mi se sada cini kao bolja opcija.Mama je otisla,a ja sam otrcala do spavace sobe uzela torbu i skocila kroz prozor.Nije bilo tako tesko kao sto sam mislila,ako me vide bicu mrtva pa sam potrcala.Iyvan grada se nalazilo ''nase mesto''Livada na kojoj smo se jos kao deca igrale sa lutkicama.Tada smo jos uvek bile bezbrizne i mislile samo o igri,a ne o kao sada ljubavnim problemima i svacemu drugom...

Jennifer P.O.V.

Liam je odlucio da me ne pusta iz vida pa me je odvezao do mog Lissinog i Katynog tajnog mesta.Vise nije tajno...Izasla sam iz kola i mahnula Liamu koji je krenuo da ide.Danasnji dan je prosao mnogo bolje nego sto sam mislila da ce biti.Videla sam Katy iz daljine,sedela je na travi i pravila venac od cveca.Ovo ne lici na dobro...Polako sam joj prisla i sela pored nje.Oci su joj bile pune suza.Sta li se desilo?

"Katy,proci ce"Rekla sam joj nisam znala sta se tacno desilo,ali mogla sam predpostaviti Niall i ona..recimo da sastanak nije bas prosao najbolje.Neko je viknuo nasa imena.Okrenula sam se i ugledala Lissu kako hoda prema nama.Sela je pored mene i zabrinuto me pogledala.

"Nismo mi jedno za drugo"Katy je rekla.Nisam ocekivala da ce ona biti ta koja ce prekinuti tisinu.Eto pogodila sam,stvari ne stoje bas najbolje izmedju nje i Nialla.Ja sam kriva,ja sam ga nagovorila da je pozove...

"Ne zasluzuje te..."Rekla je Lissa.Meni je stvarno ovoga vise dosta,plakanja svega toga.kamo srece da nismo smislile taj plan sada bi srecne verovatno lezale na plazi i suncale se...Ustala sam i stala ispred njih.Vreme je za moj govor.

 "Katy prestani da places,Lissa neka se pojavi prelep osmeh na tvom licu,a ja cu da prestanem da razmisljam o Liamu i svemu u vezi sa planom.Sada ustajte,idemo negde da se provedemo i zaboravimo na sve probleme.Ozbiljna sam skola pocinje za dva dana,a sta mi ovde radimo?Trosimo vreme na gluposti,e pa nece vise moci tako"Katy i Lissa su pocele da se smeju.

Jennifer-ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now