11.deo

288 25 20
                                    

Jutros smo se probudili rano.Liam me je trgao iz sna obasujući me poljupcima,tako je brižan.Momci su spremili doručak,a Harry me je stalno zagonetno gledao.Ne opet.Sedeli smo tako i jeli,a ja sam stalno razmišljala šta rade moji u Miamiu.Odlučila sam da ih nazovem preko skajpa kada završimo sa jelom.Tako sam i uradila.Katy mi se odmah javila veselo se smešeći.

"Ooo pa ko se to mene setio?"Viknula je.Kako mi je drago što je vidim.Nedostajao mi je taj njen veseli glas.Nije se nimalo promenila.O pa šta ja to pričam,videle smo se juče ne može da se promeni za jedan dan.Imam stalno neki osećaj da je prošlo mesec dana od mog polaska na turneju.

"Ludačo jedna,naravno da te ne bih zaboravila.Pa šta ima u Miamiu?"Naglasila sam ovu reč Miami jer mi je moje rodno mesto mnogo nedostajalo.Nikada nisam bila toliko daleko od kuće kao sada što sam.Katy je počela da se smeje kao da se ne znam ni ja šta desilo.

"Mnogo toga se promenilo za manje od 24 časa.Jennifer, već sam se udala i imam decu jer je toliko vremena prošlo"Da njoj je to smešno što meni ovde minuti prolaze sporo i što mi sve nedostaje.Nakašljala sam se da joj skrenem pažnju,kada me je Elena pozvala.

"Idemo na pripreme,Jennifer požuri već te dovoljno čekam"Ona mene čeka,trebala bi da poradi na svojoj nervozi i nestrpljivosti.Izvinila sam se Katy,videlo se da joj je žao što sam već prekinula jer nismo pričale ni minut.Elena je bila nervozna od ranog jutra,dobro nije bilo toliko rano,ali činjenica je da je ona veoma nervozna.Stalno ima osećaj da će negde da zakasni.Sto puta sam joj rekla da se malo opusti,ali ona je tada još više  ljuta i samo se bez razloga naljuti na mene.Sa kime ja radim?Opet smo išle prvo kod Maye,koja me je ovoga puta izmorila.Morala je da nadoknadi prošli put,ali ja se opet ništa ne pitam iako ću ja sutradan da imam upalu mišića..ne ne mari ona za to.Posle napornog časa,kostim.Išla sam da vidim kako napreduje Nina.Pola kostima je već sašila.O koliko je ona brza.Sve mi je ovo već postalo pomalo dosadno.Isto je kao i škola:Svaki dan isto.Budš se u isto vreme,radiš iste stvari dok poptpuno ne uvežbaš.Elena me je odvela na ručak.Ma kakav ručak,šta ja to pričam ovo je bila neka brza hrana koja mi nimalo nije prijala.Nedostaje mi mamina kuhinja.Liam i momci su svratili na isto to mesto.Počeli su proždrljivo da jedu...pa dobro razumem da su gladni.Liam je sedeo pored mene,što uopšte nije bilo dobro.Hm ne kažem da mi on nešto smeta,dobro pomalo,ali bio je stvarno dosadan.Stalno me je nagovarao da mi naruči još nešto,a ja sam stalno odgovarala da sam se najela.

"Nemoj posle da budeš gladna"Još jednom je ponovio.Poludeću.Kada smo se svi pošteno  najeli,otišli smo do našeg autobusa.Bacila sam se na krevet.Treba mi odmor.Znam ja da nismo ni počeli,ali ja sam veoma lenja osoba ponekad.Moj mir je prekinuo..Liam.Ufff gadjaću ga sa nečim.

"Idemo na večeru večeras.Dolaze i Elena,Nina,Maya..biće super"Da,ako me pustiš sada da se malo odmorim.Legao je na svoj krevet koji je bio ispod mog.Imali smo krevete na sprat.Pogledala sam u plafon smišljajući šta da mu odgovorim.Nije mi se išlo.Ne zato što ja nisam društvena osoba nego zato što sam veoma umorna,a i htela sam da nazovem Katy da joj se izvinim i da malo popričamo.

"Da naravno da ćemo ići,biće super"Zabava je ipak na prvom mestu,zar ne?Nema mesta umoru Jennifer.Hrabrila sam sebe.Liam je ustao sa kreveta i velikom brzino se popeo na moj.Šta bi ovo trebalo da znači?Legao je pored mene.Okrenula sam se prema njemu,zagledavši se u njegove oči.Krenuo je da me ljubi,a ja sam mu uzvratila poljubac.Poljupci su postajali sve snažniji.Njegove usne su ljubile moj vrat dok je skidao svoju majcu.Trnci su prošli mojim telom,ali ovoga puta nisam želela da ga prekinem.Nastavio je da me ljubi,skinula sam i ja svoju majcu...sve bi se ovo nastavilo da u sobu nije ušao Harry.Otvorio je vrata i zgranuto nas pogledao.U ruci je držao neke novine koje su mu istog trena ispale iz ruke.Mene je bilo sramota jer sam ipak bila sam u brusu pa sam zgrabila neku majcu i brzo je navukla na sebe.Da,to nije bila moja majca nego od Liama ali poslužiće.Liam je ljutiio pogledao u Harry'a koji nas je i dalje gledao začudjeno.

"Ovaj..pa ja nisam znaoo...sledeći put ipak zaključajte vrata"Jedva je progovorio.Dobro i ja bi se tako ponašala da sam u njegovoj situaciji.Ugrizla sam se za usnicu i pogledala u Liama koji je bio veoma iznerviran.

"Harry,zašto si ti uopšte došao?"Pitao ga je Lima.Harry je prošao rukom kroz kosu,videlo se da mu je bilo pomalo neprijatno.

"Hteo sam...ovaj..da..uzmem neku majcu i da se presvučem.Idem u šetnju sa Kendall."Sporo je izgovorio.Okrenuo se prema malom ormanu i izvukao prvo što mu je palo pod ruku,a zatim istrčao iz sobe.Zagrlila sam Liama.Sišla sam sa kreveta i otišla do mog ormara da ipak potražim nešto bolje za obući.Ova njegova majca nije baš bila pravi izbor.Uzela sam žutu haljinu sa nekim šarama po sebi,sandale na štiklu i malo sredila kosu.Našminkala sam se,a sve to je Liam pažljivo posmatrao.

"Meni si bila lepa i u mojoj majci i bez šminke"Prokomentarisao je.Nasmešila sam se.Kako mi je drago što mi je ovo rekao,ne mogu ni da opišem koliko.Svidjam mu se kada sam prirodna,bez šminke i bez uskih,kratkih haljina.To je pravi dokaz da me iskreno mili.Poljubila sam ga da bi mu dala do znanja da mi se veoma svidja to što je rekao.

***

Skup restoran.Oko nas svi neki bogataši u skupim haljinama i odelima.Mislim da mi se ovo mesto nimalo ne svidja.Kada smo stigli čak i konobari su na odmerili pošteno.Ma da li je to moguće?Ja ne pripadam tom svetu.Maya je bila tako lepa večeras.Louis nije skidao pogled sa nje.Čak su i sedeli jedno pored drugog.Preslatki su mi.Pila sam belo vino jer u ovom restoranu nije bilo coca-cole ili tako nekog običnog pića koje bi mi mnogo više prijalo.Skoro da nismo ni pričali izmedju sebe jer na ovom mestu da malo glasnije počneš da se smeješ ili pričaš svi se okreću da vide ko se to tako 'seljački' ponaša,lično sam se uverila u to.Videlo se da se ovo mesto nikome nije dopadalo pa mi nije bilo jasno zašto su nas momci doveli ovde.Valjda su želeli da nam dokažu kako mogu da nas odvedu na romantičnu večeru ili tako nešto..Bilo mi je veoma dosadno pa sam pogledala koliko ima sati da izračunam koliko još vremena treba ovde da provedem.Devet?Tek....Dobro,ja neću ovde više izdržati odlučila sam da spasim i sebe i njih.

"Šta mislite da odemo na jedno mesto ustvari klub.Čula sam da je odlično mesto za mlade"Pričala sam dosta glasno da bi me čuli svi koji su samnom u ovom nazovi 'provodu',a ovo mladi sam još posebno naglasila.Ostatak ljudi koji su sedeli u restoranu su se okrenuli i začudjeno,pomalo besno me pogledali.Okej ja ne znam šta je sa njima pa pobogu kao da sam rekla da sam ubila nekog...

"Ajmo stvarno odavde"Podržao me je Niall,a ostali kada su to čuli skočili su sa svojih stolica i potrčali ka izlazu.Uspela sam.Liam me je zagrlio.

"Bravo mala,spasila si nas"Šapnuo mi je na uho.Na mom licu se pojavio pobednički osmeh.Uspela sam.Svi smo posedali u kola.Videlo se da su i ostali zadovoljni jer idemo na neko drugo mesto.Zayn je vozio i ja sam mu objašnjavala gde da ide,gde da skrene i ostalo.Ubrzo smo stigli na naše odredište.Napolju se čula muzika.Hm ovo mesto veoma dobro izgleda.Ušli smo unutra.Jedna moja pesma se čula u klubu.Ja ne mogu da verujem.Zar se moja muzika toliko sluša?Istog trena sam počela da mrdam kukovima,zatvorila sam oči i počela da uživam u muzici.Ovo mesto me je malo podsetilo na moje izlaske sa drugaricama u Miamiu.Klub je slično izgledao kao to mesto gde smo mi izlazile.Nedostaju mi ti dani.Liam mi je doneo piće,coca-colu.Nisam baš osoba koja voli alkohol tako da mi je ovo piće mnogo više prijalo.Liamove oči su bile na meni i na mojim usnama.Trudila sam se da ga ne gledam nego da nastavim da igram,ali nekako nije mi išlo.Spustio je svoje usne na moje.Malo sam se odmakla od njega i nastavila da mrdam kukovima.Moja pesma se završila,ali i ova koju su sada puštali je bila odlična.

"Opa ide tebi dobro plesanje Jennifer.Zato ti na mojim časovima tako dobro igraš"Priznala mi je Maya.Nasmejala sam se.Samo da su tu samnom Katy koja merka svakog momka koji prodje pored nje i Lissa koja popije brdo alkohola ali se nikada ne napije.Sa njom sam i dalje u svadji,ali nedostaje mi.Nina mi je prišla i počela da pleše samnom.Niko ne može da zameni moje prijatelje u Miamiu...čak ni Liam i Nina.Pogledala sam oko sebe da vidim gde nam je ostatak društva.Oo Maya i Louis ljubili su se.Okrenula sam glavu na drugu stranu da ne bi ispalo da puno zagledam.Kako su samo slatki.Liam me je zagrlio.

"Hajdemo odavde"Šapnuo mi je na uho.Pristala sam i krenuli smo kući tačnije u naš autobus koji će nam za vreme turneje i biti kuća.Zalupili smo vrata jedva nekako jer smo se ljubili.Oteturali smo se do sobe,čija je vrata ovoga puta zaklučao.Bacio me je na krevet.Nisam odvajala svoje usne od njegovih.Biće ovo duga noć.....

Pa kako vam se svidja?U ovom nastavku ima dosta trenutaka izmedju Jennifer i Liama,nadam se da vam se to svidja.Komentarišite,puno mi znači da čujem vaše mišljenje.

Jennifer-ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now