Od pocetka mog plana nikada nisam pomislila da ce on mozda otici i da cu ustvari ja biti ta koja je povredjena.Oci su mi bile pune suza,koje sam pokusavala da sakrijem.Video je da placem pa me je zagrlio.Zaljubila sam se iako nisam smela..Ustala sam i stajala par minuta kao ukopana.
"To znaci da su nam ovo poslednji trenuci koje smo proveli zajedno?"Nisam zelela da poverujem u ovu recenicu.Ne,ne ne moze biti kraj.
"Jennifer,nisam rekao da zelim da raskinemo nego necemo se moci stalno vidjati.."Zastao je.Videlo se da je i njemu tesko.Barem nisam jedina koja se ovde zaljubila.
"Hajdemo onda odavde"Polako sam sela u kola i dalje ne verujuci sta se desava.
"Nee Jennifer,mozemo jos ostati"Ne ne zelim jos da ostajem.Samo cu se jos vezati za njega.Jesam li ja jedina koja se tako brzo veze za neku osobu i posle ispasta??Ovo je u pocetku trebala biti igra,osecanja nisu trebala da postoje a ja sam im dozvolila da izadju na videlo.Kako sam mogla biti toliko glupa?Seo je pored mene i uhvatio me za ruku.
"Cak i ako ja sada odem,necu te zaboraviti"Da tako svi kazu,pa za nedelju dana nadju novu devojku.Huh kao da ja verujem u te lazi.Upalio je auto i krenuli smo da se vracamo.Dok me nije dovezao do kuce vladala je tisina.Ni on ni ja nismo hteli nista da pricamo,tako bi bilo samo teze.Otisla sam do svoje sobe.Nisam se ni pozdravila sa njim,a ni sa svojom majkom.Videla je da sam uznemirena pa je dosla do moje sobe,koju sam zakljucala.
"Jennifer,duso otvori vrata"Cula sam brizan mamin glas.Dogegala sam se do vrata i otvorila ih.Mama je skocila i jako me zagrlila.
"Mora da ide,jel tako?"Pitala me je,otkud ona to zna.Pogledala sam je,a ona je shvatila da mi nesto nije jasno.
"Rekao mi je danas kada je dosao po tebe,znala sam.On je pevacka zvezda,vodi takav zivot.Seli se stalno,upoznaje nove ljude.."Da upoznaje nove devojke,nisam izdrzala ispricala sam mami celu pricu.Sve cak i plan.Saslusala me je,mislila sam da ce mi dati neki savet...ali nije.
"A znaci tako si pokusala da postanes poznata"Bilo joj je sve jasno.Izasla je iz moje sobe,a ja sam pocela da placem.Ovde me barem niko ne vidi.
***
"Skola pocinje sutra,danas idemo negde da se provedemo kao sto smo i pre planirale"Rekla je Katy.Dosle su kod mene da bi me razveselile i uspelo im je.Zasto ja uopste da se brinem toliko zbog tog prokletog Liama.Znam ga nedelju dana.Nisam danad ni otisla da ga ispratim.Mislim da nije bilo potrebno za tim.Zivot ide dalje,ako hoce da ide neka ide naci cu ja novog decka.Nije on jedini muskarac na planeti.
"Otvorite orman tu imate par haljinica pa odaberite koje da obucemo"Rekla sam im,a Lissa je veselo otisla do ormana.Vadila je sve iz ormana da bi sklopila neku kombinaciju za sebe.Ima ona to posle sve da slaze.Podigla je kratku crnu haljinicu i bacila je prema Katy
"Ovo je za tebe"Katy je uzela haljinu i otisla da je obuce.Klasicna crna haljina njoj je odlicno stajala,njoj je sve odlicno stajalo.Uzela je i duge mindjuse i kosu je blago uvila.Lissa je nastavila sa daljim trazenjem.Izvadila je beli top i jednu veoma tanku majcu materijala poput kosulje koja je po sebi imala neke cvetne motive,ogrlicu,crnu mini suknju i sandale.Prava kombinacija za mene.Na kraju je izabrala nesto i za sebe.Kada smo se tako lepo spremile izasle smo iz moje kuce i uputile se prema centru grada.Jos jedna letnja nocu provedena u drustvu najboljih drugarica,ali ova je posebna sutra pocinje poslednja godina srednje skole i Liam nije tu vise..Nedostajace mi sve ovo.Isle smo peske jer je moja kuca nadomak centra.
"Jeste spremne za sutra"Pitala sam ih.Obe su odmahnule glavom.Slazem se sa njima nisam ni ja spremna.Usle smo u najpoznatiji klup-diskoteku u Miamiu.Masa ljud je na podijumu igrala,pevala..Otisla sam do sanka da porucim pice kada sam ugledala najlepseg konobara na svetu.Prisla sam.