13.deo

270 18 19
                                    

Jennifer P.O.V.

Ako ovaj avion ne stigne uskoro,poludeću.Ne mislim ja da će on mene da traži posle toga što je saznao istinu,ali ajde kao nadam se.Držala sam jedan kofer.Na licu sam imala naočare za sunce za slučaj da me neko ne prepozna.

''Avion za Miami poleće za 10 minuta molim putnike da se spreme i udju u avion''Čula sam glas žene koja je radila ovde.Konačno polećemo.Ušla sam u avion i sela na jedno od  praznih mesta.Izraz lica mi je bio dosta tužan.Znam da sam mogla da biram i da sam ovo izabrala,ali neka ide život barem sam mu rekla istinu.Pored mene je seo jedan stariji čovek.Osmehnuo mi se pa sam i ja njemu.Pogledala sam kroz prozor.New York,grad u kojem se snovi ostvaruju.Meni se to baš i nije desilo,ali ja sam valjda oduvek bila izuzetak.

''Molimo putnike da vežu svoje pojaseve jer za par minuta polećemo''Stjuardesa nas je obaveštavala.Pa to je valjda to,za par sati ću biti u Miamiu gde sam i trebala odavno da budem.Moj pogled opet je bio prikovan za prozor.Videla sam ljude koji žure da se smeste u avion i jednog mladića koji trči ka nama.Nikada ne bih zaboravila to lice,to je bio Liam.Uhvatila sam se za glavu,šta sada dodjavola da radim?

''Požurite sa uzletanjem''Ciknula sam.Ostali putnici su me začudjeno pogledali,a ja sam samo razrogačila oči.Ponovo sam pogledala kroz prozor.Oko Liama se skupila grupa obožavateljki koje su tražile autograme.Na svu sreću,tako je poznat.Dobro je kada imaš poznatog BIVŠEG dečka.

''Uzlećemo''Stjuardesa je objavila i videla sam kako avion polako,ali sigurno uzleće.Liam je gledao u mom pravcu,gurajući sve one obožavateljke od sebe.Pogledala sam ga još jednom jer ne znam kada ćemo imati sledeći susret.Sva ponosna na sebe naslonila sam se na sedište i zatvorila oči.

Liam P.O.V.

Kako sam samo tako glup pa sam zaboravio da se maskiram?To samo meni može da se desi.Otišla je,jebote nema je više.Do mene su dotrčali momci koji su me izgleda svo vreme pratili.Zayn me je zagrlio,a ja sam svoju šaku skupio u pesnicu.

''Otišla je''Jedva sam izgovorio.Louis me je potapšao po ramenu.Lako je njima.

''Idemo odavde pričaćemo kada budemo kući''Kuća je sinonim za naš autobus.Ma kako god kao da je to bitno.Nisam stigao na vreme...Sedeli smo u autobusu.Moj pogled bio je prikovan za jednu tačku.Niall me je stalno zabrinuto gledao.Ne,neću upasti u depresiju ja sam muško.Barem mislim da neću biti depresivan.

''Dobro sam''Izgovorio sam.Zayn je prevrnuo očima.Ne veruje mi.Odlično.Uzeo sam neke novine i pravio se da ih čitam.Harry je rešio da prekine tišinu.

''Sledeći grad je Las Vegas''Rekao je sav srećan.Hm Las Vegas,grad zabave sada mi je jasno zašto je on toliko veseo.

''Kendall i ja smo raskinuli na neko vreme''Izustio je.Svi smo se okrenuli prema njemu,a on se samo smeškao.Njemu je to smešno.Dobro stvarno bi trebao da postanem poput njega,raskinuo je pa šta život ide dalje.

''Bili ste par nedelja zajedno''Prigovorio je Niall.Harry je prevrnuo očima.Mislim da je očekivao ovakvu našu reakciju.

''Pa šta,ovo je samo privremeno''Kako može biti tako opušten?Ja nikada ne bi mogao da budem kao on,jednostavno mene neke stvari više pogode.Stvarno treba da se ugledam na njega.

''Ima razloga zašto smo raskinula,ali to ću vam ispričati neki drugi put''Mogu da zamislim zbog čega su raskinuli.

Jennifer P.O.V.

Konačno kući.Stojim ispred svojih vrata i ne verujem da sam ponovo tu.Miami,najlepši u ovo doba godine.Noseći kofer,ušetala sam u kuću.Miris maminih kolača osetio se svuda.Aaa to su oni čokoladni koje ja najviše volim.Prišla sam jojsa ledja i glasno uzviknula:

''Pogodi ko je stigao''Počela je da vrišti.Kao prvo trgla sam je,a kao drugo mislila je da je neki lopov.Zagrlila me je kao nikada u životu,nisam znala da je tako jaka.

''Otkud ti''Nije me puštala iz zagrljaja.Videlo se da je mnogo srećna što me vidi i da se nadala da ću doneti ovakvu odluku.

''Prolepšala si se mama''Namignula sam joj.Nasmejala se i još jednom me jako zagrlila.Stavila sam kofere u moju sobu i presvukla se u nešto komotnije.

''Mama,idem ja sada do Katy''Javila sam joj se,a zatim izašla iz kuće.Srela sam komšije koji su me sa osmehom na licu pozdravljali.Kako je lepo vratiti sve.Što bi rekli:Dome,slatki dome.E dobro malo pričam gluposti,ali ja sam tako srećna.Došetala sam do Katyne kuće.Nedostajalo mi je i ovo mesto.Kada se samo setim kakve smo gluposti tu pravile ona,Lissa i ja.Odmah počnem da se smejem.Kapija je bila otvorena kao i vrata od kuće.Otkud to?Ušla sam u kuću.Ništa se nije promenilo.U ruci sam držala kesu kolača koje obe obožavamo.

''Aaaaaaa''Vrisnula sam.Kesa sa kolačima ispala mi je posle ovog prizora.Katy je ležala na krevetu u dnevnoj sobi i ljubila se sa MATTOM..Istim onim sa kojim sam ja prevarila Liama.Njegove ruke su bile..joj ne mogu ni da pomišljam gde.O moj Bože.Aaa neka mi neko pomogne.Ruke sam podigla i ispružila ih ispred sebe.Matt mi se zavodnički smejao dok me je Katy zgranuto gledala.

''Ja..ovaj..hmm...vrata su bila otvorena..pa sam pomislila da treba da udjem''Jedva sam izgovorila.Katy je ustala sa kreveta.Sagnula se i uzela kolače koje sam donela.Matt me je stalno streljao pogledom i odmeravao.Šta hoće?

''Ajde da ti i ja sednemo u baštu,pa da popričamo''Rekla mi je Katy.Prihvatila sam,nisam imala drugog izbora.Mislim bolje i to nego da sedim sa ovim...jao nema veze..

''Kada si stigla''Pitala me je.Sela sam na travu.Trenutno mi je to više prijalo nego neka udobna stolica.U  šoku sam.

''Pre pola sata''Izustila sam.Katy je počela da se smeje.Ne znam šta joj je,a ja mislila da sam ja poludela.

''Kako si samo vrisnula''Ma nemoj mi reći,ona se ne bi tako ponela da je bila u situaciji kao i ja.

''Ti da si videla mene kako se ljubim i..sa momkom sa kojim si ti prevarila svog momka...''Počela sam sa objašnjavanjem.Nije mi baš išlo najbolje jer je situacija bila veoma komplikovana.Moj život je tako komplikovan.

''Da,dobro isto bi odreagovala,ali Jenn ti si tako smešna kada se uspaničiš''Prekinula me je.Prvo je ona počela da se smeje,pa onda i ja jer nisam mogla da odolim.Krenula je da otvori kesu sa kolačima,ali sam je ja prekinula.

''Treba još jedna osoba da bude ovde sa nama''Rekla sam.Katy je veoma dobro znala o kome je reč pa smo otišle do njene kuće.Uspavana Lissa nam je otvorila vrata.Podočnjaci su joj se jasno videli.Nije spavala,moja greška.

''Jennifer otkud ti ovde''Izgovorila je,a zatim smo se zagrlile posle nekog vremena odlučila sam da joj oprostim.

''Ajde upadajte unutra'' Sedele smo u njenoj sobi,jele kolače,pile coca-colu kao i uvek kada bi se sastajale.

''Da,Katy otkada ti i Matt izlazite''To sam bila zaboravila da je pitam pa sam sada iskoristila priliku.Jadan Niall biće tužan kada ovo čuje.

''Malo posle tvog odlaska na turneju''A ja kada sam je pitala šta ima novo kod nje,smejala mi se jer je malo vremena prošlo.Pitale su me otkud ja ovde i sve sam im ispričala do sitnih detalja.

''Spavali ste''Lissa me je pitala,a kada sam joj ja to potvrdila počela je da vrišti i da veselo igra.Iste su kao što su bile pre.Lude skroz.

Komentarišite,najduži komentar dobija posvetu.Volim vas sve.

Jennifer-ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now