17.deo

353 18 6
                                    

Jutro mi je veoma lepo počelo.Teta nas je probudila jer smo Katy,Lissa i ja spavale u jednoj sobi.Ja i Katy  na podu,a Lissa poput prave kraljice na krevetu.Posle toga smo naravno jele i popile kafu tračareči i ogovarajući mnoge parove iz naše škole.Nisam im još rekla za pisma,ali kada je stiglo još jedno,još romantičnije od predhodnog nisam mogla da izdržim.Pročitala sam ga sva srećna,a Lissa je primatila nešto.

''Šta je to?''Pitala je,a zatim mi izvukla pismo iz ruke polako čitajući.Usta su joj se razvukla u osmeh.

''Imam tajnog obožavaoca''Prozborila sam.Kada je to čula Katy je skočila sa stolice i otela pismo od Lisse našta se ova iznervirala.

''Katy,šta radiš to?''Viknula je.Katy nije ništa sprečilo u čitanju i činilo se kao da upija svaku reč.

''Ko je to?''Pitala me je.Slegla sam ramenima.Eh da znam...Svidja mi se njegova riča volela bih da znam ko je.

''Vidi,sa strane piše adresa autora sa posvetom da odgovoriš''Primetila je Lissa,koja je uporno pokušavala da otme pismo Katy.Razrogačila sam oči,nisam to primetila.

''Da vidim''Ciknula sam.Uf,ne znam nikog sa ovom adresom.Ovo me stvarno izludjuje.

''Saću da zovem tatu,da ga pitam kome su još dali adresu,ovako ne ide''Nervozno sam rekla.Lissa me je uhvatila za ruku.Htela je da me zaustavi.Podigla sam obrvu.

''Čemu to''Pitala sam je.Katy je ustala sa kreveta i dala se u objašnjavanje.Nešto mute.

''Pa...ovaj...zar ne misliš da je ovako zanimljivije?''Pitala me je.Pogledala sam u Lissu koja je klimala glavom,pa ponovo u Katy.Šta se upravo desilo?

''Ako imate nešto da mi kažete bolje priznajte''Izričito sam rekla.Lissa je pogledala u pod.Nešto kriju.

''Ne,samo ti kažemo da je ovako zanimljivije.Saznaćeš,neće se taj zauvek kriti''Nastavila je Katy sa objašnjavanjem.Otkud ona to sve zna?Sto mi ona to dodjavola sada govori?

''U redu,ali ja...''Nisam završila rečenicu.Radoznala sam.Dobro neka bude sada ovako.

''Nego,ko mi je pratioc na maturi''Pitala sam samo da bih skrenula sa teme.Lissa mi je pružila pismo.

''Odgovori momku''Naredila mi je.Uzela sam pismo.

''Kasnije,ko mi je pratioc''Izbegavale su odgovor,još jednom.Lissa je otpila gutljaj soka i rešila da mi ipak nešto kaže.

''To je iznenadjenje,nemoj biti toliko dosadna''Namignula mi je.Volim ja njih najviše,al me nekad jako iznerviraju.

***

Prošlo je dve nedelje i pripreme za maturu bile su gotove.Bila sam spremna i srećna više nego ikad.Nedelju dana sam već kod Katy zbog novinara,a roditeljima još uvek nisam ništa rekla.Javiću im za nekih sat vremena kada krenem sa mojim tajnim pratiocem na maturu.Znam da su moj pratioc i dečko koja mi šalje pisma ista osoba.Znam ja da Katy i Lissa to znaju,ali neće da mi kažu.Trudim se da se ne ljutim na njih zbog toga.Dvoumim se oko dve osobe i znam da je jedna od njih sigurno.Iz dopisivanj sa njim shvatila sam da me dobro poznaje,da smo prošli neke stvari zajedno.Uživala sam u dopisivanjima i mislim da čim ga budem videla skočiću mu u zagrljaj,očarao me je.

Oblačim crvenu haljinu na sebe gledajući se u ogledalo.Izgleda kao da je krojena za mene.Kosa mi je već sredjena,podignuta da bi mi lice došlo do izražaja.Sedam na stolicu i prilazi mi Lissa koja je zadužena za šminku.

''Bićeš najlepša''Govori mi ona.Kolutam očima,ne smatram sebe lepom.Gledam u nju.Prelepa je.Već se sredila.Oduvek je bila lepa,a i posebna.Neću da plačem.Jedno poglavlje mog života je gotovo,ali drugo počinje,zar ne?Da,počinje možda i bolje od predhodnog.Volela bih da vratim vreme unazad,ne želim biti odrasla.Želim biti i dalje dete biti srećna zbog malih stvari.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 23, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jennifer-ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now