6.deo

348 29 11
                                    

Srce mi se steglo.Kako je on uopšte ovde,zar nije otišao u London.Gurnula sam Matta od sebe i prišla Liamu čija je ruka bila skupljena u pesnicu.Nije skidao pogleda sa Matta.Uf ovo nije dobro.

"Otkud ti ovde?"Začudjeno sam izgovorila,dok mi se jedna suza slivala niz lice.Necu plakati,ne zbog njega.Pogledao me je,ali samo na trenutak njegov pogled je bio prikovan za lice dečka sa kim sam se malopre poljubila.Neće valjda nešto pogrešno učiniti?

"Kao da te interesuje"Drsko mi je odgovorio,okrenuo se i otišao.Masa ljudi je gledala u mene,a ja nisam nimalo marila samo sa krenula za Liamom.Već je bio izašao iz kluba kada sam ga sustigla.

"Nemoj da me pratiš"Viknuo je na mene.Nikada ga nisam videla ovakvog.Na svu sreću večeras nisam ništa pila pa sam bila svesna ove situacije.Nema povratka.Stajali smo tako gledajući jedno u drugo.Ja sam se trudila da ne plačem,a on da obuzda svoj bes.Jennifer jesi glupa,rekla sam sebi.Skupila sam dovoljno hrabrosti da mu sve kažem,pa posle i neka se ljuti ako hoće.Biće upravu šta god da odluči.Počela sam sa pričom,a Liam je svo vreme gledao ljuto u mene.Stvarno sam ljuta na sebe što sam poljubila Matta,ali mislila sam da je samnom i Liamom gotovo da ga nikada više neću videti.Zasto je ljubav toliko bolna?Sve sam mu ispričala,svaku sitnicu čak sam mu rekla i da mi taj poljubac ništa nije značio.Pa i nije...Matt,nekako sa njim sa bila samo da bi zaboravila Liama.Kada kažem bila,mislim samo na poljubac ništa se više nije ni desilo niti će se posle ovoga desiti.

"Ne ne zanima me kako se Matt ljubi i to sve.Ja...idem odavde"Rekao je i polako otišao.Nisam ni pokušala ovaj put da ga pratim.Da sam to uradila samo bi ga još više razljutila,a to naravno ne želim.Lissa je došla do mene i zagrlila me.

"Jesi dobro"Zabrinuto je izgovorila.Ne nisam,koji sam ja kreten on je ostao ovde u Miamiu samo zbog mene,a ja sam ga prevarila..Matt se dogegao do nas .Samo mi jos on fali.

"Ono ti je bio dečko o kojem si mi pričala"Prošao je rukom kroz kosu imao je tužan izraz lica.Šta kao žao mu je?

"Jeste,ali posle ovoga mi vise nije dečko"Obrisala sam jednu suzu sa svog lica i skrenula pogled.Nisam mogla da ga pogledam u oči,kao ni nikog drugog.Načinila sam jedan korak,a onda još jedan i nisam ni obratila pažnju da sam već na pola puta do kuće.

***

Skočila sam iz kreveta.Prvi septembar,najviše sam mrzela taj datum škola počinje danas a ja još uvek nisam došla sebi od sinoć.Bila sam tako neispavana i stalno sam se borila sa kapcima koji su mi nejednako padali.Obukla sam farmerice,obicnu belu majcu i preko stavila ogrlicu da ne bude bas prazno.Nikada nisam nesto posebno marila o tome sta cu obuci pa nisam ni danas.Znala sam da ce mi biti toplo u ovoj kombinaciji,ali farmerice su bile prvo sto sam dohvatila tako da su one pravi izbor za danas.Na brzinu sam jela,mama je napravila neku pitu sa mesom mhm bila je prelepa.Polako sam išla prema školi.Jutro u Miamiu,toplo kao i ostatak dana.Neko je viknuo moje ime,baš kada sam mislila da se ne okrenem ta osoba je stajala pored mene polako koračajuci kao i ja.Lissa.

"Juče si veoma brzo otišla"Imala je osmeh na licu,nije valjda da se raduje zato što kreće u  školu?Definitivno sam zbunjena.Osmehnula sam se.

"Ma daa...nisam nešto bila raspoložena za provod.Nego gde je Katy?"Brzo sam izgovorila onaj prvi deo rečenice,nisam želela baš puno da pričam o tome.

"Hm pravo da ti kažem ne znam.Sinoc sam otišla,a ona je i dalje bila sa nekim dečkom,ljubili su se nisam htela da ih prekidam"Opa izgleda da nam se još neko zaljubio.Ušle smo u školu,prvi čas smo imale istoriju pa smo polako počele da se penjemo stepenicama na sprat.Većina učenika me je zagledala i šaputala nešto.Šta imam nešto na licu ili..?Jedna devojka sa prve godine se proderala.

"Jesi ti ona devojka koja je snimila pesmu sa One Directionom?"Ushićeno je izgovorila dosavši do mene.U ruci je držala svesku i olovku,nece valjda da joj napišem autogram?Zastala sam i nasmejala se iako mi nije bilo do smeha.Tiho sam rekla da sam ja ta devojka i potpisala joj se na svesku posle čega je ona otišla da se hvali svojim drugaricama.Lissa je svo vreme zgranuto gledala i ja sam bila zbunjena,nisam očekivala toliku popularnost.Nastavile smo da se penjemo i dalje su svi pogledi bili uprti u mene.Okej malo me plaši sve ovo.

"Lissa,zabrinuta sam"Tužno sam izgovorila nakon čega je Lissa počela da se kikoće.E sada sam tek zabrinuta.Napravila je neki pokret rukom govoreći mi da se smirim.Amy iz našeg razreda nam je prišla kada smo usle u ucionicu.

"Jenn,draga tako sam ponosna na tebe"Zagrlila me je.Nismo se videle celo leto,bila je u New Yorku blago njoj.Sela je pored mene iako je tu trebala da sedi Lissa,ali nema veze.

"Pa sta si radila celo leto,osim sto si se ljubakala sa članovima grupe One Direction?"Otkud ona to zna?Uf naravno da zna kada je sve to objavljivano u novinama...pa ništa zanimljivo pored toga.

"Ma ništa posebno,ti kako bilo u New Yorku?"Brzo sam htela da skrenem sa teme i pitam nju šta je ona sve radila to mi je nekako zanimljivije nego da joj objašnjavam ceo moj plan...

"Hmm odakle poceti..svašta ispričaću ti" Nastavnica je ušla u učionicu i bacila dnevnik na sto.Alo lakše to malo.Nisam ni ja odusevljena kada vidim ocene u dnevniku i sve to,ali nisam ni tada toliko agresivna.Pocela sam nervozno da se okrecem po ucionici.Katy,nije se pojavila...brinem se za nju.

"Da vidimo da li se vi sećate nečega od prošle godine"Izgovorila je nastavnica i počela da lista po dnevniku.Jel ona normalna?Počela je da nas preispituje,naravno nista nisam znala upisala je to u njenu svesku na svu sreću nije išlo u dnevnik.Ostatak dana je brzo prošao.Stalno sam bila sa Lissom i Amy koja je stalno pokušavala da više priča samnom nego Lissa bile smo i pre dobre mada je sad počela baš da mi se uvlači,ali  ono o čemu sam najviše razmišljala je bilo to sto se Katy nije pojavila...To nije ličilo na nju.Kada je nastava konačno bila završena Lissa i ja smo se dogovorile da idem do Katyne kuce.Amy nas je sve pratila dok u jednom trenutku nije otišla do nekih kola u kojima je sedeo neki mladi momak.

"Mhm baš je zgodan"Rekla je Lissa a ja sam se složila sa njom.Amy nam je mahnula i otišla u pravcu tog momka.Lissa je odmahnula glavom u znak toga da su svi našli dečka jedino ona je još uvek bila sama.

"Nee Lissa ja isto nemam dečka,samo da se zna ja i Liam smo završili ne postojimo više kao par.Ja sam ga iskoristila postala sam poznata i odsad gradim samo svoju karijeru,hvala mu na pomoći"Hladno sam rekla.

"Jennifer,ne odustaj tako lako.Matt idalje misli na tebe"Počela je da se smejem.Matt?Nisam zainteresovana..Raspričale smo se o svemu,nismo ni primetile kada smo došle ispred kuce u kojoj zivi Katy.Pozvonile smo i niko nije otvarao.Sta se dešava ovde?Ponovo sam pozvonila,Lissa je vec počela nesto da priča.

"Nee nešto nije uredu ovo ne liči na nju.Javila bi nam se.Nešto nije u redu"Daj Lissa nemoj da baksuziras,možda su samo otišli do..prodavnice.Uvek sam se trudila da pozitivno tazmišljam.Pokucala sam na vrata,opet niko nije otvorio.

"Okej sesćemo ovde na klupu i sačekaćemo.Sigurno ce neko doći"Ispred kapije je stajala mala klupa koju je Katyn tata sam napravio.Oko nje je bilo posadjeno cveće koje je krasilo celu ovu ulicu.Sele smo na klupu i ja sam nervozno počela da se igram na telefonu.Možda je Lissa u pravu,možda se stvarno nešto desilo.Prolazili su tako minuti,sati ništa se nije dešavalo.Zvala sam na njen telefon,kućni telefon..ne nije bilo odgovora.Već je pao mrak kada je njen tata krenuo ka svojoj kući prolazeći pored nas.Skočile smo.

"Gospodine Palmer...šta se dešava"Oči su mu bile pune suza.Lissa je bila u pravu,stvarno se nešto desilo.Duboko sam uzdahnula.

"Vi niste čule?"Pitao nas je.Odmahnula sam glavom.Prošao je rukom kroz kosu.

"Desila se nezgoda,Katy je u bolnici"

Nisam imala neku posebnu inspiraciju za ovaj deo,bolesna sam.Jeste tuzan,ali obecavam da ce uskoro biti i srecnijih delova.Pa kako vam se svidja?

Jennifer-ZAVRŠENAOnde histórias criam vida. Descubra agora