3.deo

423 28 16
                                    

Mama i tata su se nazalost vratili kuci.Docekala sam ih na zeleznickoj stanici,nosili su brdo kofera.Oni kao da su se selili.Prisla sam im i pomogla im oko nosenja kofera.Dete sam za primer.Mama je neko vreme cutala i onda kada je krenula da prica nikako da se zaustavi.

’’Videli smo novine’’Tata je prekinuo mamu u njenoj prici stvarno nekulturno od njega.Videli su novine i sada cu ja pokusavati da se opravdam mada za ovo sto ja radim nema opravdanja.Gotova sam.Pocela sam to stalno da ponavljam valjda se moj zivot toliko preokrenuo da samo zelim da spasim zivu glavu.

’’Dobro paa?’’Tata me je streljao pogledom.Jadna ja sta ce sve tek da mi kaze kada dodjemo kuci.Prokleti Harry sve upropasti ako mi moj plan propadne zbog njega platice mi debelo!!Polako smo koracali prema nasoj kuci.Vladala je tisina koju sam ja odlucila da prekinem.

’’Kako ste se proveli?’’Nabacila sam lazni osmeh na lice.Tata se nesto nakasljao,sta sam sada opet uradila?Lose uticu na mene sa tim njihovim pogledima evo opet cu postati neraspolozena.

’’Bas je bilo lepo,a kako je tebi bilo jesi uzivala dok nas nije bilo?’’rekla je mama.Kako da ne uzivam?Mislim volim ja njih,ali ipak dok nisu bilu tu ceo dan sam mogla biti sa drugaricama,uvece izlaziti i kuci jesti sta god pozelim.Raj na zemlji.Mislim da mi je mama postavila ovo pitanje samo da bih joj ja rekla sta sam ja radila sa clanom poznate grupe One direction.E pa nece da moze.

’’Super je bilo,radila sam na mojoj muzickoj karijeri’’Samo sam to rekla.Na neki nacin i jesam radila na svojoj muzickoj karijeri.Sada imam poznatog decka koji ce mi pomoci da se uzdignem do vrha muzicke scene evo vec za koji dan idem da snimim pesmu sa njima.Ooo tako sam srecna.Konacno smo usli u kucu.Sklonila sa njihove kofere i oteturala se do svoje sobe.Uzela sam sluzalice,stavila ih u usi,pustila neku pesmu i bacila se na krevet.Sta ce biti kada Liam sazna da sam ga iskoristila?Da li ce biti povredjen?Da li ce mi oprostiti?Tako puno pitanja,a tako malo odgovora.Liam nije zasluzio da bude povredjen previse je fin i dobar da bi ga tako nesto sastavilo,mada zivot je takav nekad si povredjen nekad srecan..Stigla mi je poruka od Liama.Taman sam razmisljala o njemu.Pita me kada cemo se videti,mora nesto da mi kaze.Jedna suza se spustila niz moje lice.Saznao je za mene i Harry-a sigurno ce hteti da raskinemo.Ne smem ga izgubiti,ne smem....

***

Koracala sam ulicama Miamia.Sunce je przilo,a nigde hlada.Imala sam suncane naocare ali nisu mi bile od neke velike pomoci.Jedva sam se sredila i prestala plakati.Liam me ceka u parku i ko zna sta ce mi reci.Bojim se toga..Ako raskinemo necu vise nikada cuti njegov glas,nedostajace mi...Dosla sam do parka.Videla sam ga sedeo je na jednoj klupi.Udahnula sam duboko,nabacila lazni osmeh i prisla mu sa ledja.Stavila sam svoje ruke preko njegovih ociju da ne vidi ko je iza njega.

’’Pogodi ko je’’Veselo sam rekla i dalje sam imala taj lazni osmeh.Srce mi se cepa na sitne komadice.Ne zelim ga izgubiti,ali nekako kao da predosecam da je kraj.

’’Jenn’’Sklonio je moje ruke i pogledao me.Trudila sam se da ne zaplacem.Nasmesio se.Taj prelepi osmeh,takodje ce mi nedostajati.Pokazao mi je da sednem pored njega.Uplaseno sam sela.Dobro tu smo reci sta imas i zavrsi samnom.

’’Sta si radila onaj dan sa Harry-em’’Znala sam,tacno sam znala sta ce da me pita.Kako na ovo da mu odgovorim da ga slazem?Ne i ovako ga lazem ne mogu ponovo.Skupila sam snage ispricacu mu onako kako je i bilo pa ako hoce neka raskine njegov izbor.Raspricala sam se.Ponekad bi ga pogledala zanimao me je njegov izraz lica,bio je ozbiljan..veoma ozbiljan.Nastavila sam.Nema nazad sada kada sam pocela to cu i zavrsiti.Udahnula sam jos jednom i rekla mu da sam zavrsila,a onda se desilo ono neocekivano.Zagrlio me je.Huh ovo nisam ocekivala.

’’Znam da me ti nikad ne bi lagala,ni prevarila...Nisam ni mislio da raskinem samo sam zeleo da cujem istinu.’’Ma ja tebe bas uopste ne lazem.Jadnicak on meni veruje.Poljubio me je.Ne mogu ga povrediti na kraju.on nije zasluzio moram mu reci.

Jennifer-ZAVRŠENADove le storie prendono vita. Scoprilo ora