14.deo

251 19 5
                                    

Plaža,Lissa,Katy i ja.Ništa nam više nije potrebno.Ležala sam na svom peškiru,pokušavajući da pocrnim.Jeste da sam živela u MIamiu,ali uvek sam bila bleda.Slušala sam zvuke oko sebe i uživala.Dok me neko nije prekinuo u tome.

''Jenny,Jennifer''Vikala je Lissa moje ime.Šta im je sada?Sklonila sam sunčane naočare sa lica i ugledala Katy i Lissu kako igraju odbojku u vodi sa nekim,moram priznati,veoma zgodnim momcima.Pozivale su i mene da im se pridružim.Ustala sam,malo zabave nikome ne može da škodi.

''Hej''Mahnula sam momcima.Nasmejali su se.Raspodelili smo se u krug i počeli sa igrom.Nikada nisam bila baš sportski tip,samo se nadam da se ne izblamiram.Dečko koji je stajao preko puta mene je bio veoma zgodan,da ne pominjem da je bio bez majce.Par puta sam se zagledala u njega jer mi se tako divno smeškao da sam loptu promašila.Tipična ja.

''Jennifer,srećo gledaj u loptu''Dodala je Katy.Namignula mi je.Okej ,u pravu je.Treba da se usresredim na loptu.Momak mi se ponovo nasmejao,ovoga puta uzvratila sam mu osmeh i dobacila mu loptu.Bravo za mene.

''Predlažem da sednemo i da se malo odmorimo''Izgovorio je.Odmor,meni odgovara.Prva sam potrčala prema obali.Duga kosa,letela je na sve strane.Mislim da ću da se ošišam.

''Ja sam Brad''Pružio mi je ruku.Nasmejala sam se i sklonila nestašan pramen sa lica.Predstavila sam se i ja njemu dok nam se nisu pridružili ostali.Sedeli smo na pesku,pričali se i smejali.Stalno sam gledala u Breda ne bi li uhvatila njegov pogled.Sedeo je pored mene.Par puta su nam se pogledi susreli,a ja bih na to odgovorila samo sto bi okrenula glavu na drugu stranu.Moram da se opustim.

''Jennifer,da li vam je to novi dečko''Neko me je trgao iz sanjarenja.Blicevi su sevali na sve strane,a ja sam samo zgranuto gledala u njihovim pravcima.Brad se malo pomakao od mene,govorivši da ide da nam donese sladoled.Odmahnula sam glavom novinarima.Otkud oni ovde?

''Ne, ja nemam dečka''Glasno sam izgovorila.Novinari su me začudjeno pogledali.Dobro ovo nisam trebala reći.Počela sam da se igram sa pramenom kose,praveći se da se ništa nije dogodilo.Hocu da nestanem odavde istog trena.

''Kako to mislite 'nemam dečka' ''Pitala me je jedna novinarka.Kako mislim?O jeste glupa pa kada kažem da nemam dečka onda tako i mislim.Počeli su da me zasipaju sa brdom pitanja kao što je:''Gde je Liam''.Pitali su me i da li sam raskinula ili je on raskinuo,zbog čega....Na kraju su me stvarno izludeli.

''Idite samo''Rekla sam im,smireno.Pa,barem je prvi put bilo tako.Pocela sam da disem duboko ne bi li se smirila.

''Zašto ste raskinuli,da vas nije prevario''E kada su to rekli,živci su mi pukli.Kao prvo Liam je mnogo dobar covek i nikada me ne bi prevario,a kao drugo zašto to njih interesuje.Podigla sam se.Ispružila sam ruke ispred sebe pokazujući im da odu.

''Bolje idite ovo poslednji put ponavljam,ne znate kakva sam kada se naljutim''Besno sam izgovorila,ali tada sam se još uvek kontrolisala.Ako sada ne odu,loše im se piše.

''Da nema dete sa nekom drugom ženom''Čula sam nekoga kako je izgovorio.Uzela sam flašu za vodu,na njihovu sreću bila je prazna i počela da ih gadjam.Da,kada se razbesnim bolje me se klonite.Konačno su otišli.Sela sam na peškir,hvatajući se za glavu.Odvratni su,zar ja ne mogu da živim svoj život bez njih?Mogu misliti sta ce sutra pisati u novinama...

''Uf ovo je bilo blizu''Prokomentarisala je Lissa.Lako je njoj da kaže.Stavila sam naočare za sunce,pokušavajući nekako da se maskiram ne bi li me manje ljudi primetilo,ali kasno sam se setila.Ljudi su me zagledali i pitali se da li sam ja ona Jennifer bivša devojka od Liama.Malo mi je dosadilo sve to pa sam odlučila da devojkama predložim nešto.

''E aj da idemo na neko drugo mesto,znam i koje''Predložila sam im.Obe su se složile istog minuta jer je izgleda i njima smetalo da nas ljudi zagledaju.Katy je položila vozački pa je i imala kola.Konačno da neka od nas vozi ne moramo više svuda peške da idemo.Kola nisu bila nešto posebno,ali za nas mnogo bolja od gradskog prevoza.Odvezle smo se na ono moje i Liamovo mesto.Plaža ne znam da li se meni činila ili je stvarno izgledala lepše nego inače.More je zapljuskivalo obalu,na pesku su ostajali moji otisci dok sam kao malo dete trčala po plaži.

''Jennifer smiri se''Rekla mi je Katy.Ne nije mogla da me odgovori od ovoga jer konačno imam mirno poslepodne.Uskočila sam u vodu i počela da plivam.Lissa je prostrla sam peškir na pesak i legla na njega,a Katy je izvadila radio iz kola.

''Da li je moguće da nosiš ogroman radio stalno u kolima''Pitala sam je.Nasmejala se i klimnula glavom.Pustila je neku muziku i legla pored Lisse jer su njih dve očajnički htele da pocrne.

''Možda i uspete''Izgovorila sam,legla sam pored njih.Na radiju se začula pesma koja me je odmah počela nervirat.

''Daj okreni ,molim te''Zamolila sam Katy.Nasmejala se i ustala,teturajući se do kola.

''E sada nemoj da mi glumiš tu da ne želiš da slušas bend tvog bivšeg dečka''Dodala je Lissa.Streljala sam je pogledaom.Slegla je ramenima.

''Liam je prošlost za mene''

 

Harry P.O.V.

 Elena je stajala pored mene čitajući novine.Morao sam da se vidim sa njom jer me je izneverila.Opet,to joj je već prešlo u naviku.Otpio sam jedan gutljaj soka i koncentrisao se na razgovor.

''Lepo sam ti rekao da je ne pustiš da ide''Ljutito sam izgovorio.Elena je prevrnula očima i pogledala me pogledom punim mržnje.Šta se ona sada ljuti?Napravila je grešku.

''Ja na to nisam mogla da utičem,koliko puta to da ti ponovim''Laže.Znam da je mogla,zbližila se sa njom poslednjih dana mogla je ,ali nije htela.Našao sam koga da pitam za pomoć.

''Elena,prestani da lažeš''Lupio sam šakom desne ruke o sto.Ljudi koji su sedeli isto u ovom kafiću značajno su nas pogledali.Okrenuo  sam glavu na drugu stranu i namestio naočare za sunce ponovo da me neko ne bi slučajno prepoznao.Samo mi još novinari fale.

''Ne lažem te,na njenu odluku niko nije mogao uticati''Kako me samo nervira.Ona je mogla da utiče.

''Ti si mogla,Elena tvoj sledeći zadatak je da je vratiš ovde u Las Vegas,jel ti to jasno?''Besno je gledajući ustao sam i uputio se ka kolima.Nesposobni su.Moram sam ovo da rešim.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Nastavak je kraci nego inace,ali morala sam se ovde zaustaviti da ne bi otkrivala previse.U sledecem nastvaku saznacete koga to Harry želi da vrati.Ima jos jako malo do kraja.

Komentarisite,votajte dalje ide kada skupite preko deset Vote i pet vasih komentara.

 

 

Jennifer-ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now