7.deo

331 28 14
                                    

Ispred nas se prostirao dugi bolnički hodnik. Neka jeza je prošla mojim telom,nisam znala razlog Katy-nog boravka ovde.Njen otac nas je vodio do sobe gde je ležala Katy i dalje za mene iz nepoznatih razloga.Polako smo išli prema čekaonici u kojoj je sedela cela njena porodica i par momaka.Ko su oni?Prišli smo malo blize kada ono:Niall se drži za glavu,Liam stoji naslonjen na zid i Harry gleda u jednu tacku.Odlično otkud oni ovde?Sada opet moram da se susrećem sa Liamom.Niall je podigao glavu i video da im mi prilazimo pa je potrčao ka nama.

"Jennifer,Lissa o tako mi je drago što ste vi došle"Oči su mu bile pune suza.Zagrlio nas je i počeo nešto da priča sa Lissom.Krajičkom oka sam pogledala u Liama.Nosio je neku majcu sa printom i farmerice koje su mu tako lepo stajale.Okej moram prestati da toliko obraćam pažnju na njega i da se usresredim na Nialla koji očito zna šta je bilo sa Katy.

"Sta joj se desilo"Zabrinuto sam rekla.Niall je počeo sa svojom pričom i nije mu bilo nimalo prijatno,ali ipak je skupio dovoljno hrabrosti da nam sve isprča.

"Vi ste obe već bile otišle kao i Liam ostali smo momci,Katy koja se ljubila sa neki dečkom i ja.Njih dvoje su oboje bili pijani i u jednom trenutku su izašli iz kluba.Ja sam izašao za njima hteo sam da idem kuci.Ušli su u njegova kola.Ne znam kako je on uopšte planirao da vozi tako pijan...i onda se desila nesreća.Udarili su u drvo pokraj puta.."Iz ovih njegovih reči sam mogla zaključiti da ih je svo vreme posmatrao i trudio se da ne ispusti Katy iz vida.Kako je samo sladak.Moj pogled je opet bio na Liamovim očima prišao nam je.Pogledi su nam se susreli.Skrenula sam moj u stranu.Jennnifer prestani da toliko gledaš u njega.

"Biće ona dobro"Rekao je Liam.Ponovo sam ga pogledala i ugrizla se za usnicu.Šta ja to radim,prevarila sam ga.Jedna medicinska sestra je izašla iz sobe u kojoj je bila Katy.Počela sam da je preispitujem.

"Kako je Katy,pacijent iz sobe 228"Sestra se nasmešila i otišla.Osmeh valjda znači da je dobro?Mogla je nešto reći,zašto radi ovde kada nije od koristi?Lissa je došla do mene i zagrlila me.

"Hajde da je vidimo"Rekla je jedva čujno Lissa.Polako sam otvorila vrata sobe 228 pazeći da ne napravim veliku buku.Hodale smo na prstima misleći da Katy spava,ali ona je bila budna.Mahnula nam je.Na mom licu se pojavio iskren osmeh ,samo da je ona dobro.

"Niste me valjda bile otpisale.E pa ne predajem se ja tako lako"Odlučno je izgovorila.Da to je ona Katy koju ja poznajem ne predaje se bez borbe.

***

Muško ime na S od pet reči.Razmišljala sam.Toliko mi je bilo dosadno kući da sam odlučila da rešavam ukrštene reči.Nije mi išlo baš najbolje,ali trudila sam se.Cvet koji cveta u proleće 1,2,3,4 reči.Ma daj molim te,odustajem nije ovo za mene.Okrenula sam se na drugu stranu kreveta,zaronila glavu u jastuk  pokušavajući da ne mislim o Liamu..U početku je sve bila igra,ali preovladale su emocije.Neko je pokucao na prozor od moje sobe..Skočila sam iz kreveta i polako krenula prema prozoru.Ko je to sada?Pomerila sam zavesu i ugledala momka koji je stajao u jednom mestu sa malim osmehom na licu.Harry.Otvorila sam prozor kroz koji je on uskočio u moju sobu.Malo sam se odmakla od njega.Bila sam veoma zbunjena,šta će on sada ovde?

"Bilo mi je dosadno kući pa sam mislio ako si raspoložena za malo prijateljskog druženja da odemo da se prošetamo"Pružio mi je ruku u znak toga da idem sa njim.Počela sam glasno da se smejem.

"Ušao si kroz prozor samo da bi mi to rekao?"Sada je i on počeo da se smeje.Nekako je cela ova situacija veoma glupo izgledala.

"Pa onda idemo?"Klimnula sam glavu i on je izašao kroz prozor.Opet mi je pružio ruku kao da mi pomogne da iskočim.

"Okej ovo je moja kuća definitivno izlazim kroz vrata"Slegnuo je ramenima,a ja sam se javila roditeljima i izašla iz kuće.Prišla sam mu zagrlio me je onako..prijateljski.Oboje smo znali šta je on ustvari nameravao,ali meni je trebao neko..sa kim bi mogla da se ispričam.Nije došao kolima tako da smo išli peške do plaže.Bila je prazna,samo on i ja smo bile budale koje su se tuda šetale u 12 uveče.Harry je stvarno bio osoba koja može da te zasmeje i kada ti nikako nije do smeha.Sama njegova pojava meni je bila smešna a još kada bi počeo da priča neke gluposti tek tada..U jednom trenutku sam zastala on kao da je čekao taj trenutak i okrenuo se ka meni.Setila sam se Liama i mog poslednjeg izlaska sa njim.Plaža on i ja ove preterano liči na to sećanje.Harry mi se približio bilo smo na nekom rastojanju od par santimetara.Njegov pogled je bio na mojim usnama.Polako je sagnuo glavu i krenuo da me poljubi,ali ja sam ga odgurnula i stavila ruke ispred sebe.

"Izvini"Jedva čujno sam rekla i počela da gledam u drugom pravcu.Ne mogu da verujem šta upravo zamalo da se desi

"Zašto se ti izvinjavaš?"Pitao me je i stavio svoj ruke oko mog struka.On je baš navalio,ako ovako nastavi morace da dobije šamar da bi se opametio.Ponovo je krenuo da me poljubi i opet sam ga odgurnula od sebe.

"Prestani.Da izvinjavam se!Zato što sam znala da će ovako biti,a ipak sam pristala da izadjem sa tobom.Ponadala sam se da neće ovo pokušavati da uradiš da ćemo samo razgovarati.Okej priznajem bila sam glupa"Smejala sam se.Ovo baš nije bila pogodna situacija za to,ali od danas idem smehom kroz život.

"Poljubac onako bez obaveza?"Namignuo mi je i počeo da me odmerava.Ja nisam ni primetila da sam obukla crne helanke u kojima se ocrtavao svaki deo mog tela.Nije ni čudo što me je tako gledao.

"Ne bre nikakav poljubac ne dolazi u obzir "Izričito sam rekla.Napravi je tužnu facu.Žao mi je što sam mu srušila snove,ali neka sanja to sa nekim drugim a ne samnom.Zagrlio me je i šapnuo mi nešto na uho.

"Oboje znamo zašto si želela da budeš sa Liamom,tako da..da se ne lazemo grešna si isto koliko i ja''Njegove reči su me trgle.Otkud on zna za moj...O ko mu je rekao.Pogledala sam ga samo mi je namignuo uhvatio me za ruku.

"Prestani toliko da se odupireš,ne želiš da Liam sazna?"

Nastavak je malo kraći,ali stvarno nisam imala vremena za duži škola me ubi.Želela bih da se zahvalim svima koji čitaju i da vam kažem da sam počela da pišem novu pricu pa ako želite pročitajte.

Volim vas sve. 

Jennifer-ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now