Jennifer P.O.V.
Držali smo se za ruke dok smo šetali po obali.Mesto na kom smo trebali da se rastanemo,ali sudbina nas je ipak opet spojila.Zahvalna sam joj na tome.Okrenuo se prema meni i spustio svoje usne na moje.Sada kada smo već toliko srećni i spokojni imam priliku da ga pitam,dugo sam čekala na ovo.Malo sam ga odgurnula od sebe samo da bih prekinula poljuba u kojem sam uživala.Žao mi je,ali ovo je jače od mene.
"Pa kada ćemo snimati spot za našu pesmu"Igrala sam se sa pramenom kose.Moram to da ga pitam ne želim da zapostavim karijeru.Teško je birati izmedju karijere i ljubavi.Krenuo je opet da me poljubi,a ja sam ga opet odgurnula od sebe.Podigao je obrvu.Samo da se ne naljuti.
"Kada ćemo ga snimati"Ponovila sam pitanje ovoga puta malo ljutim tonom.Stajao je ispred mene i prekrstio ruke.Izgleda da sam preterala.Izvukla sam usta u malen osmeh samo da ga odobrovoljim.
"Jennifer,zar je to sada toliko bitno"Pitao me je.Pogledala sam u pod i onda ponovo u njegove oči.Odlučila sam da isteram ovo do kraja,takva sam..tvrdoglava.
"Da jeste"Namrgodjeno me je pogledao.Da preterujem,ali želim da znam.Ugrizla sam se za usnicu i rukom prošla kroz kosu.Da li je kasno da ga poljubim i da zaboravimo na to?Ne,ne nema odustajanja.
"Ne mogu da verujem da sada razmišljaš o tome..Ovde smo da bi proveli vreme zajedno,a ne da bi pričali o poslu"Krenuo je ponovo da me poljubi i ovoga puta se nisam izmakla.Neću da se posvadjamo ponovo.Njegove usne su krenule ka mom vratu dok je pokušavao da otkopča moju košulju.Malo sam se uznemirila i rešila da prekinem to.
"Stani,šta kažes na to da idemo da se prošetamo nismo bili na drugoj strani obale''Odgurnula sam ga i krenula da zakopčam dugme na mojoj košulji.Ne još uvek ne planiram da izgubim nevinost.Prevrnuo je očima i ipak krenuo samnom u šetnju.Vetar mi je nosio kosu,a Liam me je držao za ruku.Da mogla bih ovako zauvek.Samo ja i on.
LISSA P.O.V.
Stajala sam u centru Miamia,čekajći prokletog Harrya.Nisu mi jasni ljudi koji toliko kasne kao on sada.Pogledala sam u sat.Da, čekam ga već 20 minuta,stvarno ima da odem.Ne, ja ne mogu da odem..želim da ga vidim.Previše mi se ..Okrenula sam glavu u drugu stranu primetivši Harrya kako korača u mom pravcu.Dobro se setio da dodje.Pozdravili smo se,a moj se pogled izgubio u njegovim očima.
"Gužva u saobraćaju"Prošao je rukom kroz svoju kosu.Kako je samo sladak kada to uradi.Uspe da me hipnotiše.
"Šta si to rekao malopre"Nisam ga ni slušala samo sam gledala u njegovo lice i prezgodno telo.
"Kasnim zbog gužve u saobraćaju"Ponovio je,ali ovoga puta glasnije.On misli da ja ne čujem?Baš je sladak.Nasmešila sam se i krenula da ga zagrlim,ali me je on odgurnuo od sebe.Pa dobro možda neki drugi put budem imala više sreće..ili ipak ne.
"Idemo negde da sednemo"Pitala sam,a on je klimnuo glavom.Ni sama ne znam zašto ovo radim.Harry..pa on mi se svidja na neki način,ali on voli samo Jenn...barem za sada.Možda me samo koristi,a možda i ne.Nisam sigurna.Seli smo na neku klupu i ja sam svoju glavu spustila na njegovo rame.Pokušavam već neko vreme da mu se približim,ali on svaki put spomene Jennifer.Kako ne shvata da ona voli Liama i da je on višak.Počinjem da gubim najbolju drugaricu zbog njega.Ne kažu bez razloga da je ljubav bolna.
"Kako si proveo dan"Ponovo sam očajnički pokušavala da pokrenem razgovor.Pogledala sam u njega.Na minut pogledi su nam se susreli,ali onda je on okrenuo glavu na drugu stranu.Ne, ne osećamo isto.Nije obostrano.Toga sam se najviše i plašila.Pomerila sam se i ustala sa klupe.Zbunjeno me je pogledao.Pružila sam mu ruku.
"Moramo da razgovaramo"Odlučno sam rekla.Neće on mene više da drži u zabludi.Neka se odluči.Kako je njega da volim i da provodim vreme sa njim,kao što radim već danima,kada on voli Jennifer.Dosta mi je.Ne želim da se posvadjam sa njom.Već je počela da sumlja.To sam shvatila kada sam je videla prošli put kako nas špijunira.Ne želim da izgubim njeno poverenje.Harryju sam rekla već sve naše tajne...kao i za plan koji smo smislile Katy,Jennifer i ja.Ne nisam smela to da uradim.Kako sam samo toliko glupa?Harry je ustao i krenuli smo ka parku.Nisam želela da razgovaram sa njim na nekom mestu gde svi mogu da nas čuju.Seli smo na travu i odlučila sam da započnem razgovor.
"Voliš je,zar ne?"Sagnula sam glavu.Samo da ne počnem da plačem.Moram biti jaka.
"Da..volim je"Jedna suza je klizila niz moje lice.Oči su mi bile pune tuge.Zašto baš ja?
JENNIFER P.O.V.
Liam me je ostavio ispred moje kuće.Tamo je stajala Katy.Nisam je očekivala.Imala je tužan,a u isto vreme i ljut izraz lica.Šta su sada opet uradile?Kao mala deca su,naprave neku glupost pa dolaze kod mene da me pitaju za pomoć.
"Šta se desilo?"Pitala sam je,a zatim otključala kapiju i ušla u dvorište.Katy me je pratila u stopu.Otvorila sam vrata kuće i ušle smo unutra.Mislim da je ovo bolje mesto za razgovor nego na sred ulice.
"U pitanju je Lissa"Tiho,jedva čujno je izgovorila.Sela je na krevet u mojoj sobi.Uobičajeno mesto za naše sastanke.Šta je sada sa Lissom?
"Ona...hm kako to da kažem,a da te ne povredi...rekla je sve naše tajne Harryu zato što joj se on svidjao"Telefon koji sam držala u ruci je ispao na pod.Znači Lissa je bila ta... koja me je prodala.Sela sam na krevet pored Katy i uhvatila se za glavu.Kako je samo mogla?
"Ne Jenny nemoj da se nerviraš"Da kako da ne.Verovala sam joj.Šta će biti ako Liam sazna?Izgubiću ga.Tek što smo se pomirili.Katy me je zagrlila.Ubrzo mi je zazvonio telefon koji je i dalje bio na podu.Uzela sam ga.Prokleta Lissa me je zvala.Ne znam da li da se javim ili ne.Nemam snage da se sada raspravljam sa njom.Pogledala sam u Katy koja je klimnula glavom.Dobro javiću se.
"Reci šta imaš,nemam puno vremena da trošim za osobe koje su postale nebitne u mom životu"Jedva sam izgovorila.Čula sam kako Lissa plače.Bilo joj je teško,ali šta ja sada tu mogu?Ona je kriva,ali ljubav je čudna kada se zaljubiš kao da izgubiš razum.
"Jennifer,nemoj molim te.Hajde da zaboravimo da se sve ovo desilo"Kako ona misli da ja predjem preko svega ovoga.Nije smela da mu kaže,nije smela..
"Ne, ja ne mogu da zaboravim"Spustila sam slušalicu i pogledala u Katy.Bilo joj je teško kao i meni.Nije lako kada izgubiš drugaricu koja ti je bila sve i sve se svede na ono:Nekad nešto,danas ništa...
Znam da nije nešto,ali stvarno nisam imala vremena za ništa duže i bolje.Ne znam kada će biti sledeći nastavak jer u posledje vreme nemam baš puno vremena,ali obećavam kada se završi sva ova frka oko prijemnog,mature i toga svega nastavci će biti redovniji,duži i zanimljiviji.Komentarišite zanimaju me vaša mišljenja.