part 10

1.7K 98 3
                                    

Playboy .......(Chapter-10)
====================

"ကြၽန္​​ေတာ္​ကစြပ္​စြဲ တယ္​လို႔​ေျပာရ​ေအာင္​ ကိုခန္​႔​ေနာင္​အဲ့ဒီကိစၥ​ေတြကိုတကယ္​မလုပ္​ခဲ့ဘူးလား..."

"မလုပ္​ခဲ့ဖူးမဟုတ္​ဘူး....လုပ္​ခဲ့ဖူးတယ္​....ကိုယ္​ျပင္​ဆင္​​ဖို႔ႀကိဳးစား​ေနတုန္​း မင္​းဆီကနားလည္​မႈမ႐ွိတဲ့...စကား​ေတြ​ေန႔တိုင္​းၾကားရ​ေတာ့....ကိုယ္​ျပင္​ဆင္​ဖို႔ကမျဖစ္​​ေျမာက္​​ေတာ့ဘူး...."

"ကြၽန္​​ေတာ္​ကနားလည္​မႈမ႐ွိဘူး.....ဟုတ္​လား ကိုခႏ္​့​ေနာင္​ ဘယ္​တုန္​းကနားလည္​မႈမ႐ွိတာလဲ ကိုခန္​႔​ေနာင္​ရယ္​...."

"လူတစ္​​ေယာက္​မွာ....သူ႔ရဲ႕ပင္​ကိုယ္​စာရိတၱဆိုတာ႐ွိတယ္​....အဲ့ဒိ စာရိတၱက ​ေကာင္​းခ်င္​​ေကာင္​းမယ္​ဆိုးခ်င္​ဆိုးမယ္​....ဆိုးခဲ့သည္​႐ွိရင္​လဲ သူရဲ႕ပင္​ကိုယ္​ စိတ္​ျဖစ္​​ေနသ၍ ဖ်က္​ရမွာခက္​ခဲလြန္​းတယ္​...အခ်ိန္​ဆိုတဲ့...လမ္​း​ေၾကာင္​းအနည္​းငယ္​ယူရတယ္​....အဲ့လမ္​း​ေၾကာင္​းကလဲ....ဘယ္​မ်ွ​ေလာက္​​ေသာအ႐ွည္​ဟူ၍ခန္​႔မွန္​းရန္​ခက္​ခဲလြန္​းလွတယ္​.....ကိုယ္​လဲအဲ့လိုပဲ​ေတဇာ....ကိုယ္​ျပင္​ဆင္​ဖို႔ႀကိဳးစား​ေနတဲ့လမ္​း​ေၾကာင္​းမွာ....မင္​းကလမ္​းခုလတ္​အျဖစ္​နဲ႔အျမဲတည္​႐ွိ​ေနခဲ့တယ္​.....ဒါ​ေပမဲ့ကိုယ္​့ကိုပင္​ပန္​းႏြမ္​းနယ္​မႈကို​ေျပ​ေပ်ာက္​​ေစမဲ့လမ္​းခုလတ္​မ်ိဳးမဟုတ္​ဘူး......ကိုယ္​့ရဲ႕အားနည္​းခ်က္​​ေတြကိုထိုးျပ​ေနတဲ့....မီး​ေမာင္​းတစ္​ခုပဲ......ကိုယ္​ႀကိဳးစားမႈကိုအရာမထင္​ေစ​ခဲ့ဘူး....မင္​းကိုယ္​့ကိုအျပစ္​ျမင္​လိုက္​တိုင္​းကိုယ္​့စိတ္​မွာစြဲျမဲ​ေနတာက.....ကုိယ္​ျပဳျပင္​ရင္​လဲမင္​းကိုယ္​့ကိုသံသယဝင္​​ေနမွာပဲ....ကိုယ္​မျပဳျပင္​ခဲ့ရင္​လဲ.....ကိုယ္​့အမွားကိုဖုန္​းကြယ္​ထားႏိုင္​သ​ေရြ႔မင္​းကိုယ္​့​ေဘးမွာ႐ွိ​ေနႏိုင္​မယ္​လို႔ကိုယ္​ထင္​ခဲ့တယ္​....အဲ့ဒါကိုယ္​့ရဲ႕မဟာအမွားပဲ....ကိုယ္​့ရဲ႕ အမွား​ေတြကအခ်ိန္​​တိုအတြင္​း​ေပၚ​ေပါက္​လာခဲ့တယ္​....."

"အဲ့ဒါဆိုအစ္​ကို႔စိတ္​အ​ေျခခံက တဏွာကိုဦးတည္​​ေနတာလား...."

Playboy....Where stories live. Discover now