Aku berjalan menuju ke kelas bersama sahabat baikku.Tiba di kelas,kami terus mengambil tempat duduk masing-masing.Kelas kami begitu sunyi kerana mereka sibuk membuat homework yang Cikgu beri pagi semalam.Separuh murid di dalam kelas kami belum menyiapkan homework yang diberi pagi semalam.
Kedengaran bunyi tapak kaki berjalan menuju ke kelas kami.Semua murid menjadi senyap kerana bunyi tapak kaki itu ialah bunyi tapak kaki Cikgu Chanyeol.Cikgu Chanyeol masuk kedalam kelas dan memberi salam selamat pagi kepada kami semua.Semua murid pun berdiri dan membalas salam Cikgu Chanyeol.Setelah membalas salam Cikgu Chanyeol,semua murid pun duduk.
Cikgu nak minta maaf kerana tak masuk ke dalam kelas kamu semalam.Kata Cikgu Chanyeol kepada semua murid.
It's okey,lagipun cikgu sakit.Jawap semua murid.
Okey ni hari kita tak payah belajar.Kita pindah-pindahkan kedudukan tempat duduk kamu.Semua murid mengeluh panjang.
Aku harap Cikgu Chanyeol pindahkan aku di sebelah Myung Soo.Kata Eun Na kepada aku.
Aik,kau dah tak nak duduk di sebelah aku?Jawap aku.
Nak jugalah,tapi aku harap aku duduk di sebelah Myung Soo.
Emm yalah.Suka hati kaulh.Jawap aku dengan rasa sedikit geram terhadap Eun Na.
Cikgu Chanyeol memanggil namaku dan Myung Soo untuk menukar tempat duduk.Eun Na begitu gembira sekali kerana doanya dah terkabul untuk duduk di sebelah Myung Soo.Aku berasa sedikit gembira dan berasa sedikit kecewa kerana duduk bersebelahan dengan Jackson.Walaupun kami kawan rapat,tapi aku berasa sedikit kekok bila berdekatan dengan dengan Jackson.Selepas selesai berpindah kedudukan tempat duduk,Cikgu Chanyeol membenarkan semua murid boleh bersurai dan terus pulang ke rumah.Aku mengemas tempat kerusiku.Baru aku nak memanggil Eun Na,Eun Na dah berlalu pergi bersama Myung soo.Aku melihat orang di sebelah aku sedang menunggu aku.Terpaksa aku pulang bersama-sama dengan dia hari ini.Kami berjalan bersama-sama keluar dari kelas.
Kau berkawan dengan Eun Na sejak dari bila?Kata Jackson dengan nada yang lembut.
Aku dan Eun Na berkawan sejak dari sekolah rendah.Kau berkawan dengan Myung Soo sejak dari bila?Aku tanya soalan yang sama kat dia.
Aku pun dari sekolah rendah berkawan dengan Myung Soo.Jawap Jackson.
Tiba di perhentian kereta aku ternampak yang mengambil aku dah sampai.
Okeylh,bye Jackson.Kereta aku dah sampai.
Oh okey,kereta aku pun dah datang.Memandangkan besok ialah hari cuti sekolah,bolehkah kau datang ke rumah aku malam ni?Bawa Eun Na bersama.Kata Jackson.
Boleh,nanti aku bagitahu Eun Na malam ini.
Tiba di rumah aku terus mencalling Eun Na.
Hello.
Hello too Hye Neul,ada apa kau call aku ni?
Aku call kau ni,aku nak bagitahu Jackson nak kita berdua bermalam di rumah dia.Kamu boleh datangkah?
Boleh.Myung Soo ada?
Adalah,takkanlah Jackson tak nak bawa dia sekali.Okey itu jer aku nak katakan.Bye.Aku terus menamatkan panggilan.Aku naik ke atas dan terus masuk ke dalam bilik mandi.Aku mandi.Siap mandi aku memakai baju dan terus turun ke bawah untuk jalan nak ke rumah Jackson.Tiba di rumah Jackson...
Sorry tak berapa panjang...Sebab author sakit tangan nak menaip...Baca yer...Hehe..
YOU ARE READING
Last Man In My Life
RomanceMengisahkan tentang Song Hye Neul yang bersahabat dengan tiga orang sahabatnya...Dan pada akhirnya Song Hye Neul mulai jatuh cinta dengan seorang sahabatnya.. Read and Vote Song Hye Neul ~Dipanggil Neul ~Kaya ~Cantik ~Comel Song Eun Na ~Dipanggil Eu...