>25<

4 1 0
                                    

Keesokan paginya,Hye neul terjaga dari tidurnya dan terus menuju ke dalam bilik mandi utk mencuci muka dan mandi. Setelah siap mandi dia keluar dari bilik mandi dan terus memakai baju cantik.Dia memakai dress berwarna hijau hingga paras lutut. Dia mengenakan make up natural di muka nya. Hye neul mengambil telefonnya dan terus turun ke bawah.

Kamu nak ke mana ni pakai cantik²? Kata Omma hye neul.

Aku nak keluar dengan Jackson sekejap.Dia ajak saya keluar.Boleh aku keluar kan omma? Kata hye neul.

Oh.Patutlah.Jackson tunggu kamu sana luar.Dari tadi dia menunggu kau.Kamu lambat sangat.Baru omma nak panggil kmu.Tetiba kamu dah turun.Omma benarkan kamu keluar.Yg penting namja tu Jackson.Omma tak nak org lain.Haha. Kata omma Hye neul panjang lebar.

Alamak...Dah lama ker...Habislah aku...Okey omma...Thanks. Kata Hye neul.

Omma,hye neul jalan dlu.Bye omma!!...Kata Hye neul lagi.

Okey...Kata Omma hye neul.

Hye neul keluar dari rumah dan menuju ke arah Jackson.

Emm...Oppa...Hye neul minta maaf sebab lambat...Hye neul lambat bersedia tadi😁.Kata Hye neul.

Emm..its okey...kajja kita jalan.Kata Jackson.

Jackson membuka pintu kereta utk hye neul dan menutupnya semula apabila hye neul dah masuk ke dalam kereta. Jackson bergerak masuk ke dalam kereta di tempat pemandu. Tidak lama kemudian,kereta Jackson meninggalkan kawasan rumah Hye neul. Jackson memandu ke sebuah tempat. Tempat itu ialah taman. Taman yg dipenuhi bunga yg berwarna-warni. Kami berdua turun dari kereta. Kami berjalan² di seluruh taman itu sambil berpegangan tgn. Setelah penat berjalan² di seluruh taman itu. Hye neul dan Jackson duduk di sebuah kerusi yg berdekatan dengan menjual aiskrim.

Last Man In My LifeWhere stories live. Discover now