>04<

17 6 0
                                    

Selepas aku menamatkan panggilan,aku terus pergi mandi.Setelah siap mandi,aku turun ke bawah untuk menyediakan makanan dan terus makan.Selesai makan aku terus naik ke atas untuk membuat homework yang diberi oleh Cikgu pada pagi tadi.Aku membuat homework,tiba-tiba berbunyi lagu di teleponku dan aku lihat nama Eun Na terpapar di skrin telepon aku.Bunyi itu ialah bunyi panggilan.Aku segera mengangkat panggilan itu.Hello!Kata aku dengan nada yang agak tinggi sedikit.Hello Hye Neul.Mengapakah kamu call aku tengah malam begini?Hye Neul,bolehkah kami bermalam di rumah kau?Kami nak minta ajar homework yang Cikgu beri pada pagi tadi.Kami tidak berapa pahamlah apa yang Cikgu terangkan pagi tadi.Okeylah,aku pun tengah buat homework yang Cikgu beri pagi tadi.Thank you Hye Neul,sebentar lagi kami akan datang.Okey bye.Aku terus mematikan panggilan itu.Aku turun ke bawah dan mengemas meja untuk tempat kami membuat homework bersama.Beberapa minit kemudian,mereka dah sampai.Aku terus menjemput mereka masuk.Buat macam rumah sendiri.Kata aku kepada mereka.Kami terus membuat homework yang diberi Cikgu pada pagi tadi.Setelah siap membuat homework,kami mengemas barang-barang masing-masing.Selesai mengemas,kami bercerita sambil berketawa-ketawa.Okey,dahlah esok kita nak ke sekolah.Mari kita tidur.Eun Na tidur di dalam bilik aku.Myung Soo dan Jackson tidur di dalam bilik tetamu.Keesokkan paginya,aku bangun dari tidurku dan melihat orang disebelahku masih tidur.Aku masuk ke dalam bilik untuk mencuci muka dan memberus gigi.Setelah siap aku terus ke bawah untuk menyediakan sarapan pagi untuk mereka.Turun dari tangga,aku nampak seorang lelaki berbaju hitam duduk di sofa sambil menonton televisyen.Lelaki berbaju hitam itu ialah Jackson.Walaupun kami kawan rapat kami tidak pernah bercakap antara satu sama lain.Tiba-tiba,Jackson berkata dengan aku.Good Morning Hye Neul.Good morning too Jackson.Awal betul kau bangun.Kata aku.Aku dah terbiasa bangun awal.Oh,aku nak sediakan sarapan pagi dulu.Kata aku.Emm,ada apa-apa boleh saya bantu?Betul ni kau nak bantu aku?Kata aku dengan terukir senyuman di bibir.Betullah.Hehe,bantu aku potong bawang.Okey.Sejak dari hari ini Jackson dan aku selalu bersapa.Setelah selesai memasak,aku kemaskan dapur.Jackson.Ya,ada apa Hye Neul?Can you call Eun Na and Myung Soo for breakfast?Yes,Can.Okey thank you.Jackson naik ke atas untuk memanggil Eun Na dengan Myung Soo.Setelah dipanggil mereka pun turun untuk sarapan pagi.Terima kasih kepada Hye Neul dengan Jackson kerana susah-susah bangun awal untuk menyediakan sarapan untuk kami.Kata Eun Na dengan Myung Soo.Okey,sama-sama.Kata aku dengan Jackson.Setelah siap sarapan.Aku dan Eun Na mengemas meja makan.Selesai mengemas,kami semua mandi,memakaj baju sekolah dan terus pergi ke sekolah.







Panjang sikit jk..Author dia penat ni ary..Ada kerja sikit buat d rmh tdi..okey..hhe..

Last Man In My LifeWhere stories live. Discover now