>31<

3 0 0
                                    

3 bulan berlalu

Hari ini ialah hari perkahwinan hye neul dengan Jackson.

[ Hye neul Pov ]

Berdebar nya aku. Macam nak tercabut jantung aku ni. Aku memakai baju pengantin yg berwrna hijau. Aku dimake up. Pengantin pun di panggil utk keluar. Aku memegang tngan appa ku dan appaku berjalan ke arah Jackson utk membagi aku kepada Jackson. Hatiku berdebar² semasa appa ku memberi tanganku kepada Jackson. Aku dan Jackson pun menuju ke arah paderi.

Sudikah kau menjadi suami kepada Song Hye neul? Kata paderi.

Saya sudi. Jawab Jackson.

Adakah kau sudi menjadi isteri kepada JacksonWang? Kata paderi.

Saya sudi. Jawab aku.

Sah? Kata paderi itu kepada kedua2 parents aku dan Jackson.

Sah. Kata Parents kami berdua.

Sekarang kamu dah menjdi suami isteri yg sah. Kata Paderi.

Cium². Teriak orang yg berada dalam dewan itu.

Aku terkejut apabila orang ramai suruh Jackson menciumku. Jackson pun menciumku didahi. Majlis perkahwinan kami berdua pun telah selesai. Sekarang, semua orang sedang makan. Suami aku pula bercerita dengan kawan² lama nya yg aku tidak pernah kenali.

Ish. Bukannya nak kenal kan pada aku pun. Kata aku dalam hati.

[ End Hye neul Pov ]

Jackson pergi menuju ke arah Hye neul dan menarik hye neul ke arah kawan² lamanya.

Kenalkan. Kawan² lama saya. Kata Jackson.

Annyeonghaseyo. Kata Hye neul.

Last Man In My LifeWhere stories live. Discover now