>10<

13 7 3
                                    

-Rumah-

Eun Na terus naik ke atas dan mandi.Hye Neul terus menuju ke dapur untuk menyediakan makanan.Setelah selesai Eun Na mandi,Hye Neul pun memanggil Eun Na turun ke bawah.

Eun Na.Jerit Hye Neul dari bawah.

Ya,ada apa?Jawap Eun Na.

Tolong aku sambung masak,boleh?Aku nak pergi mandi.

Oh okey.Eun Na pun turun ke bawah dan menyambung masakan yang dimasak oleh Hye Neul tadi.Hye Neul terus naik ke atas dan mandi.Setelah Hye Neul siap mandi,dia pun dipanggil Eun Na turun untuk makan malam.Hye Neul cepat-cepat memakai baju dan terus turun ke bawah.

S
K
I
P

(Sorry skip.. Cer dia mcam selalu...Kalau nda tw buat² tw jk)

Mereka berdua naik ke atas.Hye Neul duduk di kerusi meja belajarnya manakala Eun Na duduk di tilam Hye Neul sambil bermain telepon(Tengah chat boyfriend kesayangan dia😂)Hye Neul termenung jauh(Senyum-senyum sendirian mcam org gila😂)Eun Na sungguh pelik melihat Hye Neul.Biarpun Eun Na berchat dengan boyfriend kesayangan dia,dia tidak pernah lupakan Hye Neul.

Hye Neul,Kau dah kenapa?Dari tadi asyik termenung,senyum-senyum sendirian lagi.Dah mcm org gila aku tengok.Kau termenung bukan main-main.Kau termenung sampai dah tak ingat dunia.Kata Eun Na dengan nada yang sedikit tinggi.

Hye Neul sedar dari termenung jauh selepas terdengar Eun Na memanggil namanya dengan nada yang sedikit tinggi.

Last Man In My LifeWhere stories live. Discover now