>21<

9 2 2
                                    

[ Jackson Pov ]

Aku dan Myung soo masuk ke dalam bilik tetamu dan twrua menghempaskan badan di atas tilam.

Myung soo,kau rasa kalau aku luahkan perasaan aku terhadap hye neul kau rasa dia akan terima ker? Kata aku.

Emm,aku tak pasti.Tapi cuba kau kasih luah saja...Mana tahu dia pun ada hati sama kau.Jawab Myung Soo.

Emm,tapi aku takutlah dia masih ada hati dengan murid baru tu.Kata aku.

Aku 100% yg hye neul dah takde hati dengan murid baru tu.Sebab murid baru tu dah ada girlfriend.Jawab Myung soo.

Dah ada girlfriend?!!Hye neul tahu ker yg murid baru tu ada girlfriend?Soal aku.

Ya,dah ada girlfriend.Emm aku rasa hye neul tak tahu yg murid baru tu dah ada girlfriend.Biarlah hye neul tahu sendiri.Jawab Myung soo.

Oh.Emm besok tolong aku cakap hye neul yg aku nak jumpa dia kat atas rooftop sekolah.Kata aku.

Okey.Kata Myung soo.

Okey,marilah tidur.Kata aku.

Aku mematikan lampu dan terus tidur.

[ End Jackson Pov ]

Keesokan paginya,mereka semua bangun dan bersedia utk pergi ke sekolah.Setelah siap,mereka bersarapan pagi.
Setelah siap,Eun na dan Jackson sudah memasuki kereta,tinggal Myung soo dan Hye neul lagi belum menaiki kereta.

Hye neul,Jackson nak jumpa dengan kau di atas rooftop sekolah.Waktu rehat.Kata Myung soo dan terus keluar utk masuk ke dalam kereta.

Last Man In My LifeWhere stories live. Discover now