>24<

7 3 0
                                    

Hye neul masuk ke dalam biliknya dan terus mencapai telefonnya yg berada di atas meja.Setelah ambil telefonnya dia terus duduk di atas tilam.Dia menghidupkan telefonnya dan telefon hye neul tertera nama Jackson. 5 panggilan terlepas dan 3 chat.Hye neul terkejut dan membuka chat Jackson.

Jackson
hi Jagiya~~~

Jackson
Jagiya buat apa?

Jackson
Jagiya~~~ awak marahkan saya ker ni? Kenapa tak balas chat saya ni dan kenapa awak tak jawab panggilan saya?

Habislah aku...Macam mana lah aku lupa telefon aku kat atas!!Kata Hye neul dalam hati.

                               Hye neul
Hi juga...Alala...Awak sorry..Saya kat bawah tadi...Saya lupa bawa turun ke bawah telefon aku...Aku tengok televisyen tadi..Awak..Sorry sangat²...Saya tak marahkan awaklah...Mianhae tak jwb panggilan😔.

Jackson
Eh takpelah...Saya ingatkan Jagiya marahkan saya...Huhu...Takpe...Jangan rsa berslah sngat...Jagiyaa...Panggillah saya ‘oppa’...Tak payah nak awak²...Panggil oppa saja...

                                 Hye neul
Sorry...Lupalah nak panggil oppa...Buat pa juga jagiya nak marah oppa...Oppa takde buat salah pun dekat hye neul...

Jackson
Mana tahu jagiya marah pasal tadi...Hehehe...

                                    Hye neul
Tadi??? Yg apa ?

Jackson
Tadi tu...Yang oppa...Oppa cium pipi jagiya😊...

                                   Hye neul
Oh...Itu ...Hye neul tak marah tapi...Hye neul cuma terkejut...Haha...Oppa jahat...Curi first kiss hye neul ...

Jackson
Betulkah itu first kiss jagiya? Yeah!!! Oppa yg pertama curi first kiss jagiya!!!

                                Hye neul
Kenapa oppa gembira ni...Baru kat pipi...Belum kat ‘lips’😂...Kalau kat pipi omma saya yg pertama cium pipi saya😜...Belum dicuri lagilah first kiss saya😝...Oppa koyak!!😂😂...

Jackson
Okey,Just wait and see...Oppa juga tu jadi first kiss jagiya...Emm...Mcm tak sbr pula nak bagitahu family jagiya...

                            Hye neul
Yalah tu...Emm...Saya pun begitu juga...Aku pun tak sbar...Tunggu 2 bulan lagi...Kita dah habis form 5...

Jackson
2 bulan rasa macam 2 tahun...Huhu...TT...

                            Hye neul
Sabar syaklah oppa...Huhu...TT...

Jackson
Emm...Besok cuti sekolah kn? Mari kita dating...Nak?

                               Hye neul
Ya...Emm...Nak...

Last Man In My LifeWhere stories live. Discover now