>12<

17 3 0
                                    

[ Hye Neul Pov ]

Tiba di rumah,Aku terus naik ke atas dan menuju masuk ke bilik.Masuk kebilik,Aku letakkan beg di atas meja belajar dan terus mencapai tuala yang berada di penyangkutan tuala.Aku terus masuk ke dalam bilik mandi dan terus mandi.Setelah selesai,Aku mengenakan baju tidur di badanku dan terus menjatuhkan badan di atas tilam.Aku tidak turun ke bawah untuk makan lagi kerana aku sudah tidak berasa lapar yang aku ingat mahu tidur saja.Baru aku nak lelapkan mata tiba-tiba teleponku berbunyi.

Drrt...Drrt..

Bunyi itu menandakan masuk mesej.Aku mengambil telepon aku yang berada di atas meja selepas terdengar bunyi mesej masuk.Aku melihat telepon aku dan di telepon aku tertera nama Jackson.Aku terus melihat mesej Jackson itu.

Jackson
Hi Hye Neul

                          Hye Neul
                            Hi juga.Kenapa           tiba-tiba jak mesej aku ni?

Jackson
Takde apa-apa.Aku nak katakan sesuatu pada kau ni.Tapi besok aku bagitahu kau.Bolehkan jumpa?

                            Hye Neul
                             Ya boleh,Kat mana nak jumpa?

Jackson
Kat rooftop sekolah.

                                Hye Neul
                                 Emm okey.bila?

Jackson
Waktu rehat.

Aku tidak membalas mesej Jackson yang terakhir dan terus mematikan telepon kerana aku betul-betul dah mengantuk.

[ End Pov ]

[ Jackson Pov ]

Aku balik dari sekolah dan terus naik ke atas.Aku menuju ke bilik dan terus membuka baju sekolah.Selesai membuka baju dia terus masuk ke dalam bilik mandi.Selesai mandi dia memakai baju dan terus turun ke bawah untuk menyediakan makanan dan terus makan.Sesudah makan aku naik ke atas dan terus masuk ke dalam bilik.Aku terus menjatuhkan badan di atas tilam.Aku sungguh berasa sakit hati bila mengetahui Hye Neul suka kat murid baru tu.Aku dah membuat keputusan.Aku mesti bagitahu Hye Neul tentang perasaan aku.Jackson memesej Hye Neul.Aku harap Hye Neul akan balas mesej aku ni.

Jackson
Hi Hye Neul

                          Hye Neul
                           Hi juga.Kenapa tiba-tiba jak mesej aku ni?

Jackson
Takde apa-apa.Aku nak katakan sesuatu pada kau ni.Tapi besok aku bagitahu kau.Bolehkan jumpa?

                             Hye Neul
                              Ya boleh,Kat mana nak jumpa?

Jackson
Kat rooftop sekolah.

                                Hye Neul
                                 Emm okey.Bila?

Jackson
Waktu rehat.

Aku begitu gembira sekali dia memblas mesej aku.Aku tidak sabar jumpa Hye Neul besok.Aku mematikan telepon aku kerana aku dah tahu Hye Neul takkan balas mesej dia yang akhir itu.Aku terus tidur.

[ End Pov ]


















Mianhae author lmbt update..Author btl² xda idea..Xda idea disbabkan krja rumah yg berlambak..Harap kmu baca lgi sa pnya ff ni..sory kalau ada tertypo..Sorry yer..Ff ni slow update..And stu lgii..Sory klw ff sa pendek jk..Jgn pulak nak mrh...Sorry sngat²..Harap kmu bacaa😘..

Please follow me..I will follow you back..

Kepada haters tapaya nak baca pun..Aku tak kesah..

Voted and share😜...

Last Man In My LifeWhere stories live. Discover now