>30<

3 0 0
                                    

Keesokan paginya,hari ini ialah perkahwinan kakak hye neul. Hye neul dan eun na bangun awal utk bersdia awal². Hye neul masuk ke dalam bilik mandi dan mandi. Setelah selesai mandi, dia keluar dari bilik mandi. Eun Na menggantikan Hye neul mandi. Hye neul mengeringkan bdan nya dan memakai dress berwarna biru. Eun Na keluar dari bilik mandi dan mengeringkan badannya. Setelah mengeringkan bdan dan pakai dress berwarna biru seperti Hye neul. Kerana tema perkahwinan kakaknya ialah berwarna biru. Dress biru hye neul hingaa paras buku lali. Dress biru Eun Na hingga paras lutut. Mereka keluar dari bilik dan menuju ke bilik pengantin. Mereka masuk dan menutup pintu semula.

Wah,cantiknya kakak. Kata Hye neul setelah masuk ke sana.

Hye neul pun cantik juga. Kamu tak ber make up ker? Kata Yong Jae kepada Hye neum dan Eun Na.

Nak bermake up lah ni. Tapi kami nak pe‘Makeupkakak yg make up kami. Kata Hye neul.

Oh, boleh saja. Kakak pun sudah siap di make up. Kata Hye neul.

Make up dua org tu. Kata Yong jae kepada Pekerja make up itu.

Okey. Jawab pekerja itu.

Pekerja make up itu pun mula memake up hye neul dan Eun Na.( ada dua orang pekerja make up ). Beberapa minit kemudian, siaplah Hye neul dan Eun Na di make up.

Kakak rasa mcam mana sekrang? Tnya Hye neul.

Kakak rasa berdebar. Jawab Yong Jae.

Sabar kak. Tarik dan hembus nafas. Kata Hye neul cuba menenangkan kakak nya yg tengah berdebar.

Last Man In My LifeWhere stories live. Discover now