Louis:
Harry seděl jak zmražený.Asi přemýšlel nad tím,jak mě vykopne z domu.Upřímně,bál jsem se jaká bude jeho reakce.Po chvilce se jeho zamračená tvář změnila v úsměv.Obejmul mě.Pevně mě obejmul,ale nepustil.
,,Jsi tak sladký ,když se bojíš" po těhlech slovech jsem se začal hrozně červenat.Važně tohle řekl?Každou chvílí se do něj zamilovávám víc a víc.
,,Tobě nevadí,že tě holčička jako já miluje?" zmohl jsem se konečně k řeči.Harry se trochu zasmál a podíval se mi to očí.
,,Proč by mi to mělo vadit?To se jen tak nestane ,že se do mě zamiluje někdo tak dokonalý jako ty.A už delší dobou k tobě něco cítím,jen to vyšlo až teď ne povrch.Ale nechci nic uspěchat,známe se jen den ok?" to není možný!Řekl to.Řekl ty slova o kterých se mi zatím jen zdálo.Čím dál víc jsem se usmíval.Jenže někdo zazvonil.Aha,party začíná.
----
Nebudu vám tu party popisovat,protože jsem se pěkně střískal.Vypil jsem snad hektolitr nějaké směsi tvrdého alkoholu.Moje hlava bolí tak,jako kdyby mi po ní chodili sloni.Nejhorší zjištění bylo,že nejsem u mě doma.Tuhle místnost jsem ještě nikdy neviděl.Až teď jsem si všiml.Na posteli seděl Harry a hrál si na mobilu.Po chvilce se mě všiml.
,,Dobré ranko.Hahaha.Včera jsi byl úplně na mol,tak jsem tě nechal u nás.Stejně je sobota a není škola." zasmál se,dal si mobil do kapsy a lehl si vedle mě.
°●°●°●°●°●°●°●°●°●°
Tenhle díl je opravdu krátký,protože jsem ho psala na mobilu.Předem se omlouvám za chyby,mám mini klávesnici :D Jinak jsem velmi potěšená,nad vašimi komentáři.Ani nevíte jak je to od vás milé!:') Užijte si povídku.