Jsem moc ráda,že se vám tahle povídka líbí :3 Až tenhle díl dočtete,do komentu prosím napište,co by jste chtěli aby se odehrávalo dál.Může to být něco romantického,nějaká zápletka,či něco smutného.Za každý návrh budu vděčná a nějaký vyberu ;)
Harry:
Reakce jeho mámy byla překvapující.Bylo hodně riskantní říkat,že jsem jeho přítel,ale jak vidím,tak se to vyplatilo.Stejně si ale myslím,že spíš chtěla Louise vidět s nějakou hubenou,bohatou,blonďatou blondýnou,která je nějaká modelka.Bohužel,Louis si vybral mě.Mě hloupého,ošklivého a tlustého člověka.Nesnáším mojí postavu.Všichni mi říkkají,abych začal pořádně jíst,že jsem jak špejle,ale já jim ani trochu nevěřím.Nikdy se sebou nebudu spokojený a tak to bude.
Dali jsme se do té výborné pizzy,kterou koupila Louiho mamka.Pizza Margarita,moje oblíbená.Je mi jedno,že je kupovaná,ale chutná mi fakt moc.Jjeí chuť se rozlývala na jazyku.Loui si nandal svojí porci a sedl si mi na klín.Bože,on je tak sladký.Chytil jsem ho za boky a přitáhl si ho tím víc k sobě a dal mu pusu na krk.V kuchyni byl čistý vzduch,takže jsem se ani nestyděl.Udělal jsem mu pořádně velký cucflek ,aby všichni věděli,že už je zabraný a patří jenom mě.nad mým dílem jsem se musel usmát.
,,Ti pěkně zfialověl krček" zasmál jsem a on mě za to kousl do nosu.Tak to mu ještě oplatím!