Všem moc děkuju za krásné komentáře!:)) Jinak vidím,že se vám druhá povídka nelíbí a nemá cenu jí psát.Dneska dám 3+ komentů.Hope you like it!! :3
Louis:
Bylo jedenáct ráno a já slyšel,jak někdo otvírá dveře.
,,Harry!" uviděl jsem mého přítele a rozeběhl se k němu abych ho mohl objemout. ,,Kde jsi byl?!"
,,No,včera když jsem byl venku tak jsem potkal nějakou partičku která na mě začala něco řvát a tak jsem je vyfuckoval,jenže to jsem dělat neměl.Zmlátili mě do bezvědomí.Nicjinýho si nepamatuju.Ráno jsem byl v nemocnici a teď mě pustili,že to nic vážnýho není." všiml jsem si jeho modřin a zavázané ruky.
,,Ale ozvat ses mohl aspoň ráno!"
,,Promiň,můj telefon je na milion kousků...Půjdeme se projít ven?Potřebuju na čerství vzduch" připadal mi úplně mimo,ale souhlasil jsem.
Sedli jsme si v parku na lavičku.Harry si vytáhl krabičku cigaret a zapálil si.vytrhl jsem mu cigaretu,típl jí a zahodil ji.
,,Blázníš?Harry co je s tebou?Jsi takový...nenormální" řekl jsem naštvaně
,,Jediný kdo tu není normální jsi ty.Nic mi není a dej mi pokoj." radši jsem nic nenamítl,nechtěl jsem se víc hádat.Jenže s Harrym vážně něco je.Dal jsem mu facku aby se probral.
,,Jebe ti?!Mám ti takovou dát taky?" rychle se zvedl a já radši utekl.Bál jsem se ho.Co se to s ním stalo?Co když mi lhal?
Vůbec nevím co mám dělat,třeba ho to přejde.Zkusím si s ním promluvit až příjde domů.Jestli příjde.
Tenhle díl je takový o ničem.Nevím co dál psát.Mám pro vás úkol!Opět mi pište nápady,jak by to mělo pokračovat.Pokud tu nebude ani jeden návrh...nepíšu dál.To zní jak vydírání,ale moc prosím,stav krize! :*