Takže...vidím,že limit jste nesplnili,bylo zde jen 5 komentářů.Komu by se tahle sračka chtěla komentovatž co?Ale budu mooc hodná a přidávám další díl.Ocenila jsem návrh NaaUstyov a její nápad vkládám do povídky.Slíbila jsem imagine,ale můžeš chtít co chceš.Domluvíme se na fb - Karolínka Kájuš Filková :) Doufám,že se vše líbí!:) a 4+ komenty
Harry:
,,No víš...já jsem nebo spíš byl ve škole vážně hodně oblíbený,všichni kolem mě poletovali.Jenže i přes to,co jsem měl,jsem nikdy nepoznal lásku,moje rodiče vůbec nezajímám a našlo se dost lidí,kteří mě opravdu nenáviděli,psali mi výhružné dopisy a taky jsem byl šikanován.Teda spíš ještě jsem.No,je toho na mě moc..." odešel jsem a zamkl jsem se v koupelně.Měl jsem chuť se vybrečet.
,,OH..Harry,otevři prosím.To všechno je mi to líto.Neboj se,jsem tu s tebou a vždy budu.Budu tě chránot.Otevři prosím..." prosil Louis a bouchal na dveře.
,,Poslední dobou nic nezvládám.." řekl jsem nepřítomně ,ale odemkl,avšak neotevřel
,,Zlato,co se děje?Vždyť jsi byl doteď úplně v pohodě..." přišel za mnou a vzal si mě do náruče.Snažil jsem se potkačit slzy a zmohl jsem se jen na pouhé 'miluju tě'.Louis se usmál.
,,Já tebe víc blázínku.Prosím,už to nedělej.Neřež se.Všechno bude dobrý,jsem tu s tebou..." podíval jsem se přitom na mojí ruku a usoudil jsem,že bych vážně mohl přestat.Co nejpevněji mě objemul a odešel se mnou zpátky do mého pokoje.
,,Teď se pořádně nadechni a mysli na nějaké pozitivní věci.A to s tou rodinou mě mrzí,že se o tebe vůbec nezajímají.Tak se o tebe budu starat já,budeme bydlet u nás,mamce by to nevadilo.Měl by jsi klid od stresu a mohli by jsme být pořád spolu.A kdybys chtěl...za rodinou si můžeš zajít vždy."jeho návrh mě velmi,opravdu velmi zarazil.Já bych moc rád s ním bydlel.
,,To nejde" hlesl jsem
,,A proč ne?Ty nechceš?" posmutněl
,,Ale to víš že chci..ale co tvoje máma?Co na to řekne?Navíc nemám peníze,abych si platil jídlo,přispíval vám a tak dále" podíval jsem se mu do očí a on se jen usmál
,,To přeci není potřeba,budeš člen naší rodiny.Já přeci taky mamkce neplatím" dal mi krátký polibek a já jsem ho objal.
,,Děkuju Loui,děkuju za všechno!"