i don't mind

1.5K 116 4
                                    

,,Zničíš si tím zdraví.." sedl si vedle mě

,,Stylesi kamarádíme se jen tři dny a už jsi jako moje matka." alkohol mi stoupl do hlavy a nevěděl jsem co mluvím

,,Tak promiň,mě jen na tobě za ty tři dny záleží.Myslel jsem,že mě opravdu miluješ jak jsi říkal.." řekl trochu zlomeně,ale ve mě teď vládl opilý Louis.

Nic jsem mu neřekl.Nedokázal jsem to.On odešel,pomalu,ale odešel.

NEXT DAY....

Ráno jsem se probudil s hlavou plnou bolesti a výčitků.Asi jsem byl na Harryho hnusný.Vytáhl jsem mobil a napsal mu sms: Ahoj Harry,moc se omlouvám za včerejšek.Měl jsem v sobě alkohol a nevěděl jsem co říkám.Odpusť mi prosím.Miluju tě a je mi jedno jestli ty mě ne!<3 Potom jsem jen stiskl 'odeslat' a čekal jsem jestli odpoví.Mobil jsem si dal na noční stolek a šel jsem si pro snidani,kterou jsem už měl nachystanou od máti.Moje mamka je právnička a pracuje i přes víkend.Zrovna teď řeší nějaký těžký případ a vrací se vždy pozdě večer.Tátu nemám a sestra bydlí se svým přitelem.Takže jsem skoro pořád sám.Z mého přemýšlení mě vytrhl mobil.Yeah,odpustil mi!Pozval jsem ho ke mě domů.Potřebuji společnost a možná by ta nějaká jiskřička přeskočioa.

Harry:

Poslal mi pozvánku k němu domů.Odpustil jsem mu už dávno.Nejde se zlobit na takového andílka.Musel jsem se usmát.Sbalil jsem si svých pět švestek a vyrazil jsem.

Hope you like it guys <3

Never let you goKde žijí příběhy. Začni objevovat