why babe?

1.1K 106 8
                                    

Schválně jsem odešel pryč,chtěl jsem ho trochu podráždit.On se za mnou rozeběhl,chytl mě za boky a naštvaně se na mě podíval.

,,Stylesi,mám ti to udělal pořádně tvrdě do prdele teď a nebo potom?!" úplně mi naskočila husí kůže.Ta představa.

,,Wohoo,já říkal,že jsi nadržený,haha" rychle jsem se mu vyvlíkl a vyběhl ven.On vyrazil hned za mnou,takže jsem zvýšil tempo a vyběhl na zahradu.Jenže jsem narazil do kovové tyče,co tam máte a s velkou bolestí se svalil na zem.Cítil jsem ,jak mi po obličeji tečou proudy krve.Pak mě obklopila temnota.Jen jsem slyšel,jak Loui volá moje jméno.

Otevřel jsem oči.Ležel jsem ve své posteli a nade mnou stál zamračený Louis.Když uviděl,že jsem vzhůru a naživu,usmál se a pohladil mě po tváři.

,,Jsi v pohodě lásko?Uhodil ses pořádně." ukázal na bolavé místo.Přikývl jsem.Byl jsem bez trička,ale teď mě bylo všechno jedno.Prohrábl jsem si rukou vlasy,ale Louis mi tu ruku chytl.

,,Co to má Harolde znamenat?!" ukázal na mojí ruku.

,,Co by?" hrál jsem nechápavého.Neměl jsem náladu na to,abych něco řešil.

,,Proč Harry proč?Proč se řežeš?"

Krátké,já vím.

7+ komentářů.Proč tolik?Chci aby jste mi v komentářích napsali,jak by měl podle vás Harry odpovědět.Třeba jaký má důvod atd.Nejlepší nápad zapojím do povídky a daná osoba bude mít imagine krátké s kým chce. ;) let's go

Never let you goKde žijí příběhy. Začni objevovat