mum,he is my boyfriend

1.4K 124 7
                                    

Harry byl stále na mě nalepený,ale tak roztomile spal,že jsem ho prostě prubudit nemohl.Myslím,že budu mít mamce co vysvětlovat.Nikdy jsem jí neřekl o mojí orientaci,neměl jsem na to.Asi je pravý čas na to,abych jí to řekl.Měla by to vědět,přece jenom je to moje matka.

,,Ahoj zla-to..." její pohled byl zaměřený na Harryho.Naznačila mi,ať jdu za ní.A už to začíná.Ale musím to říct teď nebo nikdy.Posadil jsem se a ona vedle mě.

,,Zlatíčko,můžu se tě na něco zeptat?" řekla nesměla,ale pořád se mi dívala do očí.Kývl jsem jí na souhlas a čekal na tu otázku.Určitě se mě bude ptát jestli jsem gay a potom mě vykopne z domu.

,,To je tvůj přítel?" mile se usmála a já byl zaskočen.

,,Ano,jsem" přicupital za námi Harry a obejmul mě zezadu.Ještě potichu řekl 'dobrý večer' ale to nebylo skoro slyšet.Mamka se na nás oba usmála.

,,Loui,nevadí mi to,opravdu ne.Tvůj život,žij ho tak,jak ti příroda nařídila" já tak miluju svojí máti!Nikdy bych to do ní neřekl.Taky mě překvapilo,jak Harry řekl,že je můj přítel.Ani trochu mi to nevadilo,ale nečekal jsem to.Musel jsem mamku pořádně obejmout.

,,A teď si pojďte oba najíst,jste hubený jak tyčky.Koupila jsem pizzu."

Snad se líbí,guys. <3

Never let you goKde žijí příběhy. Začni objevovat