up all night

1.5K 116 7
                                    

Louis:

Po celém domě jsem uklidil aby si Harry nemyslel,že jsme nějaký čuníci.Z lednice jsem vyndal lahev červeného vína a udělal spoustu občerstvení.Všechno jsem to dal do obýváku na stolek ,který byl před pohovkou.Vyndal jsem dvě deky,mohla by mu být zima.Sice topíme ale nechci nic zkazit.Nachystal jsem do DVD přehrávače nějaký fakt dobrý horor,aby se Haroldek bál.Pak se ke mě začne tisknout a...a....ne!Nesmím na nic takového myslet.Jsme jen čtyřdenní kamarádi!Ale co kdyby,všechno je možné.

Tak,vše je na svém místě,teď mi zbývá jen jediné.Převlíknout se.Vzal jsem si černé trochu volnější džíny a modré tričko s nápisem.Vlasy jsem si sčesal nahoru a byl jsem ready.

Je přesný jako hodinky.Přišel na čas.Otevřel jsem dveře a tam stál pan božský.Cítil jsem z něho pánskou voňavku ,která úžasně voněla.

,,Ahooj" usmál se a letmo mě objal.Sundal si boty a vešel dovnitř.Dovedl jsem ho do obýváku,kde si odložil věci a sedl si na pohovku.Přisedl jsem si k němu a nalil víno.

Asi po půl hodině se ke mě začal Harry tulit.Rukou jsem ho chytil kolem pasu a přitiskl si ho co nejpevněji k sobě.Později jsme oba usli v objetí.

,,Jsem domaaaa" máma je tu!

Je to krátké,ale chci napínat a píšu zase na mobilu ;) HOPE YOU LIKE IT.

Never let you goKde žijí příběhy. Začni objevovat