Vidím,že limit komentářů splnit umíte,takže tu máte dlouhej díl noo ;) 5+ komentů! Taky by mě zajímalo,jestli chcete 13+ nebo ne.Předem se omlouvám za chyby - píši na mobilu.
Louis:
,,Nezasloužíš si mě,jsem úplná nicka.Najdi si lepšího.Však ani zpívat neumím!" kopl jsem do koše,který se celý vysypal.
,,Uh,promiň.." rychle jsou koš postavil a naházel do něho odpadky. ,,vážně si zasloužíš někoho lepšího.Jsem malej,hnusnej a tlustej.A taky nic neumím! A stejně si myslím,že mě doopravdy nemiluješ!" už jsem chtěl rychle utéct,ale Harryho mě pevně chytil a otočil si mě čelem k němu.
,,Zlato co to mluvíš?Máš úžasnou postavu,jsi ten nejroztomilejší a nejkrásnější kluk ,kterého znám.A jinak,co je malý ,to je roztomilý.A že tě nemiluju?Nesmysl!Miluju tě a ani nevíš jak moc!" pevně mě obejmul a mě stekla slza dojetím.
Harry :
Vzal jsem si toho hlupáčka do náruče a šeptal jsem mu sladká slůvka na utěšení.Nechápu jak ho to napadlo.A navíc zpíval dokonale.Potají jsem to nahrával,má totiž božský hlas,který potřebuji slyšet znovu a znovu.
Loui se po 2 hodinách úplně uklidnil a společně jsme si usmažili palačinky.Zbyla nám šlehačka a mě něco napadlo.Loui ležel na zádech na posteli a tak jsem si na něj sedl obkročmo.Jen se usmál a čekal,co se bude dít.Vyhrnul jsem mu tričko,dal mu pusu na pupík a nakonec jsem mu tričko stáhl celé.Vzal jsem šlehačku a rozetřel mu jí po hrudníku a po břiše.Loui mírně zavzdychal,když jsem mu udělal jazykem kolečko kolem pupíku.
,,Lásko co to děláš?" zacukaly mu koutky,ale já mu neodpovídal.Pomalu jsem mu šlehačku slízal a vždy se pořádně olízl.Louis mi dal za to pořádnýho francouzáka,což byla pro mě taková odměna.
,,Louisi ty jsi nadržený!" zasmál jsem se a cvrnkl ho do nosu.
Mělo to býtndlouhé,já vím :/