Je udivující,jak si snad skoro každý myslí,že se stane něco úchylnějšího,ale pletete se.Je na to příliš brzo ;P No i když....
Harry:
,,Louisi,ty divochu!" zasmál jsem se a přitulil si ho k sobě.Odthl se ode mě a povalil mě na záda.
,,Zůstaň!" nakázal mi jak nějakému psovi,až jsem se ho trochu bál.Zdál se být...jiný?Vyhrnul mi trčko a zavázal mi s ním oči.Na třasu jeho rukou bylo poznat,že nějaká nervozita v něm je.Po chvili mi začal jazykem kreslit obrázky na mém břiše.Docela to lechtalo,ale bylo to příjemné ale i vzrušující.Musím uznat,že se můj 'kamarád' trochu probudil.Proč mě tak provokuje?Nechci s ním mít zatím něco perverznějšího,je času dost.Jako ne že bych nechtěl,to ne.Jeho jazyk byl nahrazen jemnými polibky,které mi způsobovaly motýlky v břiše.Potom přestal,tričko mi dal zpět a věnoval se mým rtům.Nejdřív mi zkousl spodní ret a až potom mě začal vášnivě líbat.Jazyk přidal okamžitě.Hrozě moc se mi to líbilo.On je tak dokonalý.
,,Miluju tě" přestal,dal mi pusu na nos a lehl si vedle mě.Jsem rád,že přestal,jinak by to určitě zašlo moc daleko a to by nebylo dobré.
==== je krásné sluneční ráno a Louis Harry jsou spolu ve škole....je přestávka ====
Louis:
Neuvědomil jsem si,že nemůžu a chytil jsem Harryho za ruku a drouhou rukou jsem si ho přitiskl víc k sobě.
,,Aaa,buzničky jdou" řekl George,jeden z místních rváčů.
,,Tak to jsi pžehnal!" Harrry se naštval a vrhl se na George.Ten ho trefil pěstí do tváře a Harrymu začala téct krev.Ale nedal se a oplatil mu to silným kopancem do břicha.