Omlouvám se,že jste tak dlouho čekali,ale byla jsem na dovolneý.Jinak děkuji všem za recenze,vážím si toho.Je to 7 hlasů pro Louis tops a 5 pro Harry tops takže,bude Louis tops mno . :D Larry sex mi nikdy moc nešel,tak mě za to prosím nesežerte!! :D 5+ komentů :)
LOUIS:
,,Ne,já mám tebe!" převrátil jsem si ho pod sebe a olízl mu nos. (:D)
Chvíli jsme si vyměňovali pohledy,až mě napadlo,že je pravý čas.Jednou rukou jsem mu zajel pod tričko,druhou jsem si opřel u jeho hlavy a konečně spojil naše rty.Okamžitě jsem přidal jazyk,nemám rád žádný protahovačky.Trochu ho pozlobím a pak ho prostě ojedu.That's all.Harry samosebou začal spolupracovat.ytak se mi to líbí.Knoflíček po knoflíčku jsem začal rozepínat jeho bílou košili,až jsem zavadil i o poslední knoflík.Přestal jsem se věnovat jeho dokonalým rtům a košili mu sundal úplně.Na hrudi měl spoustu tetování,což mě překvapilo.A ty svaly,awww.Nebylo by místečko,kde bych jeho hruď nepolíbil.Harry si to očividně užíval.Sedl si a rychle mi stáhl tričko.
,,Neprodlužuj to s kuřbou,na to bude čas jindy." mrkl na mě a já se jen usmál.To jsou moje slova.Nastala vzájemná slíkačka a už to jelo.Harry si stoupl na čtyři a já ho pohladil po jeho prdelce.Pro jistotu jsem si naslinil dva prsty a zasunul je do jeho dírky.Jak vidím,tak si se sebou často hraje.Usmál jsem se,prsty vytáhnul a olízl si je.
Konečně.Konečně jsem svůj penis celou svojí délkou zasunul do Haroldovi prdelky.
,,Aaahhhh" hlasitě vzdychl.Začal jsem rychle přirážet.Naše vzdychy se rozléhali místností.Na tohle jsem čekal.A dočkal jsem se.
Ještě se to opakovalo pár minut.No a pak to znáte - oba jsme měli orgáč.Přitulil jsem si Harryho k sobě.
,,Ach Harry,jak já tě miluju!"
,,Myslím,že nás tohle velmi sblížilo" usmál se Harry a zavrtal se do mé náruče.
Přijímám kritiku ve velkém.Ano,vůbec se mi to nepovedlo,ano,uspěchala jsem to,ano,neumím psát.
Jinak chci,aby jste věděli,že plánulu sad-end!;)
Radši to po sobě číst nebudu,takže se omlouvám za chyby.