Julia Baron - 20 latka, przeprowadza się wraz z rodzicami do Leszna, gdzie jej tata Piotr Baron będzie trenerem Unii. Sympatyczna i bardzo ładna dziewczyna, kocha żużel co odziedziczyła po tacie.
Piotr Pawlicki - 23 letni wychowanek Unii Leszno, mimo, że jest bardzo rozpoznawalny i przystojny nie może znaleźć sobie tej jedynej. Kocha żużel i jazdę konną. Bardzo ważna jest dla niego rodzina, którą stawia na pierwszym miejscu. Jego najlepszym przyjacielem jest jego brat Przemek i Maciej Janowski.
Przemek Pawlicki - 26 letni brat Piotrka, wspiera brata w jego wyborach i zawsze staje za nim murem. Nie rozumie, że brat jeszcze nie znalazł dziewczyny. W tym sezonie nie jest w jednym klubie z Piotrkiem, jeździ w Gorzowskiej Stali.
Paulina Nowacka - 22 letnia przyjaciółka Julki z Leszna, były dla siebie jak siostry gdy Julka przyjeżdżała do rodziny do Leszna.
Maciej Janowski - 25 letni żużlowiec Sparty Wrocław, Piotrek i Przemek są dla niego jak bracia, zawsze może na nich liczyć i ze wzajemnością.
Piotr Baron - 43 letni Unii Leszno, postanowił przeprowadzić się z rodziną do Leszna ze względu na pracę trenera Leszczyńskiego klubu. Jego córka Julia jest jego najmłodszą córką i jego oczkiem w głowie.
Drugoplanowi bohaterowie:
- Klaudia (dziewczyna Przemka Pawlickiego)
- mama Julii
- Kamil (brat Julii)
-Asia (siostra Julii)
- Grzegorz Zengota
- Nicki Pedersen
- Emil Sayfutdinow
- Bartosz Smektała
- Peter Kildemand
- Janusz Kołodziej
- Dominik Kubera
oraz inni
CZYTASZ
Jedno Spojrzenie ||Piotr Pawlicki||
FanfictionCzy to pierwsze spojrzenie okaże się tym najważniejszym? Czy ta dwójka jednak zdobędzie się na odwagę, by zapytać czy to na mnie patrzyłaś/patrzyłeś? Dowiesz się czytając"Jedno spojrzenie".