Chapter 1

1.1K 101 18
                                    

Cast :
-------------------
Kim Na Hee 👉 Nahee

Jimin BTS 👉 Jimin

•  •  •  •  •

V BTS 👉 Taehyung

---

     Suasana malam yang gelap dan  begitu sunyi sepi sekali ,. Nahee melangkah mengikuti Taehyung menuju  ke suatu tempat tanpa mengetahui hala tujunya. Dengan penuh rasa gementar , Nahee mengenggam beg pakaiannya dengan erat dan penuh perasaan bercampur baur.

"Taehyung,awak nak bawa saya ke mana ni?"  tanya Nahee kepada Taehyung iaitu Lelaki yang dia percayai selama mereka berkenalan sejak kematian keluarganya . Taehyung hanya tersenyum . dia hanya berpakaian ringkas berkenakan sweater hitam.

" Saya nak bawa awak ke rumah baru kita. Awak,percayakan cakap saya?" ramah Taehyung. Nahee hanya mengangguk lalu meneruskan perjalanan mereka.

 
--

Sampai di satu simpang jalan, kelihatan ramai sekali orang yang ada di situ. Ada yang sedang mabuk bersama beberapa perempuan dan ada juga yang sedang bermesra mesraan dengan lelaki atau lebih dikenali sebagai Pelacur  yang berpakaian seksi sehingga menjolokkan mata. Ia makin merisaukan Nahee yang tidak tahu apa apa yang akan berlaku

  

Apabila masuk ke dalam rumah baru ' Nahee ' Lagu lagu  begitu rancak kedengaran . ada beberapa manusia yang begitu menikmati tarian mereka bersama lagu yang begitu kuat . Tidak ketinggalan lampu  yang memeriahkan lagi tempat itu
. Bagi Nahee ,  tempat sebegitu amat ganjil baginya yang baru pertama kali menjejakkan kaki disitu. Malahan,dia juga hanya seorang gadis dari kampung yang berhijrah ke Seoul.

  Taehyung,membawanya ke bilik. Semasa perjalanan ke bilik , Nahee dapat melihat pelbagai manusia yang baru sahaja keluar dari setiap bilik yang berada di dalam 'rumah ' tersebut .Dia berasa hairan . Dia juga nampak lihat Seorang lelaki yang baru keluar dari bilik sambil membetulkan tali pinggang. Sedikit terkejut nahee melihatnya . Ada juga,seorang perempuan menerima wang daripada lelaki dengan badannya dikenakan pakaian yang serabut  . makin bertambah hairan Nahee . dia masih tidak mengetahui apa yang sebenarnya terjadi.

" Nahee,jomlah masuk."  ajak Taehyung sambil memandang lembut. Nahee yang kelihatan tidak begitu yakin masih tercegat diluar.

" awak tak percayakan saya ke? Masuklah."  ajak Taehyung sekali lagi . Akhirnya,Nahee masuk dengan penuh gementar. Taehyung,mengalihkan beg pakaian Nahee ke dalam almari yang sudah lengkap di sediakan di dalam bilik tu. Nahee mengambil tempat duduk di atas katil sambil matanya ligat memandang keseluruhan bilik itu .

" Nahee, mulai sekarang inilah tempat tinggal baru awak. Saya janji dengan awak. Kalau ada rezeki,kita pindah ke tempat lain."  luah Taehyung di sebelah Nahee sambil memegang tangannya tetapi di dalam dirinya sudah membuat niat jahat terhadap nahee . kemudian taehyung bangun untuk menyediakan segelas air kosong kepada Nahee . tanpa pengetahuan nahee , Taehyung memasukkan pill tidur ke dalam minum Nahee secara senyap senyap  .

" Nah ambil ni. Awak mesti penatkan. Minum sikit,lepas tu rehat "  pelawa Taehyung kepada Nahee. Tanpa teragak agak Nahee menghabiskan segelas air yang diberinya oleh Taehyung. Taehyung tersenyum sinis . Beberapa minit kemudian, Nahee mula merasakan denyutan pada kepalanya dan menyebabkan dia pengsan begitu mudah .  Taehyung mula tersenyum kerana rancangannya berjaya. Tidak lama itu, dia mengunci pintu bilik tersebut  lalu menanggalkan pakaiannya dan menghampiri Nahee . dia juga sempat berbisik sesuatu di telinga Nahee .

" you are mine tonight "

Tbc

Kesian tahu tak bila nahee xthu tempat tuh sebenarnya club 😂 kuno betul 😂 apa apa pun tunggu next chap 😂

--

Read and vote yaaa 😂 kalau nak comment dipersilakan 😂💕

땀과눈물 Park Jimin 18+ ( COMPLETED )Where stories live. Discover now