Final chapter

825 60 15
                                    

----

Flashback 👣

   Jimin di dalam kereta sambil jari jemarinya begitu ligat mendail *999* iaitu pihak polis . Dia memberanikan juga dirinya untuk menekan punat dail itu . Dengan hati yang berdebar Jimin tetap kental .

" selamat sejahtera , boleh saya bantu ? " soal anggota polis yang menjawab panggilan Jimin itu .

" ye , saya ingin pihak tuan untuk melakukan operasi penangkapan di sebuah kelab 'Sub Club' yang terletak di Seoul . Kerana  mereka telah mengadakan kegiatan pelacuran di bawah umur . Saya harap pihak tuan segera mengambil tindakan " jawab Jimin tanpa rasa gentar .  pandai sungguh Jimin menyusun ayatnya .

" baiklah encik . Kami akan mempercepatkan operasi kami ke tempat yang encik maklumkan tadi . "  balasnya . Selesai berbicara , Jimin terus menutup panggilannya .

End Flashback 👣

---

" ouh macam tu . " ringkas Nahee .

" bijakkan kekasih kesayangan awak ni ." Kata jimin dengan bangganya sambil mencuit manja hidung Nahee . Nahee tergelak kecil . Tidak lama kemudian , Jimin mengeluarkan sekotak kecil dari kocek bajunya , lalu  dibukanya . Sebentuk cincin permata putih , cantik berkilat cincin itu . Nahee terkaku  melihat Jimin yang secara tiba tiba sahaja membuat suprises yang tak diduganya .

"  Nahee , saya dah lama nantikan saat ini . Saya nak awak  setia dengan saya , dengan bakal anak kita ni . Kita susah senang hidup mesti tetap bersama . Saya tahu , awak pun rasa apa yang saya rasa . Saya betul betul ikhlas ingin memperisterikan awak . Saya nak besarkan anak kita yang awak kandungkan itu bersama sama . Saya nak bentuk keluarga bahagia dengan awak .  Sudikah awak , mengahwini saya ? " kata Jimin dengan berani . Nahee yang  tidak dapat menyembunyikan perasaan gembiranya itu tersenyum lebar .

" ya saya sudi " balas Nahee dengan ringkas  tetapi penuh makna pada Jimin .

  Jimin lalu menyarungkan cincin tersebut di jari manis Nahee . Nahee terus memeluk erat badan jimin . Jimin hanya tersenyum  lalu mengeratkan lagi pelukan tersebut . Jimin mengangkat dagu Nahee untuk memudahkan mereka berciuman . Bibir masing masing dapat dirasai . Lidah mereka mula memainkan peranan masing masing dan semakin lama semakin ghairah .

" Abang  "  panggil Somin yang  tiba tiba saja membuka pintu tanpa mengetuk terlebih dahulu . Somin seakan terkaku dengan apa yang dilihatnya iaitu adegan 18 yang baru saja berlaku di hadapannya tadi . Terus sahaja jimin dan nahee melepaskan ciuman tersebut . Malu sungguh nahee dengan apa yang sudah berlaku tadi . Jimin menjeling tajam ke arah Somin .

" Sorry sesangat ! Somin ganggu eh ? " kata somin dengan lembut untuk meraih simpati .

" Lain kali ketuk pintu dulu tau , adikku sayang . " perli Jimin . dia masih tidak puas hati kerana Somin menganggu aktiviti mereka .

" congrats , abang . "ucap Somin kepada Jimin dengan gembira .

----

Mereka bertiga mengakhiri rasa malu itu dengan gelak ketawa untuk memeriahkan lagi , suasana bilik yang panas . Jimin  sempat lagi memandang ke arah  Nahee lalu diciumnya dahi Nahee dengan lembut .

" Sayanggggg , tak sabarnya  tunggu kita kahwin . Nanti setiap malam boleh buat----- aduhhh sakitlah Sayang  " rungut Jimin setelah dicium geram oleh Nahee .

" padan muka baby dalam perut ni belum keluar lagi dah gatal . " jeling Nahee ke arah Jimin . Gerammm !

" alololo sorry sayang ~ , cepat keluar ehh baby appa bucuk2 ni  " kata jimin sambil mengusap lembut perut Nahee . Nahee tersenyum bahagia . Ya dia bahagia sangat dengan jimin . Senyumannya tiba2 pudar apabila teringatkan Taehyung . Dia berharap sangat nanti Taehyung dapat jumpa pengganti yang lebih baik daripadanya .

--
Kisahnya yang bermula daripada seorang gadis kampung yang seakan bodoh mempercayai seorang lelaki yang berpura pura baik sedangkan perangainya buruk . tapi dari lelaki itu juga dia menemui jodohnya  . Jadi tak perlulah dia nak kutuk sangat kerana disebabkan lelaki tak guna itu dia temui cinta sejatinya ewah .  😂
--

               • • • T A M A T• • •

---

Thanks untuk readers yang setia baca ff ni dan setia vote + comment ff nii . Author love you guys ! Author harap ade lagi yang setia baca ff nii . Sebarkan ff nii juseyooo . Sayang korangggg 😂

땀과눈물 Park Jimin 18+ ( COMPLETED )Where stories live. Discover now