----
Jimin pergi ke tingkat bawah untuk bertemu dengan Taehyung di pejabatnya . Kelihatan Taehyung sedang termenung jauh hingga tidak perasan akan kehadiran Jimin di hadapannya.
" Weh,bruh . Termenung jauh nampak . Sampai aku datang un kau tak perasan." Kata Jimin yang duduk dihadapannya.
" Tak adalah jauh mana. Apa macam ? Nahee layan kau baik tak? " soal Taehyung yang cuba menyembunyikan perasaan cemburunya.
" Oh ya pasal tu , Aku nak kau simpan dia untuk aku. Kalau boleh aku taknak sesiapa pun sentuh dia kecuali aku . Aku rasa aku cuma nak dia jer " kata Jimin membuatkan Taehyung mengerut dahinya.
"kau dah suka dia ke bruh? " soal Taehyung dengan teliti. Raut wajah Jimin berubah apabila disoalkan begitu.
" Boleh dikatakan begitulah. " Jawab Jimin selamba.
" Okaylah aku tak boleh lama ni. Nanti malam aku datang . Ingat tau aku nak dia tak disentuh sesiapa pun sekarang melainkan aku . aku bagi kau 3 kali ganda daripada biasa . "kata Jimin dengan yakin lalu tersenyum lebar . Taehyung hanya membalas senyuman tawarnya kepada Jimin .
Jimin lalunya meninggalkan Taehyung . Taehyung menghentak meja kerja dengan kuat sekali apabila dia mengetahui Jimin benar menyukai Nahee. Taehyung dengan geram , dia segera ke bilik Nahee .
--
Nahee yang sedang mengemas tilamnya dikejutkan dengan Taehyung yang masuk ke dalam bilik itu tanpa mengetuk pintu. Nahee cuba mengabaikan kehadiran Taehyung tetapi Taehyung dari tadi tekun melihat kelakuan Nahee terhadapnya .
Saat Nahee ingin menyangkut pakaiannya di almari , Taehyung tiba tiba memeluk pinggang Nahee dari belakang dengan erat sekali menyebabkan Nahee terkejut dengan perbuatannya itu.
" aku sayangkan kau,Nahee." kata Taehyung dengan lembut dan penuh menggoda di telinga Nahee. Nahee tidak memberikan sebarang reaksi lalu berusaha meleraikan pelukan erat Taehyung tetapi tidak berhasil .
" aku tak nak kehilangan kau. " sambung Taehyung lagi. Kali ini Nahee menepis dengan kasar.
" Awak sayang saya ? Ehh jangan cakap sayanglah kalau awak sanggup .. sanggup jual saya. " tegas Nahee . air matanya mula bergelinang sambil memandang Taehyung dengan perasaan sakit hatinya. Nahee menuju ke katilnya diikuti Taehyung.
" TAEHYUNG!? APA YANG AWAK CUBA LAKUKAN NI? " jerit Nahee secara tiba tiba kerana Taehyung membaringkannya di atas katil dan memegang kuat kedua dua tangan Nahee.
Taehyung tidak menghiraukan Nahee lalu dengan berani dia mencium serata leher Nahee. Nahee cuba sekuat tenaganya untuk menghentikan perbuatan Taehyung tetapi tidak berhasil . Taehyung hanya meneruskan lagi perbuatannya itu .
Dengan kasar juga dia telah mengoyak baju Nahee hingga menampakkan baju dalamnya . Taehyung mencium dicelah celah dada Nahee dengan bernafsu sekali sambil tangannya sedang bermain di miss V Nahee . Cecair pekat milik nahee mula keluar dari miss V nya tetapi Nahee tetap meronta ronta untuk dilepaskan . Dengan segera Taehyung menanggalkan seluarnya dan cepat cepat dia cuba memasukkan kelakiannya ke dalam miss v Nahee .
Namun Niatnya terhenti apabila mendapat satu panggilan dari pelanggannya . Reaksi tidak puas Taehyung jelas kelihatan . Dia segera memakai semula pakaiannya dan membersihkan tangannya yang melekit akibat air mani Nahee tadi .
" aku pergi dulu . Mulai sekarang kau cuma layan Jimin je . Lelaki yang bayar kau semalam tu. " kata Taehyung . Dia mencium rambut Nahee lalu meninggalkan bilik dengan segera. Nahee menarik semula seluar dalamnya dan membetulkan branya . Nahee muka menangis terduduk mengenangkan nasibnya yang dikenali sebagai pelacur .
---
Tbc
Hiiii . lama saya x update annn . pdhl baru 2 hari 😂 so mcm biasa 15 votes ke atas , an update 😭 Nak tanya , ff nie best ke ? Kalau best kenapa xde ramai yang vote 😭 papepon tunggu next chap . kbyeee 💕
YOU ARE READING
땀과눈물 Park Jimin 18+ ( COMPLETED )
ContoKim Nahee yang merupakan seorang gadis kampung . Hanya bergantung kepada Taehyung sejak kematian keluarganya malah dia tidak tahu akan taehyung mempunyai niat jahat terhadapnya yang hanya mempergunakan gadis itu sahaja sehinggakan dia bertemu denga...