---
Lampu liplap menghiasi kelab berserta lagu lagu yang dapat menghayalkan para pengunjung kelab itu . Kebanyakan yang mengisi kelab terdiri daripada golongan 20an - 30an . Ada juga sebahagian golongan orang tua yang tidak sedar kubur sudah memanggil 🌚 . Nahee cantik berpakaian gaun seksi berwarna merah dan jelas juga menampakkan belakang badannya yang putih itu hanya menyepikan dirinya di bahagian bar Manakala Taehyung sibuk berbual rancak bersama kawan baiknya Jimin sambil dipersembahkan dengan penari penari tiang yang menghairahkan kelincahan mereka . ada juga setengah pengunjung yang terangsang melihat kelincahan penari penari tiang itu .
" DAH LAMA KAU TAK DATANG . APA CERITA SEKARANG ? " Taehyung bercakap dengan suara yang kuat agar dapat didengari oleh Jimin kerana suasana di dalam kelab itu teramatlah bising . Jimin menghirup segelas wine yang dihidangkan dengan berselera 😂 sambil tersenyum gatal melihat penari dihadapannya . auchhh
" Aku busy . banyak sangat kerja kat pejabat . Stress aq dibuatnya . " Balas Jimin sambil memegang kepalanya .
Sedang Jimin berbual rancak bersama Taehyung. Mata Jimin tertumpu ke arah Nahee yang sedang menikmati minuman ringan di bar . Jimin memerhatikan Nahee dari atas ke bawah . dia seakan tertarik pada susuk tubuh Nahee tambahan lagi Nahee mengenakan pakaian yang menaikkan nafsu Jimin . Jimin menjilat bibirnya .
" TAEHYUNG , TAEHYUNG " panggil Jimin lalu taehyung menoleh ke arahnya .
"Siapa perempuan yang pakai baju gaun merah tuh ? " tanya Jimin sambil menunjuk arah Nahee . Taehyung melihat ke arah itu lalu tersenyum .
" Ouh itu nahee . gadis dari kampung bruh badan dia fuhh mantap . Masih bergetah bruhh sedap aumm " balas Taehyung sambil menjilat bibirnya . Jimin hanya menangguk lalu tersenyum gatal . Matanya tidak lepas memandang susuk badan nahee .
" Aku nak rasa dia , aku bayar kau 2 kali ganda daripada biasa . " Kata Jimin dengan beraninya . Taehyung mengangguk lalu menuju ke arah Nahee.
--
Dari jauh Nahee perasan bahawa Taehyung mahu menghampirinya . Lalu dengan tergesa gesa dia ingin melarikan diri tetapi tanpa sengaja , dia telah terlanggar seorang pelayan yang membawa minuman beralkohol . Suasana sedikit kucar kacir. Taehyung segera berlari mendapatkan Nahee yang cuba menggelak darinya . Jimin hanya mampu melihat dari jauh saja .
" KAU NAK LARI MANA HAH PEREMPUAN !!! " marah Taehyung setelah mendapatkan Nahee . Nahee masih meronta ronta untuk dilepaskan malahan diperlakukan kasar oleh Taehyung . Taehyung menarik kasar rambut Nahee sehingga ke dalam bilik . Jimin hanya mengikuti mereka dari belakang .
" member aku nak rasa kau. Jadi kau layan dia baik baik . Sebab ape ? Sebab dia bayar kau mahal tau . Kalau kau layan dia baik baik ofc dia suka . pulaktuh Aku yang untung tau." kata Taehyung lalu tersenyum sinis .
Nahee tidak habis habis menangis kerana dia tidak mahu melakukan apa yang disuruh oleh Taehyung . Jimin yang dari tadi di luar bilik itu terbit rasa kesian di dalam hatinya melihat nahee . Jimin cuba untuk mengalihkan pandangannya ke tempat lain sambil tangannya dikocek seluarnya kerana tujuannya ke sini adalah untuk melepaskan nafsunya bukan untuk kesian .
" Taehyung tolonglah jangan buat saya macam ni . Saya takut . " rayu Nahee sekali lagi .
" EH, dia dah bayar dekat aku mahal mahal harga kau . Kau jangan nak malukan aku depan dia . Biasalah tu memula tak suka but Lelama kau akan biasa juga . Ingat , layan dia setanding dengan harga yang dia bayar kat aku . good luck babe " tegas Taehyung lalu tersenyum sinis . Nahee yang tak tahu apa apa hanya mampu terduduk kaku di atas katil . Taehyung melangkah keluar dari bilik itu .
" aku harap kau dapat hilangkan stress kau . Nikmatilah ye , bruh . " kata Taehyung sambil tersenyum nakal menepuk bahu Jimin . Jimin membalas dengan senyuman nakalnya . Tidak lama itu , Taehyung meninggalkan mereka berdua. Jimin masuk ke dalam bilik itu lalu dikuncinya pintu tersebut .
Tbc
15 votes ke atas , an update ok 😂
Part byun semakin menghampiri , siap sedia tutup mata 😂
YOU ARE READING
땀과눈물 Park Jimin 18+ ( COMPLETED )
Historia CortaKim Nahee yang merupakan seorang gadis kampung . Hanya bergantung kepada Taehyung sejak kematian keluarganya malah dia tidak tahu akan taehyung mempunyai niat jahat terhadapnya yang hanya mempergunakan gadis itu sahaja sehinggakan dia bertemu denga...